Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sevilla er ingen enkel motstander som noen virker å tro.

You really are Coco for coccounuts. Ingen her som har påstått at Sevilla er enkel motstand.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken eller hvilke grupper er aktuelle for de lagene som blir nr 1 og 2 i Liverpool sin gruppe?

Nr 1 i Liverpool skal vel møte 2-er fra en annen gruppe, og nr 2 fra Liverpool sin gruppe møter vel vinneren fra en annen gruppe? Slik har det vel vært tidligere sesonger hvertfall.

Og 3-er går inn i Europa-league regner jeg med.

Lenke til kommentar

må si vi var litt heldig med den gruppa kontra hvor vi kunne havnet, stakkers spurs fyker vel ut :p

Nå kjøpte vel nettopp Barca Dortmunds beste spiller utenom Reuss (som sikkert er/blir skadet uansett)? Kommer sikkert til å gå greit. Uansett ok å ikke ha noe press på å gå videre.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Ganske greit oppsett i CL ift. nærliggende kamper i PL også. Vil nesten påstå at den kjipeste er bortekampen mot Maribor 17.okt, klemt inn mellom United lørdagen før og Tottenham søndagen etter. Ikke noe stor krise akkurat, men skal ikke ta for lett på Maribor heller, er nesten de jeg er mest stressa for. Før United-kampen er det også landslagspause, så kan garantere at vi sitter med et par skader etter den.

Lenke til kommentar

Cou vil ikke være i Lpools CL-tropp tilfelle Barca byr på ham i januar.

I så fall meget skuffende oppførsel av en spiller som bandt seg til klubben i 5 nye år til en gigalønn, bare for et halvt år siden. For min del fryder det meg om vi greier holde ham ut vinduet bare av prinsipp, og om han ikke blir inkludert i A troppen før han evt ber om unnskyldning. Det er faktisk ikke synd på ham selv om jeg har full forståelse for at han vil til Barca.

Så er det jo ikke sikkert dette stemmer heller da - i så fall trekker jeg alt tilbake! ;) Er tross alt vår beste spiller (kanskje ved siden av Mané slik han har fremstått så langt i år)

Edit: skriveleif

Endret av BenWhittaker
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Virker rather unlikely tatt i betraktning av de nyeste versjonen fra spilleren selv. Vil han ikke være med i troppen så kan han kose seg med sakho i reservelaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...