Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anfield HQ‏Verified account @AnfieldHQ 11m11 minutes ago

People within Coutinho's entourage are pointing the finger at Barcelona for manipulating their client. (@eaamalyon)

 

Anfield HQ‏Verified account @AnfieldHQ 12m12 minutes ago

They have suggested Barcelona used family members to provide pressure. They insist the ill-conceived email was Barca's idea. (@eaamalyon)

 

Anfield HQ‏Verified account @AnfieldHQ 10m10 minutes ago

When Coutinho is fit, he is expected to return to the team but not before some uncomfortable conversations with the club

Om dette har noe i seg mistenker jeg,men har ikke så mye å si. Coutinho har vært douche. Snakk om tilgivelse eller ikke driter jeg litt i, så lenge han legger det bak seg å spiller bra. Liverpool kommer først. Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Han fant ikke løsninga han ønska nei. Derfor stiller han klubben i en særdeles vanskelig situasjon? Var over og så Palace kampen og Coutinho har ikke falt i god jord hos de jeg snakket med. Og ordet "svik" ble ikke nevnt få ganger. Og det håper jeg blir synlig om han noen gang tar på seg trøya igjen.

 

Han har hatt lyst til Barca hele livet i følge han selv og allikevel skriver han under kontrakt som strekker seg til 2021 (edit: til 2022). Hvorfor gjør han det når han vet at det kan bli et problem for han selv?

Endret av Downhill
Lenke til kommentar

 

 

Her skriver jeg et saklig innlegg med min mening om saken og få til svar at jeg er sur. Fantastisk høyt nivå.

Men så skjønte jeg det da jeg så hvem som svarte :)

Saklig? Haha, jada. Skal jeg komme inn i ManUtd-tråden å skrive innlegg som at jeg ikke forstår hvorfor ManUtd ikke selger sine beste spillere? Ingenting er saklig med å mene Liverpool bør selge Coutinho... (Hvis man da ikke vil Liverpool skal bli svekket HINT HINT)

 

Jeg er fullt klar over at jeg er United-supporter, men det betyr ikke at jeg ikke klarer å ta del i en saklig diskusjon angående Liverpool. Du burde prøve det andre veien en eller annen gang, føles greit å oppføre seg litt voksent fra en tid til annen.

 

Ja, alle vet at Coutinho er en verdifull spiller, dere er bedre med ham når han er på sitt beste, men dere ser ut til å klare dere helt fint uten ham også. Poenget mitt er at en spiller som kanskje ikke har lyst til å spille for en klubb lenger ikke er særlig verdifull uansett hvor god han er. Og med så mye penger så tror jeg Liverpool kan finne en ganske god erstatter (hvis FSG går inn for det).

Nå har ikke jeg noe peiling om han vil akseptere situasjonen hvis han ikke blir solgt og sette fullt fokus på sesongen, gjør han det så er det jo ikke noe problem, men i og med at ryktene sier at han har levert en overgangssøknad så tolker jeg det som om han ikke er så interessert i å spille for Liverpool. Tviler også på at forholdet mellom ham og klubben ble bedre etter det.

 

Ser poenget ditt, men du tar feil.

Spillere som Coutinho vokser ikke på trær, derfor må vi beholde han. Forholdet mellom han og klubben trenger ikke være topp for at Coutinho skal prestere.

Det er mange andre ting som kan motivere Coutinho til å spille bra.

Lenke til kommentar

Vet det er helt vanlig. Men da må spilleren være klar over at han ikke får gå når han selv vil. Uten å begynne å begynne å bitche om det.

 

I så fall burde han selv ha ordna klausuler i kontrakten sin.

 

Måten dette er gjort på stiller han i et særdeles dårlig lys. Er overraska over hvor mange her i Norge som virker til å være helt likgyldig til hvordan han har holdt på.

Lenke til kommentar

Han skriver under på ny kontrakt som gir Liverpool mer penger ved en evt overgang. Griezmann skrev også under på ny kontrakt nå, og han forlater nok AM neste sommer. Helt vanlig.

 

Nei, IKKE helt vanlig. Er du interessert i å vekk i løpet av et par år og skriver ny kontrakt, så passer du selvsagt på å få en utkjøpsklausul.

Noe annet er rett og slett idioti og dårlig jobb fra agenten sin side.

Lenke til kommentar

Jo, det er vel ganske vanlig. På den måten sikrer klubben seg større inntekter ved et salg året etter. Klausulen holdes ofte på et ok nivå, fordi klubbene som regel respekterer spillerens ønske om å bytte klubb, eller ønsker ikke å holde en spiller i klubben mot sin vilje.

 

Liker personlig at FSG virker veldig steile i denne saken, men om de takker nei til 130 millioner pund er det bare idioti.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Jeg hadde ihvertfall aldri i verden skrevet under en ny 5 års kontrakt uten en utkjøpsklausul når en VET at Barcelona er interessert og en er interessert i Barcelona.

Det er bare å se på hvordan det var med Suarez. Klubben sa nei til å selge, Suarez skrev ny kontrakt MED utkjøpsklausul, fikk gå sommeren etter. Easy, peasy, no harm done. Ingen sure miner.

 

Dette BURDE Coutinho og agenten hans sett komme, for det er ikke første gangen Liverpool gjør dette.

Agenten hans burde passet på å få med en utkjøpsklausul og den ville nok vært på rundt £80m tenker jeg.

 

Liverpool har gjort det meste riktig i denne saken de. Agent til Coutinho, Coutinho selv og Barcelona derimot, har bare gjort ting verre enn de hadde trengt å være.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Coutinho = svikerdritt

Van Dijk = ikke svikerdritt?

Ser du virkelig ikke forskjellen? Herregud.

 

VAN DIJK har vært helt klar på fra starten av vinduet, nesten før det startet at han ville bort, ALTSÅ, klubben har fått massevis av tid til å ordne en erstatter.

COUTINHO leverer transfersøknad DAGEN FØR PL-START og gir Liverpool nærmest 0 tid til å ordne noen som helst erstatning for han. I tillegg har han en "ryggskade"... ikke den beste tiden å få en "ryggskade" på akkurat. Suspekt.

Ingen sier noe på at Coutinho vil bort, det er måten dette har blitt gjort på som er det man kan kalle et svik.

 

Forøvrig ser jeg du skriver å takke nei til £130m vil være idioti, da må jeg spørre hvorfor? Hva skal man med penger når man allikevel ikke får inn noen erstatninger? Det som vil være idioti er så selge, bare dere manu-folk mener man bør selge. Ingen oppegående Liverpool-fans vil selge en av de beste som har 5 år igjen av kontrakten... man vil få så og si like mye neste sommer også...

Hvis du er så for at man bør selge så kan du vitterlig fortelle hvem som er bedre som Liverpool kan hente for disse pengene. For kan man ikke hente noen bedre blir det bare en svekkelse av laget. Penger på bok har ikke en dritt å si, Liverpool har £100m de kan bruke og vel så det, grunnen til at FSG og Klopp ikke har brukt mer er fordi man absolutt har ville hatt Van Dijk og Keita.

Endret av Colin.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvis du skal diskutere saklig så kan du la være å tillegge meg meninger bare fordi jeg holder med et annet lag enn deg.

 

Så spørs det vel hvordan Klopp og eierne ser situasjonen - beholde en spiller som ønsker seg bort, altså som ikke ønsker å spille for klubben, eller kapitalisere nå eller neste sommer med en klausul og hente inn forsterkninger de neste vinduene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klopp og FSG er klinkende klare på at Coutinho ikke skal noen steder. Noe annet ville på nåværende tidspunkt vært helt idioti, sagt med dine ord. Nå er det snakk om dette vinduet, ikke det neste. Man får ingen bedre erstattere på så kort tid. Det innser dere manu-fans også, men såklart ber dere om at han blir solgt og at det er "lurt"... så lett å gjennomskue hva dere holder på med. Dere kan ikke nevne en eneste erstatter Liverpool kunne fått tak i engang som ville vært like god, om ikke bedre enn Coutinho, fordi det er ingen tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Er det egentlig vanlig med utkjøpsklausuler i England? I Spania er det jo det, men der er det spilleren selv som i praksis kjøper seg fri. Kan ikke huske at dette er benyttet ved kjøp av noen spillere fra en engelsk klubb.

 

Hvor vanlig det er i England vet jeg ikke, men muligheten er jo såklart der. Det er disse mulighetene Coutinho burde sett på når han skrev ny kontrakt.

 

Nå har han bare satt seg selv og Liverpool i en vanskelig situasjon. Bare til pass for han, men ikke for klubben. For meg kan han bare dra. Håper allikevel han blir litt til og ikke får med seg VM. Ga bort drakta mi har jeg også gjort. Han bryr seg ikke om klubben, jeg bryr meg ikke om han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...