Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en ikke mulighet til å gjøre forandringer på troppen registert for Champions League i januar da? Eller gjelder det kun spillere som tidligere ikke har spilt der den sesongen?

 

Nei vet du hva. Hvis Coutinho faktisk har sagt det der, så burde han ihvertfall bli tatt ut til CL troppen. Så kaste han innpå fra benken sånn i minutt 89 eller noe sånt bare så han får en kamp.

Så kan han kose seg med egentrening resten av sesongen.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Går sikkert an å redigere troppen, men Coutinho vil ikke spille for Liverpool for da kan han ikke spiller for barca etter januar....

 

Er det vel ryktet går ut på. Høres jo ut som en passelig idiotisk plan da. Hva skal Liverpool tjene på det? Da kan de jo likså greit selge han han nå!

Lenke til kommentar

Han kan råtne på reservelaget for min del. Måten han gjorde ting på, med fare for å gjenta meg selv, var hodeløst. Er ikke mange engelske pool supportere som er klare for å ta imot han om han mot all formodning skulle spille for oss igjen.

 

Coutinho kunne laget en avtale lik den Suarez lagde, og sagt farvel til fornøyd klubb og supportere. Han har desverre driti seg ut og vil bli husket som den briljante spillerne som dolket oss og klubben i ryggen.

Lenke til kommentar

Han vil nok uansett ikke bli møtt med vennlighet når han entrer matta.

 

Engelske supportere har en tendens til å ikke glemme. Spesielt når spillere utsetter klubben for skade. Kanskje noe annet med norske og asiatiske supportere. Han kommer aldri i verden til å få tilbake den statusen han hadde. Han kan score 30 mål for min del, en kødd er han uansett.

Lenke til kommentar

Jeg hiver meg på den om at han burde tatt en Suarez. Han ville til Barcelona, ble en ekstra sesong med lovnaden om å selges neste sommer og hadde en helt vanvittig sesong.

 

Mulig jeg er rar, men pr. nå syns jeg faktisk Firmino er viktigere enn Coutinho. Han er kanskje ikke superflashy, men fy flate, fyren er en god fotballspiller og passer perfekt i angrepet til Liverpool.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

Jeg hiver meg på den om at han burde tatt en Suarez. Han ville til Barcelona, ble en ekstra sesong med lovnaden om å selges neste sommer og hadde en helt vanvittig sesong.

 

Mulig jeg er rar, men pr. nå syns jeg faktisk Firmino er viktigere enn Coutinho. Han er kanskje ikke superflashy, men fy flate, fyren er en god fotballspiller og passer perfekt i angrepet til Liverpool.

 

 

Passer bedre i systemet til Klopp enn Coutinho hvert fall. Jobber sokkene av seg hver eneste kamp. 

 

Så var nok heller ikke Barcelona så desperate etter forsterkninger nå som da de kjøpte Suarez. Er nok mye Barcelona sin skyld som har fått Coutinho til å presse på for å få en overgang, og at det enten ville skje nå eller aldri. Skitten klubb! 

Lenke til kommentar

Ryktes at Origi kan være på veg bort. Gjerne for meg, føler han er et evig talent og han presterer pr nå altfor lite stabilt. Mye mer tro på Dom Solanke personlig.

 

Ryktes også at Mignolet er verken på banen eller benken mot Arsenal i dag, og at Karius står. Ikke syk eller skadet! Jeg synes det er litt spennende, men merkelig. Han har vært bra.

Lenke til kommentar

Eller, forhåpentligvis, så klaffer det fra start og Klopp er et geni. Må innrømme at Karius er en mye mer spennende spiller enn Mignolet, til tross for at sistnevnte har vært bra i år. Ward er også en kul spiller som var bra i preseason det jeg så da han var skadefri, men vet ikke hvordan nivået hans egentlig er. Hadde vært gøy med en knallkamp av Karius og kanskje han får fortsette. Men litt av en kamp å få sjansen i...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...