Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ingen i Liverpool som ønsker å selge Coutinho. Makan til vås.

Silly season er virkelig ikke for alle. Blir litt vanskelig med alle rykter og hvem sa hva, mente han det han sa og sa de hva når?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Høre på hva?

Hvordan er dette nytt? Klopp selv har jo sagt at han ikke er til salgs. Hvordan forandrer det at noen utenfor klubben gjentar det samme?

Hvis derimot Coutinho vil vekk fra klubben, ja da får Barcelona bare bla opp £120+m så kan de få han.

Vi har overlevd slikt før, vi vil overleve slikt igjen.

Overlevd? På hvilken måte? At vi er i Premier League? £120m for Cou er langt ifra nok og det vil være et hån mot supporterne å selge han nå for den prisen, FSG kommer til å få tyn så det holder.

Jeg er helt enig med Knewt i at man bør ha forhåpninger om at klubben snart skal kunne ta skrittet frem og faktisk hevde seg som den storklubben Liverpool skal være!

Man skal sannsynligvis ut i CL, og troppen er skjør som den er, jeg kommer til å bli rasende om Cou selges, både på eierne og Klopp (dersom han ikke trekker seg som følge av å ha blitt motarbeidet av eierne)

Lenke til kommentar

Høre på hva?

Hvordan er dette nytt? Klopp selv har jo sagt at han ikke er til salgs. Hvordan forandrer det at noen utenfor klubben gjentar det samme?

Hvis derimot Coutinho vil vekk fra klubben, ja da får Barcelona bare bla opp £120+m så kan de få han.

Vi har overlevd slikt før, vi vil overleve slikt igjen.

Overlevd? På hvilken måte? At vi er i Premier League? £120m for Cou er langt ifra nok og det vil være et hån mot supporterne å selge han nå for den prisen, FSG kommer til å få tyn så det holder.

Jeg er helt enig med Knewt i at man bør ha forhåpninger om at klubben snart skal kunne ta skrittet frem og faktisk hevde seg som den storklubben Liverpool skal være!

Man skal sannsynligvis ut i CL, og troppen er skjør som den er, jeg kommer til å bli rasende om Cou selges, både på eierne og Klopp (dersom han ikke trekker seg som følge av å ha blitt motarbeidet av eierne)

Du leser tydeligvis bare deler av det jeg skrev. Hverken Klopp eller FSG vil på noen som helst måte få tyn om Coutinho vil vekk og gjør som Van Dijk.

Vil han ikke vekk, så finnes det heller ikke noe problem. Jeg snakker om HVIS ​Couthinho skulle sette seg på bakbeina som Van Dijk.

Men heldigvis for oss er det lite som tyder på at det kommer til å skje.

Jeg tror og håper at han skjønner såpass at Liverpool har en del av æren for at han har blitt den spilleren han er i dag ved å tørre å satse så mye på han kontra å være benkesliter i Inter.

Og tror han føler seg veldig verdsatt av både Liverpool FC og supporterne. Han er tross alt en av de store stjerne i klubben.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Tja.. Vet ikke jeg. Du må huske på at ikke alle posisjoner er like dyre. Dyreste er nok offensive spillere, men de hadde vi ikke trengt mer enn et par av.

Backer er jo billig i sammenligning. Sånn røffelig £30-35m ut i fra hva backer har gått for tidligere i vinduet.

Men jeg lurer jo litt på hva PSG kommer til å gjøre. Det ryktes jo at de vil måtte selge spillere for £70-80m hver sesong de neste 5 sesongene for å ikke bryte Financial Fair Play reglene.

Hvis det stemmer så sitter de jo på særdeles dårlig forhandlingskort når alle vet de MÅ selge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Med tanke på fremtidig suksess var det viktigere og beholde Suarez enn det er å beholde Couthino. Så kan risikere at han selges også.

Suárez og liverpool hadde en avtale året før som nesten ga pl-gull. så synes det er greit.
Lenke til kommentar

Tja.. Vet ikke jeg. Du må huske på at ikke alle posisjoner er like dyre. Dyreste er nok offensive spillere, men de hadde vi ikke trengt mer enn et par av.

Backer er jo billig i sammenligning. Sånn røffelig £30-35m ut i fra hva backer har gått for tidligere i vinduet.

Men jeg lurer jo litt på hva PSG kommer til å gjøre. Det ryktes jo at de vil måtte selge spillere for £70-80m hver sesong de neste 5 sesongene for å ikke bryte Financial Fair Play reglene.

Hvis det stemmer så sitter de jo på særdeles dårlig forhandlingskort når alle vet de MÅ selge.

Slik som jeg tolket reglementet med utkjøpsklausulen til Neymar så er det han selv som måtte betale den. Derfor betalte eierne til PSG den summen til Neymar, som betalte Barca. Dermed har ikke PSG et problem med FFP, heller. Referer til denne videoen:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool får ny sponsor i western union på skjorteermet. 5 mill i året for Klopp og ikke bruke i transfervinduet si!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...