Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lag fra Manchester vinner serien i år. Og eneste måte det blir noe CL spill på oss neste år er om vi mot all sannsynlighet vinner en Europa League finale.

 

Men jeg tipper vi kommer til å ende utenfor Europa-spill i år, med påfølgende Champions League spill 2019/2020 sesongen.

 

Og jeg forstår godt Coutinho og Can som ikke har lyst til å bli værende i klubben. Hvem gidder vel å være i en klubb som er fullstendig ute av stand til å slå lag som er på den nedre halvdel av tabellen år etter år?

 

Kun et lag har sluppet inn mer mål enn Liverpool. Og det verste er at vi ikke scorer mest heller, vi er langt bak Manchester City på både scorede og innslupne mål. City er liksom 16-2.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke FATTER, er at vi aldri gjør noe annerledes på cornere! Har holdt på med det pisset der når i 100 år, og vi blir bare dårligere og dårligere hele tiden. Er det ikke EN JÆVLA TRENER ELLER ANALYSEMANN i Liverpool som ser at det der ikke funker? Var jo bare flaks at det ikke ble flere baklengs i dag, de hadde jo et par 100% sjanser på cornere, fordi vi ser ut som forvirra høns uten noe som helst oversikt..

 

Sånt som det der, i tillegg til å ikke evne å kjøpe inn forsvarere, er sånt som irriterer meg mest. HVORFOR BLIR DET IKKE GJORT NOE MED DET??? For ikke å snakke om at Klopp faen ikke evner å gjøre bytter før i det 78. minutt.. Elsker fyren, men akkurat det der er et av hans svakeste punkt..

 

Man kan jo si hva man vil om at vi ikke hadde flaksen på vår side osv. som jeg ser Klopp forsvarte seg med. Og det er helt greit, om det kun kommer to slike kamper i sesongen, men når vi går på skreller mot bunnlagene så jævla ofte, så er det ikke lov å forsvare seg med at "vi hadde ikke flaksen med oss".. Når nesten samtlige spillere på det laget tjener mer i uka enn de fleste av oss gjør på to år, så skal det faen meg gå an å score mer enn 1 jævla mål når vi har 35 skudd elns.. Samme hvor hardt motstanderlaget parkerer bussen

 

Edit: Jeg er så vant til skuffelser at det egentlig er sjelden jeg blir det lenger, men i dag kjenner jeg at jeg ble rimelig muggen over resultatet.. :p Derav noe hissighet

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Sesongen har såvidt begynt, synes ikke vi ser så verst ut. Når Coutinho spiller seg til kampform, og Mane er tilbake tror jeg det blir veldig vanskelig å spille mot oss.

 

Ja, vi så jo hvor store problemer Manchester City hadde. Ca. 0 problem. Ikke før og ikke etter det røde kortet.

 

Du anser 0-5 mot City, 3-3 mot Watford, knepen 1-0 mot Crystal Palace og 1-1 mot Burnley som gode resultater kanskje?

Syns ikke vi ser så verst ut? Helt greit at vi taper mot City, men med 5 er i meste laget, selv med rødt kort.

 

Vi skulle aldri spilt uavgjort mot Watford og Burnley og vi skulle slått Sevilla. Flaks for oss så ble det uavgjort i den andre kampen i vår gruppe også.

 

Men dette er vel typisk Liverpool. Alltid en halvdel av sesongen som gjør at det totale resultatet aldri blir bra nok.

 

Når du ikke klarer å vinne serien med 2 spisser som bøttet inn mål og vi scoret 100+ i løpet av en sesong, ja da er det ikke mye håp om å få to gode halvdeler med den troppen vi har nå.

Lenke til kommentar

 

Sesongen har såvidt begynt, synes ikke vi ser så verst ut. Når Coutinho spiller seg til kampform, og Mane er tilbake tror jeg det blir veldig vanskelig å spille mot oss.

 

Ja, vi så jo hvor store problemer Manchester City hadde. Ca. 0 problem. Ikke før og ikke etter det røde kortet.

 

Vi hadde et par farlige sjanser og virket veldig farlige på kontringene mot City før de scorte. Så ut til å bli en kamp med mange mål begge veier før det røde kortet kom og drepte kampen.

 

Poenget mitt er at vi har sett veldig farlige ut i de fleste kampene vi har spilt, og det er ingen grunn til å sutre for mye når sesongen såvidt er i gang. Ja vi tapte poeng mot Sevilla, men vi rundspilte dem og hadde straffebom. I dag også burde vi fått straffe. Resultater kan lyve, som jeg føler det har gjort litt for oss i sesongstarten. Vi er ikke et dårlig lag, og er lett med i kampen om topp 4, og sluttspill i CL.

 

Laget vårt er bedre enn det noen gang har vært etter Benitez, med unntak av 13/14-sesongen. Er (forsiktig) optimist for fremtiden jeg.

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...