Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

zeebra skrev (På 21.6.2017 den 18.19):

Slettet-D7I5Gr2 skrev (På 20.6.2017 den 19.41):

Har du ikke tro på han? HALLELUJA! da VET jeg at han blir en smash hit!

Hvis du har tro på Salah som nummer 9 så bør du få deg en annen hobby enn fotball.

HVorfor det? Han blir ikke noe bedre eller dårligere etter hva draktnummer han har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

De mednr.9 i Liverpool etter Torres var Carroll, Aspas, Lambert og benteke. Mye mål der ja. Før Torres:diouf, anelka og Cisse. Med unntak av Torres og anelka så er det ikke utenkelig å tippe Salah scorer mer denne sesongen enn de tidligere nr.9.

Se på fasit og ti din tunge, slutt å spre vås.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan jo beholde han å, grei å ha på benken. Gjorde en helt grei jobb i begredelige Hull. Liverpools største problem sist sesong var mangel på dybde og svak benk.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
  Jotun skrev (På 22.6.2017 den 20.06):

Straks en mye bedre signering når han fikk 11 og ikke 9.

:D

En signert, flere må til. Back, Def midtbane og venstresiden må være minimum.

Lenke til kommentar

Syns det er helt riktig å si nei takk til budet på Markovic. Han er ikke SÅ dårlig og viste i Hull at han passer i Premier League.

Og som dere nevner, med dagens ville priser så bør £15m være oppnåelig for han.

Jeg tror dette kan bli bra jeg. Firmino på topp med Salah, Mane og Coutinho rett bak. Mulig jeg er alene om å mene at vi ikke trenger en spiss. Syns det holder med Firmino, Sturridge og Origi/Ings.

Poenget her med dette laget er at det er flere som skal score. En skal ikke være avhengig av kun en som putter målene. For hva skjer når denne ene er skadet?

Syns det er en mye bedre tilnærming på ting. Og jeg har troen på at Firmino, Salah, Mane og Coutinho kan score mer enn nok mål for Liverpool.

Jeg har helt siden Suarez tiden hatt mer troen på målfarlig angrepsspillere enn bare en målfarlig spiss.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt vanskeligheter med å helt skjønne hva vi skal med en ren spiss? Tror du ikke Firmino, Salah, Mane og Coutinho kan score mer enn nok mål?

I tillegg liker jeg Firmino på topp. Han jobber mye mer enn de fleste spissene jeg har sett i Premier League ihvertfall.

Og akkurat det er en viktig egenskap for Klopp og hans filosofi.

Med nysignerte Salah til å servere Firmino så har jeg troen på at han kan score mer kommende sesong.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...