Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis Babel får spille å får PL i blodet tror jeg han kan bli livsfarlig på vingen. Som spiss blir han hvertfall for lett.

 

Håper du så kampen i dag. Den fikk hvertfall frem poenget mitt.

Lenke til kommentar
Snart kommer United-supporterne og gratulerer dere sarkastisk bare for å nevne at Besiktas ikke var Milan. :p

 

Men gratulerer! Sånne kamper er morsomme, og nå har dere vel sjansen til å sette en ny rekord? Ingen har vel vunnet med 8 mål i CL før, eller?

 

Edit: der ja.

 

 

Det er rekord ja! Skal nå se hva Alonso mener om kampen på ITV. Jeg er bare så fuckings glad nå!!!!

Lenke til kommentar

Herregud! :D

 

Jeg skulle egentlig vente med resultatet til jeg fikk sett kampen i opptak på TV3, men drit og dra, jeg greide ikke holde meg. Så jeg går inn på Liverpool.no. 8-0 står det. I farten leser jeg 0-0 og banner for meg selv før det går opp for meg hva det står og jeg hyler et eller annet. :D Men utrolig herlig, dette er akkurat hva vi trenger etter denne ufattelig begredelige perioden vår. Så nydelig å se Benayoun og Babel blomstre, samtidig som Gerrard putter og Crouch hevner prestasjonene sine i det siste. Gleder meg stort til å se kampen nå, skal kose meg gløgg ihjel den halvannen timen. Og nå kommer Porto-kampen på Anfield som jeg skal på til å være helt avgjørende, alltid gøy når det står mye på spill! :D

 

Dette var gøy. Grattis med dagen, gutta. Tør vi håpe på at dette er det som skal til for å snu alt den siste tiden? :)

Lenke til kommentar
Hvis Babel får spille å får PL i blodet tror jeg han kan bli livsfarlig på vingen. Som spiss blir han hvertfall for lett.

 

Håper du så kampen i dag. Den fikk hvertfall frem poenget mitt.

Ja jeg så den nok. Nydelig fotball av Liverpool, Voronin var stor. Hva med Babel? At han kan score mål mot et lag i total oppløsning? Eller at han kan få en klaring i seg? At han har målteft er det jo ingen tvil om, men så var jo poenget mitt at han i PL vil møte duellsterke forvarere som han vil slite mer mot enn disse karene.

 

Uansett, kanonkamp. Dødelig effektivt alt Liverpool gjorde, håper det blir lenge til neste gang.

Lenke til kommentar
Snart kommer United-supporterne og gratulerer dere sarkastisk bare for å nevne at Besiktas ikke var Milan. :p

 

Men gratulerer! Sånne kamper er morsomme, og nå har dere vel sjansen til å sette en ny rekord? Ingen har vel vunnet med 8 mål i CL før, eller?

 

Edit: der ja.

 

 

 

Men Milan var ikke Roma :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...