bshagen Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Yeah right? 100m for Coutinho er ikke noe upris akkurat Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Barcelona kan få kjøpe han for det samme som de solgte Neymar for. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Coutinho vs Neymar. Ok Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Coutinho er viktigere for Liverpool enn Neymar var for Barcelona. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Det er kun fordi Liverpool er mye dårligere. Prisen bør være deretter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Halvparten da men Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Neymar til €200m er jo rene kuppet sammenlignet med Coutinho til €100m. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Neh. Flott at budet ble kategorisert avslått på rappen. Gives me hope. Endret 10. august 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Coutinho er viktigere for Liverpool enn Neymar var for Barcelona. Haha, som tatt ut av boken til Mr.BS for noen år siden. Var vel Walcott vs Bale da. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Neymar til €200m er jo rene kuppet sammenlignet med Coutinho til €100m. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Det er kun fordi Liverpool er mye dårligere. Prisen bør være deretter Nei, prisen bør ikke være deretter... prisen bør være det som gir en kompensasjon i stor grad for at man mister en av sine viktigste, pluss man kan ikke regne med å få en like god erstatter. Når jeg tenker meg om så er det ikke sikkert det ville vært klokt å solgt han for den prisen heller. Han har 5 år igjen på kontrakten og skal ikke bli solgt for "markedspris", altså det som han egentlig er verdt. Coutinho er viktigere for Liverpool enn Neymar var for Barcelona. Haha, som tatt ut av boken til Mr.BS for noen år siden. Var vel Walcott vs Bale da. Men det er sant. Liverpool har ingen intensiv for å selge Coutinho på nåværende tidspunkt mtp kontrakten. Det vil rett og slett være tilbakestående av eierne om de gjør det. Det eneste som kan gjøre det til en realitet er fantasimillioner, slik manu gjorde med Pogba. For som alle vet, Pogba var heller ikke verdt summen som ble betalt for han. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Han har 5 år igjen på kontrakten og skal ikke bli solgt for "markedspris", altså det som han egentlig er verdt.Når har en spiller "markedspris"? Når det er 4 år igjen av kontrakten, 3, 2, 1..? Når det er 6 måneder igjen er han jo gratis.. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Når det er 2 år igjen vil jeg si man får den reelle verdien for en spiller. Venter man enda lengre får man for lite. Bare se til Sanchez, blir han solgt nå får de bare rundt £40m, selv om han er verdt mer enn det totalt sett som spiller. Jeg regner man kunne fått £30m for Coutinho i en lignende situasjon der han bare hadde hatt 1 år igjen pdd, så da blir det £30mx5 = £150m. Men nå vil jo ikke/trenger ikke Liverpool selge Coutinho heller, så £150m trenger nødvendigvis ikke være prisen man er fornøyd med. Må nok minst opp i minst £200m før Liverpool vurderer det seriøst tenker jeg. Og jeg ser heller ingen grunn til at man skal vurdere noe lavere, ettersom man skyter seg selv i leggen ved å selge noen man høyst sannsynlig ikke får erstattet med pengene man får inn. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Bare se til Sanchez, blir han solgt nå får de bare rundt £40m Jeg regner man kunne fått £30m for Coutinho i en lignende situasjon der han bare hadde hatt 1 år igjen pdd Sanzhez er verdt 33% mer enn Cou...??? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Det er kun fordi Liverpool er mye dårligere. Prisen bør være deretter Nei, prisen bør ikke være deretter... prisen bør være det som gir en kompensasjon i stor grad for at man mister en av sine viktigste, pluss man kan ikke regne med å få en like god erstatter. Så de dyreste spillerne bør altså være de beste på et dårlig lag? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Bare se til Sanchez, blir han solgt nå får de bare rundt £40m Jeg regner man kunne fått £30m for Coutinho i en lignende situasjon der han bare hadde hatt 1 år igjen pdd Sanzhez er verdt 33% mer enn Cou...??? Ja, det tror jeg er en fair kalkulering. Kan selvsagt diskuteres. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Jo høyere budet er, jo kortere tid bruker Liverpool på å avvise det. 35 minutter på å avvise budet fra Barcelona på Coutinho. 35 minutter er vel omtrent den tiden det tar for Liverpool til å åpne mailen, lese den, le så de faller ut av stolen, komme seg opp i stolen igjen, for så å formulere en avvisning som er litt mer sofistikert enn; "Sodd off you wanks!". En ting jeg lurer litt på, hvorfor sier vi neitakk til angivelige £35m for Can? Han virker jo ikke interessert i å spille for Liverpool etter denne sesongen, så hvorfor ikke bare cashe inn og kjøpe en annen? Eventuelt la Grujic rykke et hakk frem i køen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. august 2017 Rapporter Del Skrevet 10. august 2017 Midtbanen er ikke spesielt godt dekket. Å selge Can uten å få inn en som minst direkte erstatter han ville være dumt. Klopp ser også ut til å foretrekke Can når han kan bruke han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå