Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Er klar over at de ikke er rene vinger, men alikevel så klarer de vel å løpe ut til sidene fremfor innover? Begge to har bra nok teknikk til at de kan dra av en sideback fremfor å trekke innover i en klynge med motspillere i hvert eneste angrep. Men så må man fylle opp boksen med spillere når innleggene kommer også da, er ikke nevneverdig prioritert i angrepsspillet vårt for tiden det heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Torres sier han kan spille

Liverpool Echo melder at Fernando Torres har erklært seg selv spilleklar til kveldens viktige Champions League-kamp mot Besiktas. Dette etter bare to treningsøkter etter at han ble kvitt adductor-skaden.

 

Tony Barrett tror sjansene er store for at spanjolen starter på benken. Samme journalist melder også at Rafael Benitez ble imponert over innhoppet til Peter Crouch mot Besiktas i Tyrkia, og spår at Crouchy starter kveldens kamp fordi han kan skape trøbbel for tyrkerne i lufta.

 

 

For første gang i år håper jeg ikke at Torres starter. Men vil gjerne se han på benken.

Lenke til kommentar
Det er jo fordi Babel og Benayoun ikke er noen rene klassiske vinger da.

Babel ikke klassisk ving? Fintesterk, rask og offensiv? At mannen sliter med tempoet og duellstyrken til forsvarerene i PL er noe annet. Hvis Babel får spille å får PL i blodet tror jeg han kan bli livsfarlig på vingen. Som spiss blir han hvertfall for lett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Han dukket helt uventet plutselig opp på trening i dag, og da ble nok til og med Stevie G overrasket. Men for dere Liverpool supportere burde det være et stort pluss at deres beste er klar igjen.

 

http://www.vg.no/bilder/edrum/1194339829063_247.jpg

 

:wee:

 

Er Torres vår beste spiller sier du? Tja...

 

Det er jo fordi Babel og Benayoun ikke er noen rene klassiske vinger da.

Babel ikke klassisk ving? Fintesterk, rask og offensiv? At mannen sliter med tempoet og duellstyrken til forsvarerene i PL er noe annet. Hvis Babel får spille å får PL i blodet tror jeg han kan bli livsfarlig på vingen. Som spiss blir han hvertfall for lett.

 

For lett som spiss? Hva mener du? (Regner ikke med du mener for lett når det kommer til kroppsvekt, ettersom han veier 80 kg)

Lenke til kommentar
Det er jo fordi Babel og Benayoun ikke er noen rene klassiske vinger da.

Babel ikke klassisk ving? Fintesterk, rask og offensiv? At mannen sliter med tempoet og duellstyrken til forsvarerene i PL er noe annet. Hvis Babel får spille å får PL i blodet tror jeg han kan bli livsfarlig på vingen. Som spiss blir han hvertfall for lett.

Gerrard er også fintesterk, rask og offensiv, men er ikke en ving av den grunn. Samme med Torres og mange andre spillere på andre lag. Vi ser at Babel trekker innover i banen med en gang han spiller på vingen, noe som jeg vil si tyder på at han liker bedre og passer bedre som spiss. Noe han også har sagt selv. Selvfølgelig vil han bli bedre etterhvert, men synes alikevel han passer bedre som spiss. Kan jo minne en del om Henry.

Lenke til kommentar
For lett som spiss? Hva mener du? (Regner ikke med du mener for lett når det kommer til kroppsvekt, ettersom han veier 80 kg)

Lett som i duellsvak. Etter et par måneder til i PL med spilletid endrer det seg nok.

 

btw får jeg opp 76kg, sånn bare for å pirke.

 

Edit: At babel passer bedre mer sentralt bestrider jeg ikke, men han er en klassisk ving i så måte at han kan slå innlegg, rask, fintesterk++ At han passer bedre i en rolle der han skjærer innover ala det Ronaldo gjør tviler jeg ikke på.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Babel er ganske lik Henry som ung. Henry begynte jo som ving og utviklet seg til å bli en av verdens beste spisser. Får håpe Babel gjør det samme.

 

Nå har jeg forøvrig ikke tapt på 25 kamper med pool i CM, så i kveld forventer jeg seier. Eneste forskjellen på mitt lag og det som sannsynligvis stiller i kveld er Quaresma i stedet for Pennant (som har vært skadet lenge).

Lenke til kommentar

Digg at han tør å benke Dirk "Sjansesløser" Kuyt! Ellers greit lag. Håper venstresida fungerer da. Hadde mye heller sett Kewell på vingen, men han er kanskje ikke klar for en hel kamp enda. Ellers bra lag og knall benk! Dette skal og må vi vinne. Tipper vi reiser oss og kliner til med 3-0 jeg. Optimist som jeg er. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...