Hewitt Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Och nu är det 2-1 etter at Gerrard just satt kula i nettet halvannet minutt or so etter at Cardiff hadde utlignet. Jeg vil se Kewell! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 I følge dagbladet kommer han innpå. Håper vi putter i hvertfall en til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Kewell spiller spiss. Babel ned på flanken. Kjipt at Babel ikke scorte på topp. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Kjipt at Babel ikke scorte på topp. Jepp, men håper at Rafa lar han prøve seg mer der. Skal forresten se kampen i opptak kl 01:00. Håpet også at Kewell ville få nettkjenning. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Småkoser meg på YouTube, så fantastisk mange herlige klipp. Husker spesielt denne syke scoringen fra Gerrard, frysninger hver gang Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Jepp, én av mange syke scoringer fra Gerrard. Husker godt målet, men jeg husker ikke hvem det var mot? Ellers husker jeg godt Gerrard's scoring mot West Ham(?) i FA-cup finalen for et par år siden er det vel nå. West Ham ledet 3-2, og så ut til å vinne. Så klinker helt uten forvarsel Gerrard til fra omkring 40 meter, og ballen fyker i mål - og vi vinner til slutt på straffekonk. Ser ut til at Gerrard er i ferd med å bli veldig viktig igjen. Han scorer jo igjen oftere enn spissene våre, og ble matchvinner i går igjen! Noen som har link til målene fra i går forresten? Målet til Nabil El Zhar var visst også en perle! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Den jeg husker best er det skuddet til Stevie G, mot Olympiakos. 3-1 målet var det vel... Her har du Superparanoid: http://goaltube.org/modules.php?name=Video...id=1138&d=1 Endret 1. november 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 To typiske Gerrard mål, men bare et av Gerrard selv.. Pent av El Zhar. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 To typiske Gerrard mål, men bare et av Gerrard selv.. Pent av El Zhar. El Zhar scorte jo et sykt bra mål, var det 30 meter? Så på highlightene, og fikk frysninger. Gerrard sitt mål var litt morsomt, mellom beina på en fortumlet keeper. Skal også si at Hobbs klarte seg bra. Har troen på både ham og Nabil... Håper de får flere kamper i år... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Ca 25 meter vil jeg si. El Zhar får vi sikkert se mer av ja. Synes Babel var brukbar i går, håper han får starte mot Blackburn til helgen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Her er lagoppstillingen jeg håper på mot Blackburn: Reina Finnan - Carra - Arbeloa - Riise Benayoun - Gerrard - Mascherano - Babel Kuyt - Voronin/Crouch Edit: Håper også at vi kan få se Harry Kewell i løpet av matchen Endret 1. november 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 om sissoko først skal spille kamper innimellom, så hadde kampen mot blackburn passet han bra. vi trenger mye aggresivitet mot det laget. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Håper han har tenkt til å ta seg sammen, absolutt kjekk å ha i fysiske kamper. Håper på at den gode borteformen i år fører oss til en solid seier, synes Blackburn burde slås selv om de har tatt overraskende mange poeng så langt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Dette blir nok en veldig vanskelig kamp. Om sant skal sies så er jeg fornøyd med alt annet enn hjemmeseier.. Rovers er et vanskelig lag å spille mot på Ewood Park. De har vel fremdeles bare tapt en kamp denne sesongen, og er i skrivende stund over Liverpool på tabellen. Når dette er sagt så er de jo et lag vi skal slå, men jeg tror savnet av Agger i midtforsvaret blir stort i dag. Santa Cruz og Sør-afrikaneren på topp hos Rovers er i bra form, og sistnevnte scorte vel i begge oppgjørene mot Liverpool i forrige sesong? Måtte det gå slik det gikk når jeg så samme kamp for to sesonger siden! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Her er lagoppstillingen jeg håper på mot Blackburn: Reina Finnan - Carra - Arbeloa - Riise Benayoun - Gerrard - Mascherano - Babel Kuyt - Voronin/Crouch Edit: Håper også at vi kan få se Harry Kewell i løpet av matchen Enig i den, men synes faktisk det kan vurderes og hive innpå Kewell på venstre fra start og sette Babel på høyre. Men det skjer jo garantert ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 arsenal-man U 2-2 nå MÅ vi vinne Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Eventuelt prøve Babel som spiss. Synes Voronin har vært altfor stillestående i de siste kampene. Synes forsåvidt også Crouch var frisk mot Arsenal, fint om han kunne ha funnet formen nå som Torres er borte. Men har mine tvil. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 arsenal-man U 2-2 nå MÅ vi vinne Jepp, det er flott resultat for oss, men vi må gjøre jobben selv i dag hvis vi ikke skal havne ytterligere ett poeng lenger bak tetduoen. Med vår form og uflaks, skulle det ikke forundre meg om det skjer... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Kan ikke akkurat si jeg føler meg trygg på seier i dag. Blackburn er tøffe, og har vært gode i år. Men tipper som vanlig seier. Tror det blir 2-1 seier til oss i dag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Laget: Reina Finnan Carragher Hyypia, Riise Gerrard Mascherano Sissoko Benayoun Kuyt Babel Usikker på formasjonen da .tv bare skriver det rett fram. Men tipper det er sånn det er. Håper Sissoko skjerper seg og at Hyypia har dagen. Babel på topp er spennende! Benken: Martin, Crouch, Kewell, Arbeloa, Lucas Kewell! Endret 3. november 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå