Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det vært juni nå tror jeg vi hadde solgt. Men med en knapp uke igjen av overgangsvinduet rekker vi neppe finne en tilsvarende god/bedre erstatter, selv med så mye cash. Blir laget svekket kan vi fort ende opp med en skikkelig økonomisk smell om ikke vi skulle klare CL neste år osv. 

 

Sånn i utgangspunktet er jeg enig i at vi burde solgt Cou for den summen, spesielt mtp. at han vil bort selv, men ikke på dette tidspunktet. Derfor hele denne sagaen er så retarda, hadde han pressa på en måned eller to tidligere, hadde kanskje alle parter vært fornøyde pdd. Men var sikkert litt avhengig av Neymar sin overgang også såklart. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hadde et reelt tilbud kommet i Juni\Juli hadde det vært noe annet, nå er det for sent. Hele Coutiniho-oppførselen oser barca-taktikk over også, noe som ikke faller i god smak.

 

Kommer man for sent til festen kan man ikke forlange å smake kake. Sånn er det bare. 

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Som sagt tidligere, Klopp har jo selv sagt at de kunne vært mer åpne for å selge Coutinho om det var helt i starten av vinduet.

Men ikke nå. Nå er det for sent.

 

Det fryder meg, at for en gangs skyld så får ikke Barcelona viljen sin. Og de sutrer som en 5-åring over at PSG betalte ut klausulen til Neymar. Kanskje vurdere å ikke tilby utkjøpsklausuler om du skal bitche så jævlig om det etterpå?

Og de tre klubbene som har spillere som Barcelona ønsker å kjøpe, nekter å selge til dem enn så lenge.

 

Så da sitter de der da, ut med Neymar, inn med Paulinho, Suarez ute 1 måned og £200m på bok de ikke får brukt på noe som helst.

 

Som en da ser, hva hadde £138m for Couthinho hjulpet Liverpool nå? Ikke en dritt. Vi hadde fortsatt ikke fått Keita eller Van Dijk.

For ikke å snakke om at klubber hadde visst at Liverpool var desperate etter forsterkninger, akkurat slik som Barcelona er nå, og klubber hadde enten nektet å selge, eller krevd en vanvittig pris fordi salgene av Neymar og Coutinho til vanvittige summer hadde dratt opp prisen på alle andre.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde det var fantastisk med Mane jeg, men herregud for et mareritt det må være å forsvare seg mot 2 slike hurtigtog, en på hver side.

 

Også tenker jeg det er på tide og gi Can en ny kontrakt, for vi har ikke råd til å miste en slik ung spiller.

Igjen en fantastisk kamp av Alexander-Arnold. Så ung og allerede så himla god da!

Lenke til kommentar

Hvem ønsker dere i gruppespillet?

 

Gruppe 1)
Real Madrid, Bayern München, (Chelsea), Juventus , Benfica , Monaco, Spartak Moskva, Shaktar Donetsk 

Gruppe 2)

Barcelona , Atletico Madrid , Paris Saint-Germain , Borussia Dortmund, Sevilla, (Manchester City,) Porto , (Manchester United)

Gruppe 3)

Napoli, Tottenham, Basel , Olympiakos, Anderlecht , Liverpool , Roma , Besiktas 

Gruppe 4)
Celtic , Feyenoord , NK Maribor , RB Leipzig ,
Sporting CSKA Moskva, Qarabag, Apoel Nicosia

 

Hva med Monaco, Barcelona og RB Leipzig?

Vise Mbappe hvor han bør komme å spille, slå ut Barcelona, og vise sjefene og keita hvem som er sjef i fotball??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...