Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Først prøvde Barcelona å hente keita,nå prøver de seg på Lemar. Hvem i huleste styrer den klubben?

 

Fansen faktisk :)

 

 

Skal en pirke så styrer de den ikke, men de eier den. :p

 

Neymar har jo gått ut og kritisert dagens styre i klubben. Og ut i fra hvordan de styrer på nå så kan jeg jo skjønne hvorfor. :p

Lenke til kommentar

 

 

Først prøvde Barcelona å hente keita,nå prøver de seg på Lemar. Hvem i huleste styrer den klubben?

 

Fansen faktisk :)

 

 

Skal en pirke så styrer de den ikke, men de eier den. :p

 

Neymar har jo gått ut og kritisert dagens styre i klubben. Og ut i fra hvordan de styrer på nå så kan jeg jo skjønne hvorfor. :p

 

 

Styret i klubben er valgt av fansen og ment å representere fansen. :tease:

Lenke til kommentar

Ox,Solanke, Keita,salah og Andy inn , origi ut på lån. Imorgen kommer sannsynligvis om p å handle om å få inn VVD og Lemar inn,samt sakho og markovic ut.

Coutinho har jeg ingen snørring hvor ender opp.

 

Blir litt av en transfer Day!

 

Litt mistenkelig at de byr på Lemar. For meg virker det som det blir en eventuell erstatter for Coutinho. Eller. Liverpool har allerede meget god dekning på alle AM plassene. Men, enda flere gode spillere er ikke noe å være imot selvfølgelig.

 

Synes som sagt troppen begynner å se bra ut nå.

 

Håper bare at Emre Can signerer ny kontrakt snart. Det vil være en like god nyhet som et godt kjøp. Ut med Sakho, Markovic hadde vært greit. Inn med Van Dijk og Lemar hadde gjort Liverpool til en av vinnerne på overgangsmarkedet.

Lenke til kommentar

Skal ikke gråte for mye om vi uansett får inn VVD men jeg er ikke veldig imponert av Ox-kjøpet.

Hvorfor ikke? Han er jo meget allsidig. Kan bekle hele midtbanen og spissrollen. Rask og driblesterk, ikke en verdens beste men god å ha i bakhånd. Kan være gull verdt med så mange kamper Liverpool skal spille i år.

 

Prisen er kjip, men gøy at han går ned i lønn fra hva arsenal tilbyr.

 

 

 

Edit: you go bro, zeebra! Du och jag!

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Vi har master of trades og en Jack of all trades(aka dekning). Holder meg positiv til motsatte er bevist.

 

Liverpool er definitivt styrket dette transfervinduet

Kjør på. For all del, ingenting hadde vært bedre enn om Ox motbeviste meg, noe for eksempel Milner gjorde (en typisk Jack of all trades, eller potet på godt norsk).

Ja, jeg mener også vi er styrket, totalt sett, men jeg er usikker på hvor mye den siste signeringen har styrket oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...