Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Dere burde være storførnøyde med Ox. En spiller som garantert kommer til å blomstre med en mer stabil struktur rundt seg. Noe Arsenal ikke har hatt på minst ti år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere burde være storførnøyde med Ox. En spiller som garantert kommer til å blomstre med en mer stabil struktur rundt seg. Noe Arsenal ikke har hatt på minst ti år.

Helt enig. Det blir for dumt å dømme Ox for hardt på nåværende tidspunkt, jeg synes han virker som en meget spennende signering for troppen totalt sett. Har alltid like han i Arsenal, og synes han har gjort sakene sine bra til tider. Det er jo vanskelig for alle å prestere i en klubb som mangler struktur, til og med Sanchez har jo slitt som følge av dette.

 

Nå er det bare å vente på Lemar og VVD inn, så er jeg super fornøyd :)

Lenke til kommentar

Det som gjør meg mest positiv til Ox er at han avslår £180K i uka hos Arsenal og etter ryktene et enda bedre tilbud hos Chelsea for å komme til oss. Har kjempetro på at Klopp klarer å få ut potensialet hans etter å ha blitt misbrukt av Wenger i flere år.

Lønn og trofeer er ikke det viktige for Ox. Det virker som han verdsetter CM-plassen høyere enn det.

Lenke til kommentar

Mye kritikk av Ox. Men mannen har et talent, og det å få jobbe med Klopp en stund, slik at kanskje selvbildet og slikt får en oppsving, vil nok gjøre godt. Han har bare fått spille noe av tiden i Arsenal, mye innbytter.

Syns også å huske at han var ønsket i Liverpool, den gang Arsenal kjøpte han fra Southampton.

Vent med å avskrive han. Han er 24 år, og bør få litt tid til å komme inn i systemene til Klopp & Co. Han kan vurderes til våren, så sant han ikke blir langtidsskadet.

 

Og jeg tror han er et glimrende tilskudd til en stall som trenger mer bredde. Kanskje ikke direkte inn i en førstelagsoppstilling. Men etterhvert når kampprogrammet blir tettere, og det blir skader, kan han bli god å ha.

Endret av sector
Lenke til kommentar

 

Det som gjør meg mest positiv til Ox er at han avslår £180K i uka hos Arsenal og etter ryktene et enda bedre tilbud hos Chelsea for å komme til oss. Har kjempetro på at Klopp klarer å få ut potensialet hans etter å ha blitt misbrukt av Wenger i flere år.

Lønn og trofeer er ikke det viktige for Ox. Det virker som han verdsetter CM-plassen høyere enn det.

 

Ser det lille stikket ditt der, men vil nå påstå at det er langt mer positivt for oss at han velger 120K/uka (som forøvrig er ganske godt betalt) fordi han har lyst til å jobbe med Klopp og spille der han hører hjemme, fremfor en jævla god lønn og posisjonsmisbruk og benketilværelse (blir så klart en del benk i Liverpool også) i Arsenal eller Chelsea. :)

 

Det positive er at bredden blir mye bedre. Men er et ganske krisevindu om ikke VvD, eller annen stopper, kommer. Da har vi faktisk blitt svekket i den posisjonen med Lucas og mest sannsynlig Sakho ut. 

 

Jeg har troa på at han kan blomstre under Klopp. 

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...