sector Skrevet 14. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2017 Er det på tide med nye briller, eller er draktene til Liverpool en anelse mørkere rød enn tidligere?? Ser nesten vinrøde ut her hos meg... Ikke det at draktene er stygge, men syns de ser mørkere ut enn det jeg har sett tidligere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2017 Er mørkere, Retro. Fikk min nye Liverpool-skjorte igår, var overraskende vinrød. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2017 Er mørkere, Retro. Fikk min nye Liverpool-skjorte igår, var overraskende vinrød. Hva har du bakpå? Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2017 ok, da blir det ikke tur til optiker på en stund enda, heldigvis. Hvor mye retro da? Har fulgt Liverpool siden første halvdel av 80-tallet, og de har vært lysere hele den tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2017 Er mørkere, Retro. Fikk min nye Liverpool-skjorte igår, var overraskende vinrød. Hva har du bakpå? Firmino Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2017 ok, da blir det ikke tur til optiker på en stund enda, heldigvis. Hvor mye retro da? Har fulgt Liverpool siden første halvdel av 80-tallet, og de har vært lysere hele den tiden. Alt virket lysere før finanskrakket Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2017 Er mørkere, Retro. Fikk min nye Liverpool-skjorte igår, var overraskende vinrød. Hva har du bakpå? Firmino Kult! Vurderer faktisk å gå for en uten noe bakpå, da jeg synes skjorta i seg selv er dritfin! Evt Coutinho, etter at vinduet stenger. Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2017 Savnet Kent, syns han var frisk i kampen på onsdag. Markovic ikke med idag, ute i kulden eller skadd? Uansett, han er forhåpentligvis på vei bort fra Liverpool, sammen med Moreno, Sakho og Lucas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2017 Er mørkere, Retro. Fikk min nye Liverpool-skjorte igår, var overraskende vinrød.Hva har du bakpå? Firmino Kult! Vurderer faktisk å gå for en uten noe bakpå, da jeg synes skjorta i seg selv er dritfin! Evt Coutinho, etter at vinduet stenger. Kjøper du innen august får du med en sweet "klooo-solbriller" på kjøpet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2017 ok, da blir det ikke tur til optiker på en stund enda, heldigvis. I Hvor mye retro da? Har fulgt Liverpool siden første halvdel av 80-tallet, og de har vært lysere hele den tiden. 1978, da Liverpool vant mesterligaen for 4 gang. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2017 Er mørkere, Retro. Fikk min nye Liverpool-skjorte igår, var overraskende vinrød.Hva har du bakpå? FirminoKult! Vurderer faktisk å gå for en uten noe bakpå, da jeg synes skjorta i seg selv er dritfin! Evt Coutinho, etter at vinduet stenger. Kjøper du innen august får du med en sweet "klooo-solbriller" på kjøpet Haha, fett! Er de ok kvalitet eller bare plastskit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2017 Pretty decent Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2017 Good luck, Lucas. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2017 Takk for alt. Lykke til videre. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2017 Chelsea skal visstnok betale 65m for Pierre-Emerick Aubameyang. Burde ikke heller Liverpool kjøpe han enn Keita? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2017 Dårlig forhold med Klopp vistnok. Og liverpool har jo temmelig bra dekning offensivt sett. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2017 Han er alikevell bedre en de vi har. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Om det Daniel sier om et dårlig forhold til Klopp, så tviler jeg på at han velger oss over Chelski og Conte uansett.. Endret 17. juli 2017 av edge Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Ryktene sa for en måned siden at forholdet mellom han og Klopp ikke var noe særlig i Dortmund. Så tviler på det gitt. Hadde Klopp virkelig ønsket seg han og han ønsket å spille for Klopp igjen, så hadde vi nok kjøpt han. Men Klopp virker ikke interessert i å kjøpe han, noe som for meg signaliserer at de overnevnte rykter har noe hold. Endret 17. juli 2017 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Robinson så godt som klar for Liverpool. Venstrebacker trenger vi sårt, Milner ble veldig sliten på slutten av sist sesong. Godt med dekning. Ryktes rundt 10 mill. #Fornøyd. Endret 18. juli 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå