Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Ser det ryktes om 4 milliarder i spillerkjøp hos United. Vi har ikke mye å hamle opp med viss det skjer.

 

Jeg er egentlig ikke så bekymret. Det er faktisk ikke mange resultatene som skulle gått den andre veien for Liverpool før de hadde vært Chelsea hakk i hel.

 

Manchester United ser heller ikke ut til å være interesserte i så mange av de spillerne Klopp ønsker seg.

 

Kjøpte dyrt kun for å kjøpe dyrt er noe Manchester City skal få lov til å drive på med. Så får lag som Liverpool kjøpe smart med spillere som passer Klopps system og betale det det koster for å få de.

Jeg har fortsatt til gode å se en spiller glippe fordi eierne ikke er villige til å bla opp det som kreves. Klopp har fått alle spillerne som han har pekt på som har vært tilgjengelig.

I tillegg var Klopp heldig og fikk Firmino rett i fanget av forrige manager. :p

Det skjer nå ofte at spillere glipper for vi ikke blar opp. Sanchez f.eks, har vell egentlig skjedd hver sesong.

 

 

Nei. Klubben var villig til å betale for Sanchez, men Sanchez var ikke interessert i å dra til Liverpool.

Siden du mener vi ofte går glipp av spillere fordi vi ikke blar opp, så rams gjerne opp klasse spillere som faktisk kunne tenke seg til Liverpool som Liverpool har hatt lyst på, men som dagens eiere ikke bladde opp for.

 

Kommer til og skje mer i sommer også.

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer egentlig disse greiene? Er f.eks klubben pliktet til å melde fra til agenten at de har fått inn bud på en spiller og spilleren dermed blir klar over offisiell interesse fra den andre klubben?

Eller kan en holde et lokk på det så ingen vet noe så lenge en ikke lekker noe eller godkjenner budet?

Lenke til kommentar

Skal vel ikke se bort i fra at godeste Micheal Edwards kan være ferdig i klubben etter drøye 6 måneder i jobben.

 

Men, jo mer jeg leser om saken, jo mer lurer jeg. Det høres kanskje litt konspiratorisk, men det er jo ikke sikkert det er kontakten som er problemet, men at det har kommet ut at Van Dijk foretrekker Liverpool.

En slik lekkasje torpederer jo en hver mulighet for en budkrig.

 

Om denne lekkasjen kommer fra Liverpool sin side for å skremme vekk potensielle konkurrenter eller fra Van Dijk sin side for å sikre seg overgangen er jo umulig å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir egentlig bare mer og mer forvirret jeg. Det er jo åpenbart at Southampton har gode bevis siden Liverpool går til det drastiske skrittet og legger interessen for en spiller død i en pressemelding på den måten.

 

Så hvis Southampton har disse gode bevisene, hvorfor tar de ikke rotta på Liverpool og lar de svi så det koster med bot og kanskje til og med transfer ban?

Jeg hadde ihvertfall ikke lagt saken død over en puslete offentlig unnskyldning med en slik historie mellom klubbene.

 

For Southampton virker ikke spesielt glade i Liverpool og har jo egentlig ingen grunn til å være kamerat mot Liverpool, eller har de det?

Er det hele bare spill for galleriet av Southampton for å ikke virke som en pushover ovenfor fansen? Isåfall feiler de jo litt siden de så lett legger saken død.

Kan det være at Southampton ikke ønsker å risikere at Liverpool får en mulig tranferban fordi Liverpool faktisk er den eneste klubben villig til å betale så store summer for Van Dijk som Southampton ønsker seg?

Lenke til kommentar

City, Chelsea og Arsenal hadde i tillegg snakket med VvD, men siden han bestemte seg for Liverpool, så var det der begeret rant over for Soton. 

 

Det jeg ikke helt skjønner er at du har en spiller som helt tydelig vil bort fra klubben, og virker som har bestemt seg. En spiller du kan få £60M for, som det sies at Liverpool var villig til å betale også. Hva tjener du da på å sette seg så til de grader på bakbeina og nekte? Du ender opp med en misfornøyd spiller og går glipp av £60M (som du kunne brukt på 4-5 nye spillere du kan selge med profitt til Liverpool igjen neste år).

 

Skjønner at det er kjipt for klubben å alltid miste de beste spillerne sine (til Liverpool  :wee: ), men da får de heller kjøpe mer middelmådige spillere i utgangspunktet da! :w00t: Liverpool har jo egenhendig sørga for et par fete julebord hos Southampton de siste årene, så hadde vært fornøyd til jeg altså.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool gikk offentlig ut å sa de hadde snakket med VVD, det gjør ikke seriøse klubber som City og Chelsea (lengre) det er forskjellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...