Mr. President™ Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 God damn hva penger kan gjøre med utseendet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Eg sa få Just stating that we got at least one Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Coutinho må starte på benken for Brasil pga lite spilletid ^^ Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Stemmer dette? https://www.viasport.no/sport/fotball/nyheter/har-fatt-beskjed-om-at-han-kan-dra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 (endret) Spør deg selv, har Yahoo sports noe som helst innsikt? Ryktes at "journalisten" er Manchester United-supporter og finner opp ting bare på måfå. Alt må tas med en gorillaneve salt Endret 30. august 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Hva er best? Beholde Coutinho og ingen Lemar, selge Coutinho og kjøpe Lemar eller ja takk begge deler? Er han en god nok erstatning? Ox skal visstnok være aktuelt om vi ikke henter Lemar, om det er tilfelle må Coutinho bli værende da ox ikke er god nok erstatning. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Om en skal splashe cash på både Lemar og VvD (forutsett at begge kjem) så trur eg Coutinho går ut døra. Sitter iallefall med den følelsen uavhengig av ka ledelsen seier. Eg tenker at Coutinho som surmuler kan berre gå - så det kjem vel ned til profesjonaliteten og kor mykje av det som står i media som faktisk er sant. ..Men eg har ikkje tru på at Lemar kjem, eller VvD for den del. Evig pessimist Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Nei, ikke noen Ox. Jeg syns han er altfor middels. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Lemar + VVD er bedre enn Coutinho på grunn av deres vaklende forsvar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 VVD føler jeg kommer utenom Coutinho, han (eller en annen midtback) MÅ inn. Fulgte ikke med champions League sist sesong men er Lemar defensivt anlagt? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Klopp er ikke defensivt anlagt så det har lite å si hvem Liverpool stiller med. Med Klopp som manager blir det mange mål i alle retninger uansett. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Det er jo ikkje heilt sant. Dei to åra han vant ligaen med dortmund, så slapp han inn under 25 mål på 34 kamper ellerno. begge sesonger. Det har jo med spelermaterialet baki der, samt (imo) en god def midt, som chelsea/spurs/united alt har Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Med fotballen han vil spille og forsvarsspillerne inkl keeper så blir det ikke slik! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Først prøvde Barcelona å hente keita,nå prøver de seg på Lemar. Hvem i huleste styrer den klubben? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 En med twitterkonto iallefall =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Det mest positive med et ox kjøp er jo det faktum at alle som forlater arsenal vinner et trofé sesongen etter ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå