Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Syns Can har hatt en god halvtime mot Arsenal så langt. Det går også mye lenger mellom hver gang han totalt forsvinner nå. Han blir bedre og bedre. Gi han kontrakten han vil ha...

Og han fortsatte hele kampen. Gigant på midten idag. Igjen: gi han det han vil ha.

Can var enorm i dag. Håper på at det fortsetter. Fortsatt usikker på om han fortjener 100k i uka men han har et latterlig potensiale, er steinhard i taklinger, sterk i kroppen etc. og fortsetter han å levere stabilt så vil jeg definitivt si at han forsvarer 100k i uka.

Lenke til kommentar

 

 

Syns Can har hatt en god halvtime mot Arsenal så langt. Det går også mye lenger mellom hver gang han totalt forsvinner nå. Han blir bedre og bedre. Gi han kontrakten han vil ha...

Og han fortsatte hele kampen. Gigant på midten idag. Igjen: gi han det han vil ha.

Can var enorm i dag. Håper på at det fortsetter. Fortsatt usikker på om han fortjener 100k i uka men han har et latterlig potensiale, er steinhard i taklinger, sterk i kroppen etc. og fortsetter han å levere stabilt så vil jeg definitivt si at han forsvarer 100k i uka.

 

 

Slik han har spilt det siste halve året så ser jeg ingen grunn til å ikke gi han en toppkontrakt på £100-120k i uka. Han er en av spillerne som presterer på Liverpool og det er fortsatt halvparten av lønna til Coutinho som bare sitter og sutrer.

 

Å miste Can gratis vil være et enormt tap etter min mening. Så forhåpentligvis vil Champions League med gode muligheter til avansement ut av gruppespillet, samt 3 fantastisk fotballspillere foran han på banen overbevise ham til å signere en ny langtidskontrakt.

Lenke til kommentar

Can var enorm i dag. Håper på at det fortsetter. Fortsatt usikker på om han fortjener 100k i uka men han har et latterlig potensiale, er steinhard i taklinger, sterk i kroppen etc. og fortsetter han å levere stabilt så vil jeg definitivt si at han forsvarer 100k i uka.

huff, jeg vil si Can situasjonen er det største spørsmålstegnet/uroen i klubben akkurat nå. Å sikre ny kontrakt til Can burde ha vært en prioritet lenge.

 

Men ikke til enhver pris.

 

30 million om vi antar det er hans verdi akkurat nå, er 115k om man fordeler det på 52 uker over 5 år. La oss si Can er verdt en kontrakt på 80k per år, så er det ikke et stort nettotap å tilby 100k.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...