Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg hadde faktisk ikke vært imot tanken om Mourinho som Liverpool-trener hvis det skulle skje at Benitez får fyken eller går selv. Han er en god trener, og i det minste en fargeklatt. Sier jævlig mye dumt da, det er ulempen med ham. Men jeg merker allerede nå at jeg savner han i PL, morsom type. :D Men Benitez må få litt tillit til. Men jeg er enig i at han neppe sitter trygt særlig lenger. To CL-finaler, et CL-trofé og FA Cup-trofé er gode resultat, men vi har fortsatt ikke nærmet oss i ligaen under Benitez, og det er ligaen som er hovedprioritet. Skulle i tillegg CL gå til helvete i år samtidig som vi ikke vinner eller kommer veldig nærme i ligaen, tror jeg det er slutt for Benitez.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Ja helt likegyldig, han har hatt flere muligheter og ikke klart det. Ingenting taler for at han vil gjøre det og da er det fullstendig likegyldig om noen såkalte hobby eksperter mener noe annet.

 

Det er du som er hobbyeksperten her, ikke jeg. Wenger har som sagt ikke vunnet noe gjennom de tre siste årene, men han har bygget opp et lag, slik som Rafa gjør nå. Å gi en manager 2 sesonger på å vinne verdens beste liga er litt lite synes jeg.

Lenke til kommentar

Hva vil vi se mot Besiktas i morgen? Alt annet enn tre poeng der er helt utilgivelig og betyr i så fall at vi er ute av Champions League!

 

Reina

Finnan - Carragher - Hyypiä - Riise

Benayoun/Babel - Gerrard - Mascherano - Kewell

Kuyt - Crouch

 

Mitt definitive lag, jeg kan ikke se noe bedre alternativ. Kewell var strålende når han kom inn på lørdag, og i en sånn skjebnekamp som dette hvor vi må score trenger vi ham. Crouch isteden for Voronin, fordi jeg føler Crouch har mer ekstreme ferdigheter, men er mer ujevn. Så dog på lørdag at det ble vanskelig for Blackburn når han kom inn.

 

Skal vinnes!

Lenke til kommentar

Vel jeg liker han ikke på motlag, men han kunne godt komme til Liverpool. For han er en strålende manager, ingen tvil om det. Han har mange "slibrige" sider, men så lenge man vinner og spillerne er fornøyde med så spiller det jo ingen rolle.

 

Dog synes jeg vi bør beholde Benitez, i alle fall ut sesongen.

Lenke til kommentar

Til dels enig med det laget Hewitt, men vil mye heller se Arbeloa i stedet for Hyypia i midtforsvaret, og jeg vil heller ha Babel sammen med Crouch på topp i stedet for Kuyt. Synes Babel har bevist nå at han funker mye bedre som spiss enn på vingen.

 

Edit: Ser nå at Kuyt kommer til å spille. :( Må si jeg er irritert på han etter de solide sjansene han greide og brenne mot Rovers.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg kunne absolutt vært enig i Arbeloa ja, men jeg føler meg veldig sikker på at Benitez stiller med Hyypiä så jeg gadd ikke vurdere det særlig. Angående Babel syntes jeg han var veldig svak på lørdag. Vet ikke om det bare var meg, men jeg synes hvert fall han gjorde en del unødvendige tilbakepasninger og bremset litt av angrepsspillet. Men skal ikke påstå at Kuyt var veldig mye bedre, hvert fall ikke på avslutninger. :p Det positive med Babel på banen er at han har et helvetes skudd, så kommer han på skuddistanse blir det fort farlig.

Lenke til kommentar

Egentlig enig med Hewitt sin lagoppstilling, men jeg vil heller se Babel/Crouch på topp. Vil se Arbeloa som stopper, men føler meg ganske sikker på at Hyypia får starte. Babel har et helvetes skudd ja :p

 

 

 

Torres tilbake i trening

Setanta Sports melder at Fernando Torres var tilbake i full trening på Melwood i dag. Dermed er det mulig at spissen kan rekke Fulham-kampen på lørdag.

 

 

 

 

Setanta Sports rapporterer at Fernando Torres returnerte til full trening på Melwood i dag. Etter at spissen skadet en adductor-muskel i kampen mot Arsenal forrige helg, var det ventet at han ville være ute i tre uker. Nå ser det imidlertid ut til at rehabiliteringen går atskillig raskere enn forventet.

 

Det er lite sannsynlig at spanjolen vil spille mot Besiktas i morgen kveld, men dersom han ikke får kjenning med skaden på treningene denne uken er det ting som tyder på at Torres nå kan bli spilleklar til Fulham-kampen lørdag ettermiddag.

 

 

Dette lover jo knallbra! Håper bare at han er 100% fit.

Lenke til kommentar

Fantastisk hvis Torres blir klar mot Fulham, men på en annen side skal vi slå Fulham nesten uansett hvilket lag vi stiller så det kunne kanskje vært en ide og spare Torres også da, sånn for å være på den sikre siden.

 

Edit: Berbatov på vei bort?

 

Hadde vært konge om vi hadde greid og skaffe han altså. Han går foran Kuyt, Crouch og Vornin anytime. Er ikke nevnt noe om Liverpool i denne artikkelen, men det sies jo at Liverpool var ganske så sugne på Berbatov på våren en gang. Nå har vi jo fått Torres, men alikevel. De andre er langt fra gode nok spør du meg.

 

Edit2: Leser på kopforum at Chris Bascombe melder at Liverpool har konkrete planer om å selge Crouch, Sissoko og Riise i januar. De to første er jeg meget for, men Riise er jeg mer usikker på. Da må vi ha inn en skikkelig erstatning i så fall. Arbeloa funker meget godt som cover, men tror ikke han er den backen vi burde ha. Kan jo diskuteres om Riise også faktisk er det, men han er vel en av de bedre. Burde heller selge Kuyt da og kjøpe inn en klasseving (Quaresma, Silva), klassespiss (Berbatov, Aguero, Villa) og god midtstopper (Taylor, Richards).

 

Mine ønsker i parentes, selv om de kanskje ikke er så realistiske forutenom Taylor.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Rafa: - Vi må vinne

Rafael Benitez innrømmer at Liverpool er favoritter foran kampen mot Besiktas. Han vet at kampen må vinnes om man skal gå videre i Champions League.

 

- Vi må åpenbart vinne. Jeg blir spurt hvem som er favoritter i morgen, jeg har ikke problemer med det stempelet. Vi spiller på Anfield og vi er favoritter fordi vi vil vinne, vi har selvtillit og vi tror vi har kvalitet nok til å ta tre poeng.

 

Liverpool har fått en skuffende innledning i årets Champions League, men sjefen mener å ha sett tegn de siste ukene som kan bety at Liverpool nå vil følge opp den sterke åpningen i årets Premier League.

 

- Jeg synes vi fikk en god start i årets Premier League. Folk forventet da også noe lignende i Champions League, fordi vi scoret mange mål og spilte bra fotball. Vi greide ikke å vinne hjemme mot Marseille, og nå må vi forbedre spillet vårt og score mål mot Besiktas.

 

- Det er virkelig, virkelig viktig for oss. Vi har selvtillit nok til å vinne, så vi tenker bare på de tre poengene. Vi er positive.

 

Torres er altså tilbake i trening som meldt tidligere i dag, men forventes å være tilbake i spill først til helgen. Agger var på sin side ute og løp i dag og skal være nærmere friskmelding enn sin kollega Alonso, som har fått fire uker av legene.

 

 

Oppdatering fra Liverpool.no

---------------------------------------

Lenke til kommentar

Ser frem til Pennant er tilbake også. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor Babel og Benayoun skal trekke innover absolutt hele tiden, foretrekker kanter som utfordrer nede ved linja for å komme til gode innlegg. Åpenbart deler ikke Benitez den filosofien.

Håper på en angrepsvillig taktikk i aften, hadde vært deilig å få kontroll på kampen tidlig i form av en scoring.

Lenke til kommentar
Ser frem til Pennant er tilbake også. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor Babel og Benayoun skal trekke innover absolutt hele tiden, foretrekker kanter som utfordrer nede ved linja for å komme til gode innlegg. Åpenbart deler ikke Benitez den filosofien.

Håper på en angrepsvillig taktikk i aften, hadde vært deilig å få kontroll på kampen tidlig i form av en scoring.

Det er jo fordi Babel og Benayoun ikke er noen rene klassiske vinger da. Babel passer mye bedre som spiss, noe hvertfall jeg synes han har vist ganske klart siden han kom. Benayoun liker vel mer å spille sentralt i en offensiv rolle eller noe. Etter min mening er Pennant og Kewell på kantene og Torres og Babel på topp det beste offensive laget vi kan mønstre nå for tida. Hvertfall i teorien i forhold til Babel. :p Har jo ikek akkurat fått mange sjangser på topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...