Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Relativt ung britisk venstreback med PL erfaring til en god sum. Liker!

Robertson er et bra kjøp. Men det ryktes han kan være litt dårlig defensivt til tider, litt klønete osv.
Fit right in!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

65mill bud på Keita avslått. Det var det?(hvorfor ikke legge på de siste fem mil er helt på trynet).

Kanskje Liverpool prøver en siste gang og legger på 10 mill til,men ser mørkt ut for Keita og VVD's nærliggende Liverpoolkarriere.

Lenke til kommentar

65mill bud på Keita avslått. Det var det?(hvorfor ikke legge på de siste fem mil er helt på trynet).

Kanskje Liverpool prøver en siste gang og legger på 10 mill til,men ser mørkt ut for Keita og VVD's nærliggende Liverpoolkarriere.

Spørs om ikke det er litt hold i ryktene om at han ikke er til salgs for noen pris. :(
Lenke til kommentar

Ser ut som Liverpool i praksis bare har byttet Stewart mot Robertson.

Jeg tror Liverpool kommer til å legge inn et eller to bud til på Keita. Om det er to bud så tipper jeg £70m og £75m, om det er et bud så tenker jeg de hopper opp til ca. £72.5m.

Hvis det stemmer som ryktene sier at det er uenighet i toppen av RB Leipzig om de bør selge eller ikke, så er nok en to buds strategi smartere enn å hoppe rett opp til det som anses å være maks hva de er villige til å gi.

Når Liverpool legger inn flere bud hvor de øker med £5m om gangen, jo surere vil stemningen i RB Leipzig bli om ryktene stemmer.

Er usikker på hva jeg selv ville gjort, men en ting er sikkert og det er at de tilsynelatende ser ut til å gå glipp av £20m ved å ikke selge han nå, for neste sommer så går han for £55m eller hva det var som var utkjøpsklausulen.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Må si jeg er veldig spent på hva som skjer med Sakho i sommer. Følger han på snapchat, og er daglig oppdateringer fra hvor hardt han trener og at han snart kommer tilbake etc. Om ikke vi klarer å få kloa i VD hadde det ikke gjort noe om han hadde hoppa tilbake i køen foran Klavan.

Virker jo som at det er en klinsj mellom han og Klopp som ødelegger sjansene hans. Men det er jo lov å håpe. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...