Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror at om Barcelona kjøper Coutinho og selger Neymar rett etterpå, det tror jeg ikke vil falle helt i god jord hos Coutinho.

Selvsagt bare spekulasjoner, men jeg anser Neymar omtrent som det eneste som kan lokke Couthinho til Barcelona.

Ingen Neymar, ingen Couthino. Men har de Neymar så trenger de egentlig ikke Coutinho. Så litt komplisert det der. :p

Lenke til kommentar

Neymar det eneste som kan lokke han til Barcelona? Hva med høyere lønn, at de er en av verdens største klubber, at de år etter år er blant favorittene til både ligatittel og Champions League? Ikke minst at han kan spille sammen med Messi. Det er nok en del som kan friste :)

Lenke til kommentar

Coutinho og Neymar er vel barndomsvenner, litt dypere enn eventuelt Suarez vennskap.

Og hvor skal de liksom bruke Coutinho om ikke en av de andre selges? Midtbaneanker?

Hvorfor har ikke Coutinho dratt allerede da? Hvorfor sa han ikke i fjor at han ville dra om han virkelig vil alt det der du skriver?

Han tjener omtrent like mye som Suarez gjør i Barcelona og jeg tror ikke han ville fått stort høyere lønn.

Du kan si hva du vil, men jeg tror at om de selger Neymar så tror jeg ikke akkurat at de er styrket i jakten på Coutinho.

Men jeg vet ikke jeg. Kanskje like greit å cashe inn på han mens vi kan? Han kommer jo bare til å ønske seg til Barcelona før i siden.

Like greit å selge før han åpenlyst sier det og verdien faller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Og der var visstnok Keita og VVD sagaen over for i år. Keita blir til neste sommer og VVD får ikk dra.

Lanzini vurderes, men vi trenger en def.mid og back før sesongstart.

Positiv nyheten er at Coutinho mest sannsynlig blir værende

Lenke til kommentar

Uten Keita og VVD tror jeg det blir å kjempe om topp 4-plassering. Altså ingen seier i PL denne sesongen heller.

Øverst vil City eller Chelsea være.

United blir bedre enn forrige sesong, men Liverpool tror jeg kan bli nr 3 og United 4.

Tottenham, Everton og Arsenal vil kjempe om 5. til 7.-plassen.

Med Keita og VVD kunne Liverpool kjempet sammen med City og Chelsea.

Lenke til kommentar

Jupp, det er vel greit oppsummert. Føler ikke førstelaget er blitt forsterket så mye akkurat, men vi har ihvertfall litt bedre bredde. Jaja, fortsatt lenge igjen av overgangsvinduet.

Edit: Altså, Salah har vært meget god so far, men det er andre steder vi trenger forsterkninger.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Tar det ikke for gitt at vi havner over Spurs og Arsenal. United fryktet jeg mer før forrige sesong, men de kan selvfølgelig ha noen store kjøp til som gjør dem mer truende. Spent på hvordan Chelsea reagerer på CL-spill i tillegg (samme med oss også selvfølgelig). Pep som får kjøpe alt han ønsker pleier normalt å bety gull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

"ingen" er fritatt fra midtuken i år. Fem (forhåpentligvis) spiller i champions League og arsenal må ut på torsdagskvelden i ytre Minsk. Blir nok et rotterace

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om Winaldjum skal begynne å score på bortebane også så ser jeg meget positivt på kommende sesong.

Origi og ings må kjøre på om Solanke fortsetter å prestere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Klavan går inn som babysitter for Moreno. Han bør helst selges. Tapt seg voldsomt etter han kom til England

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...