sungun Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Yes, for du vet selvsagt bedre en Klopp ? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Har ikke sagt jeg vet bedre, men hvis Klopp vet bedre, som du antar, så skal sesongen gå strålende uten flere kjøp. Jeg er skeptisk. Slike tafatte herseteknikker som du prøver deg på her er problemet, alle godtar alt fordi Klopp sier ting er greit. Fasiten får vi ikke før sesongen har startet og vart en stund. Slutter vinduet uten flere forsterkninger, kan jeg ikke akkurat si jeg har kjempetrua på at det blir noen medaljekamp på Liverpool. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Jeg er enig, må ha inn forsterkninger i forsvaret, VDD må få fingeren ut å levere transfer request. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Har ikke sagt jeg vet bedre, men hvis Klopp vet bedre, som du antar, så skal sesongen gå strålende uten flere kjøp. Jeg er skeptisk. Slike tafatte herseteknikker som du prøver deg på her er problemet, alle godtar alt fordi Klopp sier ting er greit. Fasiten får vi ikke før sesongen har startet og vart en stund. Slutter vinduet uten flere forsterkninger, kan jeg ikke akkurat si jeg har kjempetrua på at det blir noen medaljekamp på Liverpool. Du snakker om hersketeknikker og begynner med en stråmann? Og jeg antar ikke at Klopp vet bedre, det er et ubestridelig faktum. Han vet hvem som er til salgs, hvem som passer inn og hvor mye han har til rådighet. Du vet det du leser i vg. Klopp er den dyktigste manageren vi har hatt på lenge og troppen det samme. Så ja, jeg stoler på laget mitt og er optimist for kommende sesong. Nei til panikkjøp! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Har ikke sagt jeg vet bedre, men hvis Klopp vet bedre, som du antar, så skal sesongen gå strålende uten flere kjøp. Jeg er skeptisk. Slike tafatte herseteknikker som du prøver deg på her er problemet, alle godtar alt fordi Klopp sier ting er greit. Fasiten får vi ikke før sesongen har startet og vart en stund. Slutter vinduet uten flere forsterkninger, kan jeg ikke akkurat si jeg har kjempetrua på at det blir noen medaljekamp på Liverpool. Du snakker om hersketeknikker og begynner med en stråmann? Og jeg antar ikke at Klopp vet bedre, det er et ubestridelig faktum. Han vet hvem som er til salgs, hvem som passer inn og hvor mye han har til rådighet. Du vet det du leser i vg. Klopp er den dyktigste manageren vi har hatt på lenge og troppen det samme. Så ja, jeg stoler på laget mitt og er optimist for kommende sesong. Nei til panikkjøp! Så hvis det er et ubestridelig faktum at Klopp vet bedre, hvorfor tror du da at jeg tror jeg vet bedre enn han? Hva var poenget ditt med posten din? At man ikke skal få være kritisk? Troppen er ikke god nok for medaljekamp pdd, du kan være så optimist du vil, men da vil man være sykt naiv om man tror Lovren/Matip/Klavan/Moreno er godt nok. Det er det ikke. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Jeg er enig, må ha inn forsterkninger i forsvaret, VDD må få fingeren ut å levere transfer request. Helt enig, får vi VDD så ser det med engang langt lysere ut. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Har ikke sagt jeg vet bedre, men hvis Klopp vet bedre, som du antar, så skal sesongen gå strålende uten flere kjøp. Jeg er skeptisk. Slike tafatte herseteknikker som du prøver deg på her er problemet, alle godtar alt fordi Klopp sier ting er greit. Fasiten får vi ikke før sesongen har startet og vart en stund. Slutter vinduet uten flere forsterkninger, kan jeg ikke akkurat si jeg har kjempetrua på at det blir noen medaljekamp på Liverpool.Du snakker om hersketeknikker og begynner med en stråmann? Og jeg antar ikke at Klopp vet bedre, det er et ubestridelig faktum. Han vet hvem som er til salgs, hvem som passer inn og hvor mye han har til rådighet. Du vet det du leser i vg. Klopp er den dyktigste manageren vi har hatt på lenge og troppen det samme. Så ja, jeg stoler på laget mitt og er optimist for kommende sesong. Nei til panikkjøp! Så hvis det er et ubestridelig faktum at Klopp vet bedre, hvorfor tror du da at jeg tror jeg vet bedre enn han? Hva var poenget ditt med posten din? At man ikke skal få være kritisk? Troppen er ikke god nok for medaljekamp pdd, du kan være så optimist du vil, men da vil man være sykt naiv om man tror Lovren/Matip/Klavan/Moreno er godt nok. Det er det ikke. Det er nok av folk i verden som bestrider fakta.. Poenget med posten var: Klopp vet hvilke alternativer som er tilgjengelig og handler ut fra det. Han har sine mål og om de ikke går gjennom så kjøper han ikke bare for å kjøpe. Det syns jeg er riktig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Jeg er enig, må ha inn forsterkninger i forsvaret, VDD må få fingeren ut å levere transfer request. Satser på at cou gjør det samme da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Jeg er enig, må ha inn forsterkninger i forsvaret, VDD må få fingeren ut å levere transfer request.Satser på at cou gjør det samme da?Fordi det er samme situasjon mener du? Har Coutinho streiket og gjentatte ganger sagt at han kun vil spille for Barcelona? Syns du epler smaker det samme som murstein? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Har ikke sagt jeg vet bedre, men hvis Klopp vet bedre, som du antar, så skal sesongen gå strålende uten flere kjøp. Jeg er skeptisk. Slike tafatte herseteknikker som du prøver deg på her er problemet, alle godtar alt fordi Klopp sier ting er greit. Fasiten får vi ikke før sesongen har startet og vart en stund. Slutter vinduet uten flere forsterkninger, kan jeg ikke akkurat si jeg har kjempetrua på at det blir noen medaljekamp på Liverpool. Du snakker om hersketeknikker og begynner med en stråmann? Og jeg antar ikke at Klopp vet bedre, det er et ubestridelig faktum. Han vet hvem som er til salgs, hvem som passer inn og hvor mye han har til rådighet. Du vet det du leser i vg. Klopp er den dyktigste manageren vi har hatt på lenge og troppen det samme. Så ja, jeg stoler på laget mitt og er optimist for kommende sesong. Nei til panikkjøp! Stemmer at han er det, men han viste også at han gjør feil som alle andre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Jeg er enig, må ha inn forsterkninger i forsvaret, VDD må få fingeren ut å levere transfer request.Satser på at cou gjør det samme da?Fordi det er samme situasjon mener du? Har Coutinho streiket og gjentatte ganger sagt at han kun vil spille for Barcelona? Syns du epler smaker det samme som murstein? Neida. Bare lurte på om det også var ønskelig. At spillere oppfører seg slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Nei,men når han allerede har gått ut i streik og nektet å delta så kan han jo likegreit levere transfersøknad også. Half ass. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Skjønner. Har allerede vært en bajs så da kan han liksågodt være en skikkelig dritt. Og det vil jo gjelde cou også om situasjonen skulle endre seg? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Liker ikke slike spillere i det hele tatt. Med den prisen ønsker jeg han ikke inn heller. Men ingen tvil om at han hadde hevet laget kraftig, med tanke på at Klopp ikke lar vår beste stopper spille. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Tydelig at det ikke kommer noen flere signeringer slik jeg tolker den uttalelsen. Fortsatt er ikke midtbanen styrket slik jeg ser det og det var for meg det viktigste området denne sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Skjønner. Har allerede vært en bajs så da kan han liksågodt være en skikkelig dritt. Og det vil jo gjelde cou også om situasjonen skulle endre seg? Om han streiker så ja. Du har lov til å bruke hue. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Nå har jeg ikke sett alle de andre kampene denne oppkjøringen, men Gomez ser da ut som å ha spilt seg varm i trøya som midtstopper? Så forhåpentligvis foran Klavan i stopperkøen. Gomez har skuffet meg enormt i sommer. Mange personlige feil, usikker i duellspillet. Klavan burde være langt foran i køen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Det er nokså skremmende at Klopp hinter til at det ikke er nødvendig med flere kjøp... og at om man ikke får førstevalgene man har pekt seg ut, så får det bare være... Pluss han sier det handler også om andre klubber, som om det er en god nok unnskyldning for å ikke hente flere. Virkelig skremmende, og kritikken vil flagre rundt juletider om man ikke hentet flere og man ligger langt bak i leksa på tabellen. Og ingen kan da si at kritikken ikke vil være fortjent. Forsvaret ser fortsatt vaklende ut, bare det at man engang vurderer Moreno tilbake i varmen på bakgrunn av pre-season er helt ufattelig. Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å si her. Mener du at Liverpool bør kjøpe spillere kun for å kjøpe spillere? Klubben er damned if they do and damned if they don't. Kjøper de ingen spillere så får de kritikk for det. Kjøper de bare for å kjøpe og spilleren ikke slår an så får en kritikk for det. Er det ikke viktigere at de finner spillere som passer inn i laget og som Klopp virkelig ønsker seg? Hvor langt ned på lista må en gå før en bør droppe å kjøpe? 3. valget? 4. valget? Vi ser jo hvor "bra" det har fungert tidligere å gå for noe annet enn førstevalget sitt. Det hjelper ikke at VI sitter her og peker på at vi bør kjøpe den og den spilleren hvis klubber ikke vil selge eller spilleren ikke vil til klubben. I tillegg må vi bli kvitt en del spillere også, som Sakho, Markovic, Moreno, osv. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Har jo blitt sagt i flere måneder at om ikke klubben får de spillerne som står øverst på ønskelista, er det bedre å la vær. Ref Balotelli som vel var 4. valg elns. Blir litt bekymret jeg også, men mest mtp at vi er ekstremt skadeutsatt og skal ut i CL. Er mest bredden jeg er bekymra for, ikke nødvendigvis førsteelleveren. Dog positivt at kidsa som Trent, Woodburn, Kent og Solanke m.fl har gjort det ganske skarpt i sommer. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Det er nokså skremmende at Klopp hinter til at det ikke er nødvendig med flere kjøp... og at om man ikke får førstevalgene man har pekt seg ut, så får det bare være... Pluss han sier det handler også om andre klubber, som om det er en god nok unnskyldning for å ikke hente flere. Virkelig skremmende, og kritikken vil flagre rundt juletider om man ikke hentet flere og man ligger langt bak i leksa på tabellen. Og ingen kan da si at kritikken ikke vil være fortjent. Forsvaret ser fortsatt vaklende ut, bare det at man engang vurderer Moreno tilbake i varmen på bakgrunn av pre-season er helt ufattelig. Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å si her. Mener du at Liverpool bør kjøpe spillere kun for å kjøpe spillere? Klubben er damned if they do and damned if they don't. Kjøper de ingen spillere så får de kritikk for det. Kjøper de bare for å kjøpe og spilleren ikke slår an så får en kritikk for det. Er det ikke viktigere at de finner spillere som passer inn i laget og som Klopp virkelig ønsker seg? Hvor langt ned på lista må en gå før en bør droppe å kjøpe? 3. valget? 4. valget? Vi ser jo hvor "bra" det har fungert tidligere å gå for noe annet enn førstevalget sitt. Det hjelper ikke at VI sitter her og peker på at vi bør kjøpe den og den spilleren hvis klubber ikke vil selge eller spilleren ikke vil til klubben. I tillegg må vi bli kvitt en del spillere også, som Sakho, Markovic, Moreno, osv. De bør kjøpe spillere som hever første-elleveren, og at Keita og VVD er de eneste som kan heve laget kan umulig stemme. Her har de som driver med speiding og innkjøp av spillere hatt lang tid på seg for å finne de rette spillerne, og da kan jeg aldri tenke at alternativene er så få at enten blir det Keita og VVD eller ingen... det gir jo ikke mening. Det jeg sier er at Liverpool med Klopp må kjøpe spillere som hever laget i sesongen man går inn i nå, og slutte å komme med unnskyldninger som at klubbene ikke vil selge. Markedet er ikke så dødt... Jeg vil hvertfall ikke høre noen unnskyldninger dersom sesongen har gått i dass før jul med unnskyldningen om at man ikke fikk tak i de man ville... Ja, da er det bedre å prøve å hente noen andre som kan forsterke laget. Da har man hvertfall vist en intensjon om at man ikke er fornøyd med status quo. Dersom ingenting mer gjøres, vil det tolkes som at Klopp er fornøyd med laget sånn det er, og da får vi se hvordan det går. Jeg vil hvertfall ikke være fornøyd med transfersommeren om ingenting mer gjøres. Ingenting tilsier at forsvaret skal slippe inn noe mindre enn før. Eneste forsterkningen er Robinson, og det gjenstår vel å se hvor god han egentlig er også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå