Whiteshit Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Eg er positiv! HIV? 4 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Eg er positiv! Selvfølgelig er du det, du holder med feil lag... 4 Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Eg er positiv! Hva gjør du i denne tråden? 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Hvem er du Garamond? 8 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Eg er positiv! Hva gjør du i denne tråden? Piss meg i øret. Dette er en tråd om Liverpool, og ikke en tråd for Liverpool-supportere. Skjerpings. 3 Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Eg er positiv! Hva gjør du i denne tråden? Piss meg i øret. Dette er en tråd om Liverpool, og ikke en tråd for Liverpool-supportere. Skjerpings. Obsessed. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Barcelona are reportedly unhappy with Philippe Coutinho as they do not believe he pushed hard enough for a transfer from Liverpool this summer. According to Fernando Rodrigo of Diario Gol (h/t Alex Wood of the Daily Star), Barcelona hoped Coutinho would emulate fellow target Ousmane Dembele, who went on strike at Borussia Dortmund in order to force a move. The Brazilian, on the other hand, put forth a transfer request but otherwise "remained quiet." Coutinho is yet to play for Liverpool this season because of a back injury, but he was nevertheless able to turn out for Brazil during the international break Søppelklubb. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Haha, fuck Barcelona. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Sitat fra...? Barcelona har vært ganske ufine på å presse frem overganger, men det sitatet kan like godt være ren svada. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Sitat fra...? Barcelona har vært ganske ufine på å presse frem overganger, men det sitatet kan like godt være ren svada. Sant, men hadde ikke forundret meg et sekund slik som Barcelona ellers har sutret i media. Hvis sitatet stemmer da, så hadde faen ikke jeg signert for Barcelona når jeg hadde blitt kastet under bussen på den måten der for å blidgjøre fansen for manglende signering til tross for at de har lovet at Coutinho kommer hele jævla vinduet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Sitat fra...? Barcelona har vært ganske ufine på å presse frem overganger, men det sitatet kan like godt være ren svada. http://bleacherreport.com/articles/2731699-liverpool-transfer-news-latest-rumours-on-philippe-coutinho-emre-can-contract Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Den artikkelen er jo bare ræl som vanlig fra Bleacher Report. Lettere å finne ordentlige artikler som bekrefter at Barcelona er en søppelklubb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Bleacherreport.com skriver jo ikke egne artikler, henter fra andre(daily denne gang) driver mest med rangering Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Cou tilbake på Melwood? Jeg leste at alle spillerne på Brasil som spiller i England skulle dele "privatfly" hjem rett etter kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Cou tilbake på Melwood? Jeg leste at alle spillerne på Brasil som spiller i England skulle dele "privatfly" hjem rett etter kampen.Var på flyet ihvertfall. Usikker når flyet landet. Må nok få sove litt å. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 De gutta der har det helt greit... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Gutten er på Melwood og trener han. Jaja mensann! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 (endret) https://youtu.be/HKVDmdjCRI0 But seriously though, virker på Klopp at alt er Good'nrosie igjen Endret 7. september 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Klopp om Coutinho i dag: ‘Yes, he went to the national team and trained normally, but now we have to prepare for a normal season. ‘So we have seven games (before the next international break); we saw (him) in training and thought “OK! Maybe we should use him immediately” – he was really good. 'But that doesn’t make sense. We have now to continue with (his) pre-season. Not too long, but a few sessions.’ :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå