Tunky Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Men vil man bare overleve? Jeg har lyst på mer enn det fra klubben. Skal man vinne noe må man holde på spillere som Coutinho. Jeg tror og håper fortsatt han blir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Ingen i Liverpool som ønsker å selge Coutinho. Makan til vås. Silly season er virkelig ikke for alle. Blir litt vanskelig med alle rykter og hvem sa hva, mente han det han sa og sa de hva når? Endret 8. august 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Høre på hva? Hvordan er dette nytt? Klopp selv har jo sagt at han ikke er til salgs. Hvordan forandrer det at noen utenfor klubben gjentar det samme? Hvis derimot Coutinho vil vekk fra klubben, ja da får Barcelona bare bla opp £120+m så kan de få han. Vi har overlevd slikt før, vi vil overleve slikt igjen. Overlevd? På hvilken måte? At vi er i Premier League? £120m for Cou er langt ifra nok og det vil være et hån mot supporterne å selge han nå for den prisen, FSG kommer til å få tyn så det holder. Jeg er helt enig med Knewt i at man bør ha forhåpninger om at klubben snart skal kunne ta skrittet frem og faktisk hevde seg som den storklubben Liverpool skal være! Man skal sannsynligvis ut i CL, og troppen er skjør som den er, jeg kommer til å bli rasende om Cou selges, både på eierne og Klopp (dersom han ikke trekker seg som følge av å ha blitt motarbeidet av eierne) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Høre på hva? Hvordan er dette nytt? Klopp selv har jo sagt at han ikke er til salgs. Hvordan forandrer det at noen utenfor klubben gjentar det samme? Hvis derimot Coutinho vil vekk fra klubben, ja da får Barcelona bare bla opp £120+m så kan de få han. Vi har overlevd slikt før, vi vil overleve slikt igjen. Overlevd? På hvilken måte? At vi er i Premier League? £120m for Cou er langt ifra nok og det vil være et hån mot supporterne å selge han nå for den prisen, FSG kommer til å få tyn så det holder. Jeg er helt enig med Knewt i at man bør ha forhåpninger om at klubben snart skal kunne ta skrittet frem og faktisk hevde seg som den storklubben Liverpool skal være! Man skal sannsynligvis ut i CL, og troppen er skjør som den er, jeg kommer til å bli rasende om Cou selges, både på eierne og Klopp (dersom han ikke trekker seg som følge av å ha blitt motarbeidet av eierne) Du leser tydeligvis bare deler av det jeg skrev. Hverken Klopp eller FSG vil på noen som helst måte få tyn om Coutinho vil vekk og gjør som Van Dijk. Vil han ikke vekk, så finnes det heller ikke noe problem. Jeg snakker om HVIS Couthinho skulle sette seg på bakbeina som Van Dijk. Men heldigvis for oss er det lite som tyder på at det kommer til å skje. Jeg tror og håper at han skjønner såpass at Liverpool har en del av æren for at han har blitt den spilleren han er i dag ved å tørre å satse så mye på han kontra å være benkesliter i Inter. Og tror han føler seg veldig verdsatt av både Liverpool FC og supporterne. Han er tross alt en av de store stjerne i klubben. Endret 8. august 2017 av Cappo Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Nei, jeg sier ikke at FSG eller Klopp vil få tyn om Cou vil vekk, jeg sier de vil få tyn om de faktisk går med på å selge han... Hva Cou ønsker betyr egentlig ingenting ettersom han nettopp har skrevet under på en 5-årskontrakt. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) - Endret 21. januar 2018 av bruker-343576 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Kunne godt hatt en utkjøpsklausul. Sånn type £800m eller noe. Så kunne vi kjøpt et helt nytt lag med superstjerner. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Får ikke et lag med stjerner for den summen lengre.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Tja.. Vet ikke jeg. Du må huske på at ikke alle posisjoner er like dyre. Dyreste er nok offensive spillere, men de hadde vi ikke trengt mer enn et par av. Backer er jo billig i sammenligning. Sånn røffelig £30-35m ut i fra hva backer har gått for tidligere i vinduet. Men jeg lurer jo litt på hva PSG kommer til å gjøre. Det ryktes jo at de vil måtte selge spillere for £70-80m hver sesong de neste 5 sesongene for å ikke bryte Financial Fair Play reglene. Hvis det stemmer så sitter de jo på særdeles dårlig forhandlingskort når alle vet de MÅ selge. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Konge humor https://twitter.com/mattletiss7/status/895022698006499328 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 "Konge" har forlatt humoren for kanskje 10-15 år siden. Annet enn det, ganske morsomt 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Dersom det skulle vise seg at Barca representanter er i direkte kontakt med Cou og hans folk så er det vel bare å dra en Soton og begynne å lage en stor sak ut av det alle i bransjen driver med (tapping up). Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Med tanke på fremtidig suksess var det viktigere og beholde Suarez enn det er å beholde Couthino. Så kan risikere at han selges også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Med tanke på fremtidig suksess var det viktigere og beholde Suarez enn det er å beholde Couthino. Så kan risikere at han selges også.Suárez og liverpool hadde en avtale året før som nesten ga pl-gull. så synes det er greit. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Tja.. Vet ikke jeg. Du må huske på at ikke alle posisjoner er like dyre. Dyreste er nok offensive spillere, men de hadde vi ikke trengt mer enn et par av. Backer er jo billig i sammenligning. Sånn røffelig £30-35m ut i fra hva backer har gått for tidligere i vinduet. Men jeg lurer jo litt på hva PSG kommer til å gjøre. Det ryktes jo at de vil måtte selge spillere for £70-80m hver sesong de neste 5 sesongene for å ikke bryte Financial Fair Play reglene. Hvis det stemmer så sitter de jo på særdeles dårlig forhandlingskort når alle vet de MÅ selge. Slik som jeg tolket reglementet med utkjøpsklausulen til Neymar så er det han selv som måtte betale den. Derfor betalte eierne til PSG den summen til Neymar, som betalte Barca. Dermed har ikke PSG et problem med FFP, heller. Referer til denne videoen: Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Konge humor Konge humor: Kongehumor: =) 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Liverpool får ny sponsor i western union på skjorteermet. 5 mill i året for Klopp og ikke bruke i transfervinduet si! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Ugh. Kunne faktisk spart seg det for 5 millioner pund. Hater disse nye armsponsorene. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Konge humorKonge humor: Kongehumor: =) Hva prøver du å si? Konge humor er ikke en orddelingsfeil i alle fall. "Konge" blir brukt som et adjektiv. Det er ingen som skriver "godhumor" eller "brahumor" heller.(utenom i Trøndelag. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Ugh. Kunne faktisk spart seg det for 5 millioner pund. Hater disse nye armsponsorene. Enig. Vet ikke hva som er verst, Western Union eller Tinder. They're both pretty bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå