zeebra Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Lallana og Sturridge tilbake i full trening igjen, mest sannsynlig klare til kampen på mandag Ja, narr meg ikke til å le. Sturridge kommer jo aldri lenger enn å være tilbake i trening så blir han skadet igjen. Jeg er dog veldig skeptisk til om vi faktisk klarer å bli kvitt han, med den skadehistorikken hans de siste årene, hvertfall til en grei pris. Jeg begynner jammen å lure selv også. Verdien hans må ha falt betraktelig når han er kronisk skadet. Det gjør han jo ikke akkurat atteraktiv. Litt som Balotelli, men på en annen måte. Å kjøpe en slik spiller er en stor risiko for en klubb. Ikke bare kan investeringen bli verdt null og niks, men de skal jo tross alt betale lønn til en slik spiller også. Jeg tror Sturridge må regne med å gå ned ganske mye i lønn, og lurer på om han er villig til det. Det kan fint hende det blir svært vaskelig å kvitte seg med Sturridge. I ytterste konsekvens må de gi han bort gratis for å slippe å betale lønnen hans. Endret 30. april 2017 av zeebra Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Typisk, Palace går på to tap etter å ha slått Liverpool 2-1. Classic Pga av Sakho skade det vettu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Drømte at boro og Swansea tok poeng idag. Hadde vært hyggelig det. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Nåja, du kan jo håpe. Liverpool har fått så mange sjanser til å sikre CL-plass allerede at jeg er enda mindre optimistisk enn før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Har null tro Liverpool kommer ditt på egen maskin, men slik som oss har arsenal, United og city hatt like mange gyldne muligheter til å sikre seg topp 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Nåja, du kan jo håpe. Liverpool har fått så mange sjanser til å sikre CL-plass allerede at jeg er enda mindre optimistisk enn før.One down,one to go. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Ser mer og mer ut som Lallana blir klar til kamp i morgen. DET er bra. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Uavgjort på United! Da er alt i våre hender igjen mtp 4.plassen. Får krysse fingra for City går på en skrell nå også. Ang Sturridge leste jeg noen rykter i sta om at Liverpool ikke slipper han for mindre enn £40M. Hvis det stemmer tror jeg de burde dele det de røyker på Anfield med andre, for det har sikkert flere lyst på. Usikker på hvem kilden var, så kan være bs uansett. Endret 30. april 2017 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Vinner ikke liverpool imorgen så blir jeg max max deprimert Lenke til kommentar
toreae Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Mot Watford på 13.? Hva er viktigst, 3 poeng eller 70% pluss ballbesittelse? Tiden vil vise. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Nåja, du kan jo håpe. Liverpool har fått så mange sjanser til å sikre CL-plass allerede at jeg er enda mindre optimistisk enn før.2 av 2. Power of my dreams are incredible! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) e: muligens fake tho... Endret 30. april 2017 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Den der er så stygg at den godkjenner jeg som tredjedrakt. Soleklar ener på en rollespillterning! 2 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Som nevnt over gikk United og City kampene vår vei, får vi si. Så, nok en gang, har vi alle tiders mulighet her. Men jeg har ikke stor troa dessverre. MÅ vinne i morgen. Aldri om vi slår både Southampton og West Ham (borte). Bli nok spenning til siste slutt Lenke til kommentar
StefanFosse Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Southampton er på hjemmebane, har ingenting å spille for. West Ham ser helt forferdelig ut, og har gjort det lenge. Middlesbrough er nok rykket ned før siste kamp. Watford borte for meg er vår vanskeligste kamp av de som er igjen. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Argumentene dine for at de kampene er så lette er samtidig argumenter for at det blir tøft for Liverpool. Men ja, enig i at kampen i morgen er det tøffeste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Som nevnt over gikk United og City kampene vår vei, får vi si. Så, nok en gang, har vi alle tiders mulighet her. Men jeg har ikke stor troa dessverre. MÅ vinne i morgen.Pluss Arsenal taper (sannsynligvis) da bør vi kasserer den magiske muligheten vi har fått. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Ganske perfekte resultater for oss i dag mtp at Arsenal også ryker på et tap nå. Men PÅ GRUNN av det er det nesten så jeg setter penger på Watford i morra. Aldri i verden at vi vinner den kampen, uavgjort at best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Dette er det verste som kunne skjedd en klubb som Liverpool. De lever for å trolle supporterne. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Det blir å sette penger på Watford i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå