Tunky Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 Off Origi... Kan ikke bomme der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 Vet Atletico at det er privatkamp? Faen som de går inn i taklinger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 Bobby! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 Origi er f... meg håpløs 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 Origi er f... meg håpløsSolanke bør være foran origi i rekken om dette fortsetter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Om Moreno fortsetter i dette sporet og med Robertson i laget burde Milner's dager som LB være over. Endret 5. august 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 Bilbao har hatt et godt overtak siste 10-15 nå.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Woodburn bør også være før Origi i køen.. Endret 5. august 2017 av Knewt Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 Woodburn er jo ikke midtspiss da. Han spiller på en av sidene. Men ja, fy flate. Den førstetouchen han har der, bare drar av 2 Athletico spillere og banker den i mål. Det er akkurat dette ungguttene må gjøre. Vise seg frem når de får muligheten. Jeg spår en del kamper på Woodburn og Kent ihvertfall denne sesongen, spesielt om vi kommer oss til Champions League. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 Woodburn er jo ikke midtspiss da. Han spiller på en av sidene. Så vidt jeg har skjønt og tildels sett, så har han stort sett spilt spiss gjennom hele akademiet. Er Klopp som har brukt kan på kant (og nå som indreløper) 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Woodburn er jo ikke midtspiss da. Han spiller på en av sidene. Så vidt jeg har skjønt og tildels sett, så har han stort sett spilt spiss gjennom hele akademiet. Er Klopp som har brukt kan på kant (og nå som indreløper) Ok. Jeg har bare sett han på førstelaget, så det er mitt utgangspunkt. Apropos å være foran i køen. Alexander-Arnold bør være laaaaaangt foran Flanagan i køen. Han er milevis bedre. Også håper jeg vi får signert Van Dijk, så vi kan slippe å se Klavan så mye. Endret 5. august 2017 av Cappo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 Jepp. Han har vært god. Flanagan har vel ikke vært god siden 13/14.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 Holy shitballs, Kloppman! What a beautiful Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 Woodburn er jo ikke midtspiss da. Han spiller på en av sidene.Uansett bedre enn Origi idag.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Har prøvd å se hvem som er kaptein nå i andre omgang. Har ikke sett bindet på noen. Lurer på om det kan være Mignolet? Lenge siden han har vært i bildet nå, så får ikke bekrefta det. Flanno er kaptein..... Endret 5. august 2017 av Knewt Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Nå har jeg ikke sett alle de andre kampene denne oppkjøringen, men Gomez ser da ut som å ha spilt seg varm i trøya som midtstopper? Så forhåpentligvis foran Klavan i stopperkøen. Nå ser vi jo ut til å ha et godt lag selv uten mange førstelagsspillere som bør kunne kjøre over det meste av lag fra lavere divisjoner i Liga- og FA-cupen. Og hvis vi har løst problemet med lag som legger seg bakpå og bare forsvarer så kan dette se bra ut. Endret 5. august 2017 av Cappo Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 Woodburn er jo ikke midtspiss da. Han spiller på en av sidene. Men ja, fy flate. Den førstetouchen han har der, bare drar av 2 Athletico spillere og banker den i mål. Det er akkurat dette ungguttene må gjøre. Vise seg frem når de får muligheten. Jeg spår en del kamper på Woodburn og Kent ihvertfall denne sesongen, spesielt om vi kommer oss til Champions League. Førstetouchen til Woodburn var det høy, høy klasse over. Jeg blir i godt humør av å se slikt. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 5. august 2017 Rapporter Del Skrevet 5. august 2017 Touchen var flott, men å se løsningen! Utrolig kjapt tenkt, og løst. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Det er nokså skremmende at Klopp hinter til at det ikke er nødvendig med flere kjøp... og at om man ikke får førstevalgene man har pekt seg ut, så får det bare være... Pluss han sier det handler også om andre klubber, som om det er en god nok unnskyldning for å ikke hente flere. Virkelig skremmende, og kritikken vil flagre rundt juletider om man ikke hentet flere og man ligger langt bak i leksa på tabellen. Og ingen kan da si at kritikken ikke vil være fortjent. Forsvaret ser fortsatt vaklende ut, bare det at man engang vurderer Moreno tilbake i varmen på bakgrunn av pre-season er helt ufattelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå