Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Skjønner. Har allerede vært en bajs så da kan han liksågodt være en skikkelig dritt.

Og det vil jo gjelde cou også om situasjonen skulle endre seg?

Om han streiker så ja. Du har lov til å bruke hue. :)
Aaaah. Det er streik som er være eller ikke være. Han kan altså si at han vil bort, levere inn transfer søknad, bare han ikke streiker. Skjønner.

Men da er det greit.

Har lite til overs for spillere som offentlig sier de vil bort og leverer transfer søknader med mindre det er en spesiell grunn og "jobben er gjort".

Og hvis de i tillegg lager bråk da er det heller i kulden for min del enn salg. Verdt pengene.

Ønsker helst ikke slike spillere til klubben heller. Da er det ny runde om kort tid.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nokså skremmende at Klopp hinter til at det ikke er nødvendig med flere kjøp... og at om man ikke får førstevalgene man har pekt seg ut, så får det bare være... Pluss han sier det handler også om andre klubber, som om det er en god nok unnskyldning for å ikke hente flere. Virkelig skremmende, og kritikken vil flagre rundt juletider om man ikke hentet flere og man ligger langt bak i leksa på tabellen. Og ingen kan da si at kritikken ikke vil være fortjent. Forsvaret ser fortsatt vaklende ut, bare det at man engang vurderer Moreno tilbake i varmen på bakgrunn av pre-season er helt ufattelig.

Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å si her. Mener du at Liverpool bør kjøpe spillere kun for å kjøpe spillere?

Klubben er damned if they do and damned if they don't.

Kjøper de ingen spillere så får de kritikk for det. Kjøper de bare for å kjøpe og spilleren ikke slår an så får en kritikk for det.

Er det ikke viktigere at de finner spillere som passer inn i laget og som Klopp virkelig ønsker seg?

Hvor langt ned på lista må en gå før en bør droppe å kjøpe? 3. valget? 4. valget?

Vi ser jo hvor "bra" det har fungert tidligere å gå for noe annet enn førstevalget sitt.

Det hjelper ikke at VI sitter her og peker på at vi bør kjøpe den og den spilleren hvis klubber ikke vil selge eller spilleren ikke vil til klubben.

I tillegg må vi bli kvitt en del spillere også, som Sakho, Markovic, Moreno, osv.

De bør kjøpe spillere som hever første-elleveren, og at Keita og VVD er de eneste som kan heve laget kan umulig stemme. Her har de som driver med speiding og innkjøp av spillere hatt lang tid på seg for å finne de rette spillerne, og da kan jeg aldri tenke at alternativene er så få at enten blir det Keita og VVD eller ingen... det gir jo ikke mening. Det jeg sier er at Liverpool med Klopp må kjøpe spillere som hever laget i sesongen man går inn i nå, og slutte å komme med unnskyldninger som at klubbene ikke vil selge. Markedet er ikke så dødt... Jeg vil hvertfall ikke høre noen unnskyldninger dersom sesongen har gått i dass før jul med unnskyldningen om at man ikke fikk tak i de man ville... Ja, da er det bedre å prøve å hente noen andre som kan forsterke laget. Da har man hvertfall vist en intensjon om at man ikke er fornøyd med status quo. Dersom ingenting mer gjøres, vil det tolkes som at Klopp er fornøyd med laget sånn det er, og da får vi se hvordan det går. Jeg vil hvertfall ikke være fornøyd med transfersommeren om ingenting mer gjøres. Ingenting tilsier at forsvaret skal slippe inn noe mindre enn før. Eneste forsterkningen er Robinson, og det gjenstår vel å se hvor god han egentlig er også.

Siden du tydeligvis har så god peiling så får du sende Klopp en liste med spillere da, siden Klopp og speiderapperatet til Liverpool tydeligvis ikke har snøring.

Komme med unnskyldning om at klubbene ikke vil selge? Ser det ut som Southampton og Leipzig ønsker å selge til oss kanskje?

Eller har du en annen forklaring på hvorfor Keita og Van Dijk ikke er rød enda?

Og ikke kom drassende med bråket rundt Van Dijk. Det ble først et problem når det ble kjent at Van Dijk, av de som var interesserte, kun ønsket å spille for Liverpool og at det kom ut i media, som dermed drepte en hver form for budkrig på Van Dijk.

Southampton ble derfor naturlig nok rimelig irriterte og klaget derfor Liverpool inn til FA som "hevn".

Ja, det er sikkert haugevis med spillere som individuelt er mye bedre enn de vi har. Spørsmålet er mer hvordan de fungerer med de andre spillerne vi har og ikke minst fotballen Klopp ønsker å spille.

Klopps Liverpool er ikke et korttids prosjekt. Vi vinner ikke serien denne sesongen, ikke neste sesong heller.

Det må en bare innfinne seg med.

Troppen pr. i dag er god nok til å kvalifisere seg til Champions League. Alt som betyr noe akkurat nå.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Det er nokså skremmende at Klopp hinter til at det ikke er nødvendig med flere kjøp... og at om man ikke får førstevalgene man har pekt seg ut, så får det bare være... Pluss han sier det handler også om andre klubber, som om det er en god nok unnskyldning for å ikke hente flere. Virkelig skremmende, og kritikken vil flagre rundt juletider om man ikke hentet flere og man ligger langt bak i leksa på tabellen. Og ingen kan da si at kritikken ikke vil være fortjent. Forsvaret ser fortsatt vaklende ut, bare det at man engang vurderer Moreno tilbake i varmen på bakgrunn av pre-season er helt ufattelig.

Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å si her. Mener du at Liverpool bør kjøpe spillere kun for å kjøpe spillere?

Kjøper de ingen spillere så får de kritikk for det. Kjøper de bare for å kjøpe og spilleren ikke slår an så får en kritikk for det.

Er det ikke viktigere at de finner spillere som passer inn i laget og som Klopp virkelig ønsker seg?

Hvor langt ned på lista må en gå før en bør droppe å kjøpe? 3. valget? 4. valget?

Vi ser jo hvor "bra" det har fungert tidligere å gå for noe annet enn førstevalget sitt.

Det hjelper ikke at VI sitter her og peker på at vi bør kjøpe den og den spilleren hvis klubber ikke vil selge eller spilleren ikke vil til klubben.

I tillegg må vi bli kvitt en del spillere også, som Sakho, Markovic, Moreno, osv.

De bør kjøpe spillere som hever første-elleveren, og at Keita og VVD er de eneste som kan heve laget kan umulig stemme. Her har de som driver med speiding og innkjøp av spillere hatt lang tid på seg for å finne de rette spillerne, og da kan jeg aldri tenke at alternativene er så få at enten blir det Keita og VVD eller ingen... det gir jo ikke mening. Det jeg sier er at Liverpool med Klopp må kjøpe spillere som hever laget i sesongen man går inn i nå, og slutte å komme med unnskyldninger som at klubbene ikke vil selge. Markedet er ikke så dødt... Jeg vil hvertfall ikke høre noen unnskyldninger dersom sesongen har gått i dass før jul med unnskyldningen om at man ikke fikk tak i de man ville... Ja, da er det bedre å prøve å hente noen andre som kan forsterke laget. Da har man hvertfall vist en intensjon om at man ikke er fornøyd med status quo. Dersom ingenting mer gjøres, vil det tolkes som at Klopp er fornøyd med laget sånn det er, og da får vi se hvordan det går. Jeg vil hvertfall ikke være fornøyd med transfersommeren om ingenting mer gjøres. Ingenting tilsier at forsvaret skal slippe inn noe mindre enn før. Eneste forsterkningen er Robinson, og det gjenstår vel å se hvor god han egentlig er også.

Siden du tydeligvis har så god peiling så får du sende Klopp en liste med spillere da, siden Klopp og speiderapperatet til Liverpool tydeligvis ikke har snøring.

Komme med unnskyldning om at klubbene ikke vil selge? Ser det ut som Southampton og Leipzig ønsker å selge til oss kanskje?

Og ikke kom drassende med bråket rundt Van Dijk. Det ble først et problem når det ble kjent at Van Dijk, av de som var interesserte, kun ønsket å spille for Liverpool og at det kom ut i media, som dermed drepte en hver form for budkrig på Van Dijk.

Southampton ble derfor naturlig nok rimelig irriterte og klaget derfor Liverpool inn til FA som "hevn".

Ja, det er sikkert haugevis med spillere som individuelt er mye bedre enn de vi har. Spørsmålet er mer hvordan de fungerer med de andre spillerne vi har og ikke minst fotballen Klopp ønsker å spille.

Klopps Liverpool er ikke et korttids prosjekt. Vi vinner ikke serien denne sesongen, ikke neste sesong heller.

Troppen pr. i dag er god nok til å kvalifisere seg til Champions League. Alt som betyr noe akkurat nå.

Ah, igjen den der herseteknikken "jammen hvis du vet så mye bedre så blablabla"

Hvis man ikke får tak i Keita og VVD kjøper man andre, enkelt. Det finnes andre som passer inn i "Klopp-fotballen" som ville hevet laget betraktelig. Trenger ikke være en ekspert for å komme med den lite dristige påstanden.

Det ER dårlig arbeid om alternativet er Keita/VVD eller ingen! 

Jeg vil at Klopp skal få vise hva han kan med så gode spillere som mulig, for gjør man det ikke bra så vil kritikken komme uavhengig av om det er Klopp eller ikke... folk vil se resultater. At du har innfunnet deg med at man ikke vinner serien denne sesongen eller sesongen etter vitner om tapermentalitet. Såklart kan man vinne serien om de riktige spillerne hentes, og ifølge "alle" er jo Klopp en super manager, så hvorfor ikke? 

Supporterne vil være skeptiske om vi ender opp med det vi har hentet. Det er forståelig, og da blir det å vente på unnskyldningene som kommer dersom det går dårlig.

Lenke til kommentar

Ah, igjen den der herseteknikken "jammen hvis du vet så mye bedre så blablabla"

Hvis man ikke får tak i Keita og VVD kjøper man andre, enkelt. Det finnes andre som passer inn i "Klopp-fotballen" som ville hevet laget betraktelig. Trenger ikke være en ekspert for å komme med den lite dristige påstanden.

Det ER dårlig arbeid om alternativet er Keita/VVD eller ingen! 

Jeg vil at Klopp skal få vise hva han kan med så gode spillere som mulig, for gjør man det ikke bra så vil kritikken komme uavhengig av om det er Klopp eller ikke... folk vil se resultater. At du har innfunnet deg med at man ikke vinner serien denne sesongen eller sesongen etter vitner om tapermentalitet. Såklart kan man vinne serien om de riktige spillerne hentes, og ifølge "alle" er jo Klopp en super manager, så hvorfor ikke? 

Supporterne vil være skeptiske om vi ender opp med det vi har hentet. Det er forståelig, og da blir det å vente på unnskyldningene som kommer dersom det går dårlig.

Nei, det er ingen hersketeknik. Det er bare provoserende å lese noe som høres ut som at en vet bedre enn de som driver på med dette.

Selv om det ikke er meningen, så er det sånn det ser ut.

Altså.. Klopp har spilt den samme fotballen i mange år. Jeg både regner med og tar det som en selvfølge at han eventuelt har spillere på blokka som han kanskje har hatt der i mange år.

Hvis Klopp selv mener det ikke er noen alternativer, hva gjør en da? Skal vi tvinge på han noen spillere?

Er vi skeptiske? Jeg syns laget ser bra ut jeg, selv med bare Salah inn. Han gir oss det vi trenger mot lag som legger seg bakpå, noe som stort sett har vært det største problemet til Liverpool. 

Og det er ikke tapermentalitet, det handler om å være realistisk.

På samme måte som at en bare må innse at Liverpool er mange, mange sesonger på etterskudd når det gjelder transfers.

Et etterskudd det egentlig aldri vil være mulig å ta igjen på grunn av "nylige" innførte Financial Fair Play, samme hvor rike eiere en måtte ha.

Jeg har ingen formening om hvem Liverpool burde kjøpe.

Vil nå påstå at en god manager klarer å gjøre mer med mindre.

Lag som Barcelona og Real Madrid går jo omtrent av seg selv.

Klopp er en super manager i den forstand at han har tiltrekningskraft på spillere. Det finnes sikkert uskrevne blad der ut som kunne gjort det like bra i Liverpool, men det ville vært enda vanskeligere å lokke til seg gode spillere, noe som er vanskelig nok selv i dag.

Lenke til kommentar

Etter å ha vært vitne til hvor mye Liverpool slapp inn forrige sesong, og på hvilken måte, er det også veldig provoserende når Klopp sier seg fornøyd med stoppersituasjonen: http://www.liverpool.no/nyheter/2017/8/fornoeyd-med-stoppersituasjonen/

Atpåtil uten å nevne vår beste stopper som fortsatt er ute i kulden, ikke får han dra og ikke får han delta. Det er provoserende det.

Klopp mener mannskapet er klare til sesongstart, så da har Klopp fått alt lagt til rette, så når man skal gjøre opp status etter sesongen så kan ingen si at Klopp ikke hadde de rette forutsetningene for å gjøre det bra.

Lenke til kommentar

At han har spillt bedre enn Matip i kampene for Liverpool vell. Da endre vi kanskje opp med Matip/VD da, mange ganger bedre enn Matip/Lovren.

Uenig, synes absolutt ikke Matip har gjort seg bort. Er fan av Sakho som type, men med han sitter (satt) jeg alltid med hjerte i halsen i påvente av et eller annet sinnsykt han skulle finne på. Har ikke den følelsen med Matip. VD/Matip tror jeg kunne blitt veldig bra.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, for Sakho har så voldsomt med personlige feil som fører til mål? Sier ikke at Matip har gjort seg bort, synes han er veldig god, og god nok for Liverpool. Sier barre Sakho er enda bedre. Mål sluppet inn de siste sesongene han spilte kontra når han ikke spilte er også veldig gode.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg sa kanskje dere vil høre på han, er fordi de seneste dagene har jeg få slengt herseteknikker mot meg fordi jeg har sagt min mening. Som om man ikke kan uttale seg fordi man ikke jobber på treningsfeltet...

Noen vil kanskje si, men vet Carra bedre enn Klopp?  :roll:

Selv om det Carra sier er innlysende for de fleste.

Lenke til kommentar

Høre på hva?

Hvordan er dette nytt? Klopp selv har jo sagt at han ikke er til salgs. Hvordan forandrer det at noen utenfor klubben gjentar det samme?

Hvis derimot Coutinho vil vekk fra klubben, ja da får Barcelona bare bla opp £120+m så kan de få han.

Vi har overlevd slikt før, vi vil overleve slikt igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...