Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klubben har ikke sagt noe offisielt om hvor lenge Clyne er ute, men det er tydeligvis en god stund til vi kan forvente å se han på banen igjen. Man kan vel oppdatere troppen til CL på nyåret, etter gruppespillet, dersom man vil. Altså må man forvente at Clyne er ute til iallfall desember og siste CL-kamp.

 

Forøvrig er Lallana i CL-troppen så da kan vi kanskje trekke å motsatt konklusjon der, og at klubben kanskje forventer han tilbake tidligere enn først fryktet?

Lenke til kommentar

Ingen Clyne i cl-troppen pga skade. Bra det ble dypt investert i forsvaret i sommer!

 

Høyreback er vel strengt talt den siste plassen vi trenger å forsterke. Eneste forsvarsdelen vi kunne trengt var en stopper i Van Dijk.

Men de har vel en plan om å prøve seg igjen i januar/neste sommer.

 

Lemar og Van Dijk inn og Coutinho ut. Nettospend: £0.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Shit. Kan ikke finne sitatet, men en eller annen her på tråden spurte om ikke Liverpool hadde noen lovende sentrale forsvarsspillere i ungdomstroppene sine. Jeg svarte "ikke som jeg vet"..

 

Men, Liverpool har tatt ut Conor Masterson i Champions League troppen. (b-liste)

 

Han er 18 år gammel og spiller stopper. Har spilt en del landskamper for Irlands U19 lag. Han kan umulig være dårlig om han er med i troppen.

 

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/9/clyne-ikke-med-i-champions-league-troppen/

 

Han er forøvrig den eneste i "b-listen" jeg ikke har hørt om før. B-listen er forøvrig de som IKKE opptar en tellende plass i troppen fordi de er unge og trent i det aktuelle landet.

Lenke til kommentar

Klopp says Clyne’s spell on the sidelines is indefinite, but he is pleased with his progress and hopes to have him available in the Champions League after Christmas, if Liverpool are still in the competition at that point.

 

“Nathaniel is working hard on his rehab and we have kept a close eye on his progress, but the reality is we are looking at some time still before he is back and available for selection,” Klopp told the official website.

 

“I am told it will be longer than just a couple of weeks, so we will continue to monitor and assess."

Lenke til kommentar

Likte ikke det jeg så av Ox i går. Til tross for mye bra forarbeid, ble store sjanser sløst av at han drar et mislykket langskudd når det er store åpninger for å spille medspiller gjennom, eller en mislykket feilpasning når han velger riktig. Håper virkelig det forbedres, for Klopps kontringsfotball er avhengig av gode vurderinger og god presisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...