Jakobk Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Enig, men det sier nok dessverre kanskje mest om venstrebackene i ligaen. Alonso(vingback) og Rose er vel de som stikker seg ut positivt. Tviler på at dere klarer å hente Mendy forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Salah får den fryktede draktnummer 9 som ikke har gitt noen glede eller ære siden Torres. Velkommen? Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Backene i Premier League kommer til å få kjørt seg godt neste sesong Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Ving med nr9? TeeitDu er teit. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Ja, men jeg når dessverre ikke helt opp til Colin og Zeebra 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Det nivået vil man jo ikke nå Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Det skal godt gjøres også Har dere vært ryktet til andre venstrebacker enn Mendy? Ser ikke på Mendy som veldig sannsynlig. Jeg tror at brasilianske Telles som spiller på Benfica kunne blitt bra Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Ja, men jeg når dessverre ikke helt opp til Colin og Zeebra Nå begynner mobben igjen, helt uprovosert. Du er en drittunge. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Salah får den fryktede draktnummer 9 som ikke har gitt noen glede eller ære siden Torres. Velkommen? Fytte grisen. En høyre ving med nummer 9. Her bommer Klopp. At Liverpool virkelig sårt trenger en nummer 9 bør ikke bety at hvem som helst skal få det draktnummeret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Har du ikke tro på han? HALLELUJA! da VET jeg at han blir en smash hit! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 *en teit drittunge Hvorfor drar du inn meg i noe som helst, lavmål. Jeg har aldri sagt noe mot deg men jeg visste du hele tiden har prøvd å provosere med dine idiotiske svar etter hver gang jeg har postet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Ta den drittpraten dere mellom på PM elns. Mange av oss er ikke interessert å lese det i denne tråden. 3 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Ja, hører dere Daniel og Ibrahimovitch, hvis dere skal diskutere hvem som er teite får dere gjøre det privat. Det finnes absolutt null interesse i å lese hvem som er teite eller ikke. Og hvertfall ikke når dere er så frekke å blande inn andre brukere som leser i tråden. Absolutt lavmål. Hvis dere har et problem kan dere sende en pm. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Er Van Dijk likevel aktuell? "Bascombe mener også at selv om det ble offentlig uttrykt at klubben har trukket interessen for van Dijk, er det ikke sikkert at den saken er lagt helt død heller. Men at mye der vil avhenge av spillernes egne handlinger." http://www.liverpool.no/nyheter/2017/villig-til-aa-smadre-overgangsrekord-for-keïta/ Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Må vel legge inn en transfer-request for at det skal være noen mulighet nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Det skal godt gjøres også Har dere vært ryktet til andre venstrebacker enn Mendy? Ser ikke på Mendy som veldig sannsynlig. Jeg tror at brasilianske Telles som spiller på Benfica kunne blitt bra Klopp virker ikke så hypp på Mendes. Ryktes på Celtic’s 19 åring Kieran Tierney. Hernandez fra Atletico, durmisi fra celta vigo og Jonas Hector. Mest tro på at vi henter Zeca fra Brasil. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Har du ikke tro på han? HALLELUJA! da VET jeg at han blir en smash hit! Hvis du har tro på Salah som nummer 9 så bør du få deg en annen hobby enn fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå