Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Moro at Ward får sjansen i denne kampen. Jeg har mer tro på han enn Karius uten å ha sett han så mye, akkurat.

Dumt at Atletico ikke gidder å prøve mer etter 1-0 målet da.
Lenke til kommentar

Etter å ha sett preseason merker jeg at jeg er spent på hvordan Klopp vil sette opp laget, særlig fra midten og fremover. Min gjetning:

Mignolet; Clyne, Matip, Lovren, Milner; Can, Henderson, Coutinho; Salah, Firmino, Mané.

Dette selvfølgelig med en skadefri, uthvilt tropp. Begynner å bli ok dekning fra midten og fremover nå, i det minste.

Lenke til kommentar

Jeg tipper laget blir noe sånt;

Mignolet - Clyne, Matip/Lovren, Van Dijk, Milner - Henderson, Can/Wijnaldum, Coutinho - Salah, Mané, Firmino.

I januar blir det; Mignolet - Clyne, Matip/Lovren, Van Dijk, Milner - Henderson, Keita, Coutinho - Salah, Mané. Firmino.

Lenke til kommentar

Da tror jeg i så fall de hadde takka ja til £70M ++ nå også. Så jævlig som de har satt seg på bakbeina synes jeg hele denne sagaen blir enda merkeligere om de plutselig skal snu i januar og selge han da. 

Som sagt, det er nok litt avhengig av hvordan det går sportslig. Ryker de tidlig ut av Champions League, etc. så kan det hende de er litt mer åpen for å selge enn det de er akkurat nå.

Men uansett, sikkert greit å spare de pengene og heller satse på bud til sommeren. Kan jo se ut som Van Dijk kommer og da regner jeg med at banken er sprengt med annet vi får solgt Sakho, Markovic, osv.

Lenke til kommentar

Nøyaktig det samme. Liverpool sitter med alle kortene og Coutinho signerte nylig ny kontrakt uten klausul. At Neymar drar er jo ikke sjokkerende, men det de fleste regnet med.

Hæ? Jo, det er rimelig sjokkerende. Jeg regnet iallefall med at han ville bli i Barcelona i mange år fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...