Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er så skuffende og dårlig at jeg har ikke ord for det. Finner egentlig ikke en dritt som er positivt så langt, alle de offensive spillerne våre suger balle i dag. Babel gjør bare feil, Gerrard gjør bare feil, Kuyt gjør bare feil, Bønnajon gjør bare feil. Sissoko er en eneste stor feil i seg sjøl. Eneste som får godkjent av meg til nå er Masche. Vi er så langt bak United og Arsenal spillemessig sett at det er helt flaut.

 

Bytt ut Babel, Benayoun og Sissoko og sett inn Lucas, Kewell og Crouch.

 

Edit: Evt. sett Babel opp ved siden av Kuyt og bytt Sissoko med Kewell, så Gerrard får spille sentralt igjen.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Smådårlige greier. Det positive er at vi er mye på Blackburns halvdel og presser høyt. Det negative er at vi ikke har en eneste plan offensivt og det blir bare støttepasninger og feilpasninger som ender i ingenting. Babel har dessverre vært utrolig skuffende i dag. Håper virkelig det tar seg opp i andre omgang.

Lenke til kommentar
Hahaha. Lurer på hvor bra Liverpool kunne vært hvis Rafa Benitez brukte en standard første11 samtidig som han brukte spillerne der de faktisk skal spille!

 

Lurer på hva som hadde skjedd hvis Wenger var manager hos Liverpool

 

 

Jeg må le av Kuyt, makan til elendig spiller. Må vel være den dårligste angriperen fra Nederland noensinne? :p

Lenke til kommentar

Eneste positive i dag var å se Kewell tilbake i Premier League. Fy faen for en dårlig kamp, selv om jeg tror vi hadde vunnet hvis kampen hadde vart i 30 minutter til. Vi våkna litt de siste 10-15 minuttene.

 

Edit: Det er lett å kritisere Benitez, men faktumet er at det er spillerne som ikke presterer. Var jo helt grei startlineup i dag?

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på. Nå er fire spillere som hadde hatt stor sjanse til å starte kampen skada da, det hemmer jo litt i og med troppen vår ikke tåler så mange skader på sentrale spillere, men Benitez burde absolutt bruke flere spillere fast sammen, ja. Dog synes jeg det har blitt betydelig bedre i det siste, med mer eller mindre "korrekte" startellvere.

 

Vi pressa godt på slutten i dag, men det er liksom 80 minutter for sent. Skal si oss fornøyd med uavgjort egentlig, men av prinsipp er jeg personlig aldri fornøyd med et uavgjortresultat med mindre vi har ligget under 3-0 eller noe. Men fy faen så gledelig å se Kewell tilbake, for en fyr. Synd at han går skadefri maks to måneder før det er på'n igjen, men vi må bare bruke ham godt i mellomtiden. Han må starte mot Besiktas!

Lenke til kommentar

Jaja, blei betraktelig bedre når vi gikk over til den vanlige 4-4-2 formasjonen hvertfall. Egentlig bare de siste 10 minuttene som får godkjent fra meg, da prøvde vi hvertfall. Kewell og Crouch var positive i dag, Gerrard kom seg veldig mot slutten. Ellers er det hele ganske tragisk. Store deler av kampen spiller vi rævva og det er bare flaks at vi ikke får mål i mot.

 

Uforståelig for meg hvorfor Rafa lar Sissoko spille altså. Han greier absolutt ikke å gjøre en dritt anna enn å vinne ballen, men det hjelper fint lite når han mister ballen igjen. Selg selg selg.

 

Kuyt skuffer også noe voldsomt. Hadde flere klare sjanser i dag som en spiss på Liverpool SKAL sette. Spesielt den siste som han blåser rett opp. Tragisk.

 

Nei, håper Rafa tar seg selv i skinnet og rydder opp i laget de neste transfervinduene. Ut med Sissoko, Crouch, Benayoun, Hyypia, Kuyt, Voronin og evt. Kewell om han ikke holder seg skadefri (om han holder seg skadefri burde han være garantert plass på laget). Få inn litt ordentlige klassespillere som kan spille fotball i stedet.

 

Edit: Sett matchen i ett synes jeg Masche var den beste i dag.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Nei, håper Rafa tar seg selv i skinnet og rydder opp i laget de neste transfervinduene. Ut med Sissoko, Crouch, Benayoun, Hyypia, Kuyt, Voronin og evt. Kewell om han ikke holder seg skadefri (om han holder seg skadefri burde han være garantert plass på laget). Få inn litt ordentlige klassespillere som kan spille fotball i stedet.

 

Edit: Sett matchen i ett synes jeg Masche var den beste i dag.

Nå synes jeg at du overdriver litt, Hyppïa er jo ganske grei å ha, Kuyt er en arbeidshest av klasse selv om han sliter med å putte ballen i mål. Voronin er et greit 4. valg, mens Crouch bør erstattes av en klassespiss om han ikke skjerper seg. Sissoko er jo et talent men vi brude selge ham til Juventus, og satse mer på Lucas som jeg mener kan bli en bedre spiller. Benayon vil jeg ha byttet ut med Quaresma, en yngre og bedre spiller...

 

Ellers var det en dårlig kamp, med untakk av slutten... Og helt enig at Mascherano var dagens beste, vi bør beholde ham uansett pris...

Lenke til kommentar

For det første skal Gerrard spille sentralt bestandig, med mindre det er umulig. Det virker som Rafa har en filosofi der han skal prøve og gjøre det så jevnt som mulig til det står 15 min igjen av kampen. Først da skal man begynne å spille fotball. Nei, nå forventer jeg at vi gruser Besiktas og Fulham, ellers vil Rafa få større problemer enn han har fra før.

At Kuyt misser på den sjansen han har alene med Fridel fatter jeg enda ikke. Btw artig å se Harry Kewell igjen, håper han kommer seg i topp form og greier å holde seg skadefri.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke jeg overdriver i det hele tatt jeg SasaB. Et lag som har som mål å kjempe om ligatittelen kan ikke ha spisser som er totalt ubrukelige når det kommer til nettopp den viktigste oppgaven dems, å score mål. Kuyt er så dårlig foran kassa at det er helt skummelt. Vel og bra at han jobber som en tulling, men det endrer ikke det faktum at han faen ikek greier og score mål. Han kunne kanskje fungert som et 4. valg.

 

Hyypia er gammel og synger på siste verset. Han taper til og med de fleste hodedueller nå for tida. Sissoko gidder jeg ikke forklare en gang. Crouch, Voronin og Benayoun synes jeg rett og slett ikke er gode nok for et lag med tittelambisjoner som jeg nevnte.

 

Spillere jeg mer enn gjerne vil se i rødt er Quaresma, Villa, Aguero, Kompany, Richards, Silva blant annet. Dette er dyre spillere, men det er hvertfall klasse da. Heller 1-2 dyre klassespillere hver overgangsvindu enn 5-6 rævva spillere som i beste fall fungerer som stallfyll.

 

Edit: Laget jeg håper på mot Besiktas:

 

------------------ Reina ------------------

 

--- Finnan - Carra - Arbeloa - Riise ---

 

Benayoun - Gerrard - Masche - Kewell

 

----------- Crouch - Babel --------------

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Huff ja, dette er forferdelig. Ser ut som et lag helt uten selvtillit for tiden. 1. omgang var noe av det tammeste jeg har sett noen gang, og det som irriterer meg til de grader, er at vi hele tiden skal spille bakover selv om vi har mulighet til gode overganger. Skjer gang på gang, selv Gerrard var under pari i dag - i alle fall i første omgang. Hva Benitez tenker og ser med skjønner jeg heller ikke, siden han stadig skal bruke Sissoko. Han er jo den desidert dårligste på Liverpool for tiden. Han klarer jo ikke slå en eneste pasning, selv om han har hundre valgmuligheter og ingen som presser ham. Det er i utgangspunktet for enkelt å skylde på treneren når ting går dårlig, det er jo laget som skal prestere - men når han stadig skal bruke en spiller som er sååååååååå dårlig kamp etter kamp og alle andre ser det - da blir jeg forbanna.

 

Ellers synes jeg at dere var litt strenge med Benayoun i dag, da jeg synes han tross alt var en av de mindre dårlige i dag. Men Mascherano var banens beste ja, det er det liten tvil om. Bare synd han bare er på lån til oss. Innbildte meg nesten at han var vår eiendom, men det er han jo ikke...

Lenke til kommentar
Fra Liverpool.no

Carragher ute neste ligakamp

Som følge av at Jamie Carragher, noe billig, i dag pådro seg sitt fjerde gule kort for sesongen, vil Jamie se seg nødt til å stå over neste kamp, uansett engelsk turnering. Dette vil bety at Carra ikke blir å finne på banen hjemme mot Fulham 10. november. Ingen andre spillere står i fare for å bli suspendert ved neste gule kort i engelske turneringer, nærmest er skadde Pennant, Kuyt, Mascherano og Lucas, som alle har pådratt seg to kort av gul farge.

 

 

Akkurat hva vi trengte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...