Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Utrolig at Richie ikke ryker på den, ja. Kachunga burde også fått det røde. Dommerne har også kjørt en ganske streng linje i sesongstarten, så det er kjedelig at det blir sånn.

 

Alle tre burde vært røde kort etter min mening, men Mané sin er nok aller styggest med tanke på farten han kommer inn i. Og at han faktisk treffer midt i trynet.

 

DJYgUJfXkAANy94.jpg

 

DJYkyWIW0AAtg0i.jpg

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så kort oppsummert. midtbanen defensivt og stopperne holdt ikke mål, er det slik jeg kan tolke (eller vil tolke?) det sammendraget fra zeebra?

Surprise, surprise:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/9/klopp-misfornoeyd-med-midtbanen-etter-tapet-for-city/

 

Klopp misfornøyd med midtbanen etter tapet for City

 

Jürgen Klopp mener at midtbanen ga forsvaret for dårlig beskyttelse da Liverpool tapte 5-0 på Etihad.

 

Liverpool-manageren mener at midtbanen må ta minst like mye av skylden for braktapet som forsvarsrekka.

 

 

*WALL OF TEXT om kampen*

 

Men men, jeg så ikke kampen.

:rofl:

 

Jeg begynte jo hele innlegget slik: (men du kan kanskje ikke lese)

Ut fra sammendraget:

 

Må si det er godt å se at mine teorier om zeebra fortsatt er intakt!

Hva, at jeg er et geni hva gjelder fotballvurderinger?

Lenke til kommentar

Drit i å forsvare Mane, det var farlig spill. Ergo rødt kort, punktum. 

 

Og ja, de andre burde ha fått rødt kort de også. Farlig spill betyr rødt kort, uansett hva. Og det kan ikke, og bør heller ikke, forsvares.

 

Tror folk reagerer mer på at det er så lite konsekvent dømming rundt dette, fremfor at Mane faktisk fikk rødt kort. Helt greit spør du meg også, men er litt surt når man ser de andre situasjonene der det ikke en gang blir frispark omtrent. 

Lenke til kommentar

De fleste objektive vurderingene jeg har sett rundt episoden sier at det ikke burde være rødt kort. Ikke fordi det er ukorrekt å gi rødt, for etter boka er det farefullt spill så det holder. Men fordi det er i slike settinger som dette dommeren er utdelt skjønn. Gikk Mane inn for å skade? Var det en duell om ball, der Mane faktisk hadde en sjanse til å nå ballen?

 

Og så et spørsmål Clattenburg ofte stiller; Om dommeren gir rødt, ødelegger han kampen. Går det an å holde igjen det røde etter skjønnsmessige vurderinger? Clattenburg mente det skulle vært gult og at rødt var feil.

 

Jeg er delt, jeg kjefta ikke på Moss for å gi det røde under kampen når jeg så episoden en gang til.. Men så er det dette med om han kunne ha utvist skjønn.

Lenke til kommentar

 

Drit i å forsvare Mane, det var farlig spill. Ergo rødt kort, punktum. 

 

Og ja, de andre burde ha fått rødt kort de også. Farlig spill betyr rødt kort, uansett hva. Og det kan ikke, og bør heller ikke, forsvares.

 

Tror folk reagerer mer på at det er så lite konsekvent dømming rundt dette, fremfor at Mane faktisk fikk rødt kort. Helt greit spør du meg også, men er litt surt når man ser de andre situasjonene der det ikke en gang blir frispark omtrent. 

 

 

 

Jeg er enig i det, jeg har også opplevd det flere ganger med Arsenal. Vi blir dømt imot oss i flere situasjoner som andre har sluppet unna.

 

Ja takk til mer konsekvent dømming :) 

Lenke til kommentar

Du hevder å ikke være Liverpool-supporter, og du er åpen om at du ikke ser kamper, men likevel

Det tok meg ikke mer enn et 10 minutter langt sammendrag å komme til en bedre konklusjon om problemene enn det du og mange andre inne her kom til, inkludert de som faktisk så hele kampen.

 

Så har det seg også slik at Klopp sa det samme i ettertid, så jeg kan jo ikke akkurat være beskjeden da. Vi så begge de samme problemene, Klopp og jeg.

Lenke til kommentar

Jau, eg var dessverre ikke tilstede hvis det var det du mente. Såg kampen gjorde eg faktisk.

 

Hvis du insinuerer at eg ikke er gammel nok så.....

 

 

Lol, ja, nei.. Eh..

 

Jeg ser stort sett bare Champions League og VM. Blir litt for mye å se ligakamper i tillegg. Følger med en del da, og håper Liverpool vinner ligaen snart selv om Liverpool ikke er mitt eget lag. Hadde vært morro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...