Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Lallana ut til desember og Barcelona truer med å gi seg om de ikke får Coutinho innen søndagskveld Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Kan tenke meg latteren satt løst hos Henry & Co. da Barca tok kontakt igjen på fredag.. ? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Jeg tror personlig at utspillet til Barcelona er mer myntet på Coutinho enn Liverpool. At dette er deres måte å si at han har frem til søndag å presse frem en overgang eller så vil det ikke bli noen drømmeovergang til Barcelona. Ihvertfall ikke denne sommeren. De er helt sikkert på plass igjen neste sommer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 12 dager til transfervinduet stenger, få stompen i gir hent det Liverpool trenger. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 .Setter du punktum så tidlig i sesongen?Angret på en dårlig kommentar Lenke til kommentar
sector Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Noen som vet hvor brasilianeren Allan er denne sesongen? Og hva skal til for at han kan spille i Liverpool? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Allan er ikke spesielt god, ble vel utlånt til en annen tysk klubb? Norske Tagseth derimot ser ut til å kunne bli veldig bra: https://www.youtube.com/watch?v=xWKJGcv0PPw Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Ikke noe nytt ang. Cou? Da er vel den saken grei. Barca sa jo at hvis det ikke skjedde noe innen søndag så ble det ingen avtale.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Nada nytt,tviler dog siste handling fra Barcelona (evt Coutinho) er gjort Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Jeg må si at jeg er spent på hva som skjer om han blir. Hvordan er forholdet hans til Klopp? Klopp var jo nådeløs med Sakho. Selv om det ikke blir helt riktig å direkte sammenlikne disse to situasjonene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Om Klopp ikke har tenkt å bruke han så er det jo bare å selge,"desverre" er spillestilen bygd rundt Coutinho. Spent å se hva som skjer etter landslagpausen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Skjønner ikke hva Liverpool driver med. Barca er tydeligvis jævla gira på ham da de er villige til å betale så mye samtidig som Coutinho ser ut til å ha mer lyst til å dra enn å bli. Er ikke noe vits i å beholde spillere som ikke vil spille for klubben, da kommer de sannsynligvis neppe til tilbringe laget noe som helst og kommer til å være mer en byrde enn noe annet. Med mindre han unnskylder seg offentlig til fansen så blir det nok mer piping enn hyling, tviler på at motivasjonen går opp da. Coutinho er ikke uerstattelige, Liverpool kan gjøre mye med en slik sum, men det er muligens litt sent nå? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Barca har kommet med latterlige bud helt til det siste, når vi ikke har mulighet til å få inn en erstatter før vinduet stenger. Forøvrig hadde Suarez sin beste sesong etter at han ikke ble solgt, så spillere som vil bli solgt men ikke blir det kan fortsatt tilføre mye. Coutinho har dessuten VM å tenke på. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Skjønner ikke hva Liverpool driver med. Barca er tydeligvis jævla gira på ham da de er villige til å betale så mye samtidig som Coutinho ser ut til å ha mer lyst til å dra enn å bli. Er ikke noe vits i å beholde spillere som ikke vil spille for klubben, da kommer de sannsynligvis neppe til tilbringe laget noe som helst og kommer til å være mer en byrde enn noe annet. Med mindre han unnskylder seg offentlig til fansen så blir det nok mer piping enn hyling, tviler på at motivasjonen går opp da. Coutinho er ikke uerstattelige, Liverpool kan gjøre mye med en slik sum, men det er muligens litt sent nå? Du mener 1/3 av summen i diverse latterlige klausuler er et bra og respektabelt bud? Hell no! Kom med et ordentlig bud uten slikt tull. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Skjønner ikke hva Liverpool driver med. Barca er tydeligvis jævla gira på ham da de er villige til å betale så mye samtidig som Coutinho ser ut til å ha mer lyst til å dra enn å bli. Er ikke noe vits i å beholde spillere som ikke vil spille for klubben, da kommer de sannsynligvis neppe til tilbringe laget noe som helst og kommer til å være mer en byrde enn noe annet. Med mindre han unnskylder seg offentlig til fansen så blir det nok mer piping enn hyling, tviler på at motivasjonen går opp da. Coutinho er ikke uerstattelige, Liverpool kan gjøre mye med en slik sum, men det er muligens litt sent nå? Men skjønner du dette? https://www.youtube.com/watch?v=AJoEXlcLymI Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Det der har mer med Varela enn Coutinho å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Skjønner ikke hva Liverpool driver med. Barca er tydeligvis jævla gira på ham da de er villige til å betale så mye samtidig som Coutinho ser ut til å ha mer lyst til å dra enn å bli. Er ikke noe vits i å beholde spillere som ikke vil spille for klubben, da kommer de sannsynligvis neppe til tilbringe laget noe som helst og kommer til å være mer en byrde enn noe annet. Med mindre han unnskylder seg offentlig til fansen så blir det nok mer piping enn hyling, tviler på at motivasjonen går opp da. Coutinho er ikke uerstattelige, Liverpool kan gjøre mye med en slik sum, men det er muligens litt sent nå? Du er bare sur for en av de beste blir værende i Liverpool... åpenbart. I det store og hele betyr ikke Coutinho en dritt, det som betyr noe er klubben Liverpool. Og klubben Liverpool vil tjene på at man tar et standpunkt iforhold til at de som spiller for klubben burde være sjeleglad for å ha få sjansen til å spille for denne flotte klubben. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Her skriver jeg et saklig innlegg med min mening om saken og få til svar at jeg er sur. Fantastisk høyt nivå. Men så skjønte jeg det da jeg så hvem som svarte 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå