Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Cl-kvalikk Vs treningskamp er noe annet enn pl vs eliteserien. Men er enig, ser ikke norsk fotball før ETTER pl er ferdig pga forskjellig på nivået

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Velger PL over eliteserien jeg også. I PL kan jeg se alle lag spille, mens i eliteserien ser jeg stort sett kun Rosenborg. RBK er så nært og lokalt at det blir veldig interessant slik, selv om nivået er lavere enn i England. 

Det er jo ikke slik at de som kun ser norsk fotball ser det grunnet nivået.

Lenke til kommentar

Cl-kvalikk Vs treningskamp er noe annet enn pl vs eliteserien. Men er enig, ser ikke norsk fotball før ETTER pl er ferdig pga forskjellig på nivået

Var derfor jeg skrev PL-lag vs. Tippeliga-lag og ikke PL vs. Tippeliga ;)

Velger PL over eliteserien jeg også. I PL kan jeg se alle lag spille, mens i eliteserien ser jeg stort sett kun Rosenborg. RBK er så nært og lokalt at det blir veldig interessant slik, selv om nivået er lavere enn i England. 

Det er jo ikke slik at de som kun ser norsk fotball ser det grunnet nivået.

Nei, det regner jeg heller ikke med, men jeg personlig har ikke noen tilknytning til lokal-lag i Norge, så da er det nivået som teller.

Lenke til kommentar

Sjukt mål? Har jeg gått glipp av noe her? Syns ikke Gerrard sitt mål var så voldsomt jeg.

Syns både Can og ikke minst Torres sitt var bedre. Faktisk syns jeg av de at Torres sitt var best. Fyren demper ballen vekk fra mål ut mot hjørnet, med ryggen til mål og klarer likevel og banke den inn i en og samme bevegelse.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sakho blir sannsynligvis ikke engang med til Asia, om det er pga skade(som Mané) er det greit ellers starter det å bli litt for dumt. Kan ikke selge noen om han ikke får vise seg fram

Lenke til kommentar

Sakho er ute i kulden, får ikke vise seg frem. Og Liverpool forventer 30 mill pund... Eg forstår det ikke.

Mane er ikke skadet lenger, men holder på å bygge seg opp igjen etter skaden tidligere i vår. 

Men hvor er Moreno og Lovren?

Henger med Coutinho kanskje?

Lenke til kommentar

Coutinho og Lallana har såvidt kommet tilbake til Melwood, så det er derfor de ikke er med i kveld. Men Sakho, Lovren og Moreno har vært på Melwood i lengre tid. Det er derfor jeg lurte på hvor de var i dag.

Forøvrig er det moro å se Grujic. Håper han kan bli en vi får en mer til fremover, ligner litt på Boban, for de som husker han i glansdagene til AC Milan på 90-tallet

Endret av sector
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...