Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Barca har kommet med latterlige bud helt til det siste, når vi ikke har mulighet til å få inn en erstatter før vinduet stenger. Forøvrig hadde Suarez sin beste sesong etter at han ikke ble solgt, så spillere som vil bli solgt men ikke blir det kan fortsatt tilføre mye. Coutinho har dessuten VM å tenke på.

Du mener 1/3 av summen i diverse latterlige klausuler er et bra og respektabelt bud? Hell no!

Kom med et ordentlig bud uten slikt tull.

Jeg har ikke hørt mye detaljer unntatt at det skal ligge på £80m up front hvis jeg husker riktig, aner ikke om det var fra en troverdig kilde, men hvis det er i nærheten av virkeligheten så er det ganske mye penger for en spiller som ikke vil bli. Men det kan godt hende at Liverpool vil presse Barca for mer av Neymar-pengene. Tror nok ikke Klopp er gira på å bruke Coutinho med mindre han har tenkt å gi alt hvis han blir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her skriver jeg et saklig innlegg med min mening om saken og få til svar at jeg er sur. Fantastisk høyt nivå.

Men så skjønte jeg det da jeg så hvem som svarte :)

Saklig? Haha, jada. Skal jeg komme inn i ManUtd-tråden å skrive innlegg som at jeg ikke forstår hvorfor ManUtd ikke selger sine beste spillere? Ingenting er saklig med å mene Liverpool bør selge Coutinho... (Hvis man da ikke vil Liverpool skal bli svekket HINT HINT)

Lenke til kommentar

Her skriver jeg et saklig innlegg med min mening om saken og få til svar at jeg er sur. Fantastisk høyt nivå.

Saklig? Haha, jada. Skal jeg komme inn i ManUtd-tråden å skrive innlegg som at jeg ikke forstår hvorfor ManUtd ikke selger sine beste spillere? Ingenting er saklig med å mene Liverpool bør selge Coutinho... (Hvis man da ikke vil Liverpool skal bli svekket HINT HINT)

Nå syns jeg ikke det innlegget var det verste, akkurat. Selv om mannen holder med helt feil lag er han da av og til innom sannheten :)

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Jeg er fullt klar over at jeg er United-supporter, men det betyr ikke at jeg ikke klarer å ta del i en saklig diskusjon angående Liverpool. Du burde prøve det andre veien en eller annen gang, føles greit å oppføre seg litt voksent fra en tid til annen.

Ja, alle vet at Coutinho er en verdifull spiller, dere er bedre med ham når han er på sitt beste, men dere ser ut til å klare dere helt fint uten ham også. Poenget mitt er at en spiller som kanskje ikke har lyst til å spille for en klubb lenger ikke er særlig verdifull uansett hvor god han er. Og med så mye penger så tror jeg Liverpool kan finne en ganske god erstatter (hvis FSG går inn for det).

Nå har ikke jeg noe peiling om han vil akseptere situasjonen hvis han ikke blir solgt og sette fullt fokus på sesongen, gjør han det så er det jo ikke noe problem, men i og med at ryktene sier at han har levert en overgangssøknad så tolker jeg det som om han ikke er så interessert i å spille for Liverpool. Tviler også på at forholdet mellom ham og klubben ble bedre etter det.

Lenke til kommentar

Coutinho er en liten dritt i mine øyne. Han bedratt laget sitt og sine egne fans. Å levere transfersøknad dagen før vår egen PL åpning er ikke annet enn svik. Så skjønner jo jeg også at det sitter en liten Iraner og trekker i trådene.. men Cou kan fortsatt bruke hue selv. Han kunne levert den søknaden 1. aug. så hadde ting vært lettere for alle parter og spesielt Liverpool. Og så den "såre" ryggen hans da, som kom så beleilig. Sår rygg? Hva er det for noe? Sterk kløe??

Helt i orden at han har en drøm om å spille for Barca, det har han vært åpen om, men hvordan alt dette har blitt gjort er rett og slett jævla klønete.

Håper han blir og ikke får spille. Så slipper han VM og (ikke det at han hadde klart et VM med den såre ryggen).

Kall meg gjerne bitter, for det er jeg.

Lenke til kommentar

Jeg er fullt klar over at jeg er United-supporter, men det betyr ikke at jeg ikke klarer å ta del i en saklig diskusjon angående Liverpool. Du burde prøve det andre veien en eller annen gang, føles greit å oppføre seg litt voksent fra en tid til annen.

Ja, alle vet at Coutinho er en verdifull spiller, dere er bedre med ham når han er på sitt beste, men dere ser ut til å klare dere helt fint uten ham også. Poenget mitt er at en spiller som kanskje ikke har lyst til å spille for en klubb lenger ikke er særlig verdifull uansett hvor god han er. Og med så mye penger så tror jeg Liverpool kan finne en ganske god erstatter (hvis FSG går inn for det).

Nå har ikke jeg noe peiling om han vil akseptere situasjonen hvis han ikke blir solgt og sette fullt fokus på sesongen, gjør han det så er det jo ikke noe problem, men i og med at ryktene sier at han har levert en overgangssøknad så tolker jeg det som om han ikke er så interessert i å spille for Liverpool. Tviler også på at forholdet mellom ham og klubben ble bedre etter det.

Jeg kan jo gi en saklig svar på ditt forrige innlegg. Denne saken har blitt mye mer enn kun kjøpe og selge.

Dette har blitt en prinsippsak for FSG. Og de mener at deres prinsipp og troverdighet som klubbeiere er verdt mer enn de £80m du mener vi burde solgt Coutinho for.

FSG har sagt at nok er nok. De er ikke interessert i å selge dette vinduet. De gir Coutinho to valg.

#1) Innfinn deg med situasjonen, du selges ikke. Du spiller for Liverpool.

#2) Sett deg på bakbeina, protester og glem alt som heter å spille for Liverpool og ikke minst VM. Vi bryr oss ikke.

Slik som situasjonen er nå så har ikke FSG noe som helst problemer med å la Coutinho sitte fullstendig utenfor.

Dette handler som sagt nå om mye mer enn verdien på Coutinho.

De siste handlingene fra Barcelona sin side har rett og slett vært patetiske. Å slenge på £45m i diverse klausuler, enkelte knapt nok realistiske, i et bud på £118m. Det er over 1/3 av det totale budet det, så sier jo litt hvor gniene Barcelona er.

Kanskje om de ikke hadde kastet bort £40m på Paulinho, så kanskje de hadde hatt råd til et ordentlig bud på Coutinho.

Men da kan du spørre deg selv da, hvor gira er de egentlig på Coutinho? Tydeligvis ikke gira nok når de driver med slike tullebud. For ikke å snakke om utspillet om tidsfristen på budet som allerede var avslått. Dette ble KUN gjort for å få Coutinho til å presse enda hardere på for en overgang.

Så når det ikke er noen utkjøpsklausul og Barcelona ikke en gang er interessert i å legge inn et ordentlig bud i nærheten av det som Liverpool verdsetter Coutinho til, så kan de bare fuck off!

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Ser absolutt poenget ditt og er til dels enig, men jeg tenker at man risikerer å skape en giftig atmosfære ved å holde på slik. Dårlig gjort av Coutinho å legge frem transfersøknad dagen før seriestart så han setter seg selv i en dårlig posisjon, men han hever jo helt sikkert en del i lønn også uansett om han spiller eller ikke.

Men ja, betaler man £40m for Paulinho så er budene på Coutinho ganske lave. Uansett, hva er en fair pris i dine øyne? 

Lenke til kommentar

Innlegget ditt var ikke ment saklig, og det vet du godt. Du skriver det for å provosere, slik som andre fra din leir har gjort når det kommer til Coutinho.

Man får ikke tilsvarende kvalitet når det er så kort tid igjen av vinduet, det vet du også veldig godt. (Selv om FSG går inn for det)

Hva Coutinho aksepterer eller ikke spiller ingen rolle for Liverpool. Latterlig at du er med på å gi spillerne den bs-holdningen at så fort de sutrer så skal de få gjøre som de vil. Liverpool er bedre tjent med å statuere et eksempel enn å selge.

Når du skriver ting som "Barca er tydeligvis jævla gira på ham da de er villige til å betale så mye" så kan jeg ikke ta innlegget saklig. Neste gang bør det være litt mer kamuflert.

Endret av Colin.
Lenke til kommentar

Ser absolutt poenget ditt og er til dels enig, men jeg tenker at man risikerer å skape en giftig atmosfære ved å holde på slik. Dårlig gjort av Coutinho å legge frem transfersøknad dagen før seriestart så han setter seg selv i en dårlig posisjon, men han hever jo helt sikkert en del i lønn også uansett om han spiller eller ikke.

Men ja, betaler man £40m for Paulinho så er budene på Coutinho ganske lave. Uansett, hva er en fair pris i dine øyne? 

Det er ikke opp til meg å bestemme hva de syns er lurt eller ikke. Jeg vet bare at vi endelig ser ut til å ha eiere med baller som ikke lar seg pille på nesa, for første gang på veldig, veldig lenge.

Hva som er fair pris? Vel, Neymar gikk for £220m. Nå er ikke Coutinho verdt så mye, men jeg vil si noe over halvparten, £130-140m, og det uten tullet klausuler.

Noe av dette på grunn av viktigheten han har hatt for laget.

Lenke til kommentar

Dårlig gjort av Coutinho å legge frem transfersøknad dagen før seriestart så han setter seg selv i en dårlig posisjon, men han hever jo helt sikkert en del i lønn også uansett om han spiller eller ikke.

Jeg tror Cou bryr seg _litt_ mer om å spille, og dermed kunne komme til VM, enn om han får lønn eller ikke..
Lenke til kommentar

Om FSG velger å la han gå nå, mister de så mye ansikt at det ikke kommer til å skje. Da vet spillere i årene som kommer at her er det bare å presse på overganger, så skjer det. Da mister kontrakter i Liverpool en del av verdien sin, om klubben fremstår som svak i denne saken. Det kan ikke skje.

Klopp er steinhard, ikke fullt så sikker på FSG så blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anfield HQ‏Verified account @AnfieldHQ 10m10 minutes ago

Coutinho and his representatives are ready to admit defeat and will try to talk to key Liverpool figures to smooth things over. (@eaamalyon)

@BrazilStat: THE INDEPENDENT: When #Coutinho is fit again he is expected to return to the Liverpool team. Klopp will welcome him with open arms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...