Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, én av mange syke scoringer fra Gerrard. Husker godt målet, men jeg husker ikke hvem det var mot? Ellers husker jeg godt Gerrard's scoring mot West Ham(?) i FA-cup finalen for et par år siden er det vel nå. West Ham ledet 3-2, og så ut til å vinne. Så klinker helt uten forvarsel Gerrard til fra omkring 40 meter, og ballen fyker i mål - og vi vinner til slutt på straffekonk. :)

 

Ser ut til at Gerrard er i ferd med å bli veldig viktig igjen. Han scorer jo igjen oftere enn spissene våre, og ble matchvinner i går igjen! Noen som har link til målene fra i går forresten? Målet til Nabil El Zhar var visst også en perle!

Lenke til kommentar

Her er lagoppstillingen jeg håper på mot Blackburn:

 

 

Reina

 

Finnan - Carra - Arbeloa - Riise

 

Benayoun - Gerrard - Mascherano - Babel

 

Kuyt - Voronin/Crouch

 

 

 

Edit: Håper også at vi kan få se Harry Kewell i løpet av matchen :)

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Dette blir nok en veldig vanskelig kamp. Om sant skal sies så er jeg fornøyd med alt annet enn hjemmeseier.. Rovers er et vanskelig lag å spille mot på Ewood Park. De har vel fremdeles bare tapt en kamp denne sesongen, og er i skrivende stund over Liverpool på tabellen. Når dette er sagt så er de jo et lag vi skal slå, men jeg tror savnet av Agger i midtforsvaret blir stort i dag. Santa Cruz og Sør-afrikaneren på topp hos Rovers er i bra form, og sistnevnte scorte vel i begge oppgjørene mot Liverpool i forrige sesong?

 

Måtte det gå slik det gikk når jeg så samme kamp for to sesonger siden! :)

Lenke til kommentar
Her er lagoppstillingen jeg håper på mot Blackburn:

 

 

Reina

 

Finnan - Carra - Arbeloa - Riise

 

Benayoun - Gerrard - Mascherano - Babel

 

Kuyt - Voronin/Crouch

 

 

 

Edit: Håper også at vi kan få se Harry Kewell i løpet av matchen :)

Enig i den, men synes faktisk det kan vurderes og hive innpå Kewell på venstre fra start og sette Babel på høyre. Men det skjer jo garantert ikke.

Lenke til kommentar

Laget:

 

Reina

 

Finnan

Carragher

Hyypia,

Riise

 

Gerrard

Mascherano

Sissoko

Benayoun

 

Kuyt

Babel

 

Usikker på formasjonen da .tv bare skriver det rett fram. Men tipper det er sånn det er. Håper Sissoko skjerper seg og at Hyypia har dagen. Babel på topp er spennende!

 

Benken: Martin, Crouch, Kewell, Arbeloa, Lucas

 

Kewell! :D

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...