Hewitt Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Så jeg burde ikke like fotball fordi jeg ikke er noe særlig fan av tabloide nyheter? Nei men tolere det eller innfinne seg med det, uten å kalle store deler av tilhengerskaren patetisk Jeg tolererer det, er ikke som om jeg lader pistolen og skyter de som livnærer seg av tabloidnyheter, men det er fortsatt min rett å synes det er patetisk. Var for så vidt heller ikke meningen å angripe de som av usannsynlige grunner skulle finne det interessant, men jeg må nesten si jeg blir lettere forfjamset over at noen orker å bry seg om det. Men så er jo Se & Hør et av de best solgte bladene her i landet, og Storbrittania er kongen av sladder, så jeg burde vel ikke bli overrasket heller. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Liverpool U18 - West Brom U18 Liverpool U18 - Sunderland U18 Utrolig morsomt og se på. Har noen sykt drevne talenter, meget god teknikk på mange av dem. Pacheco, Amoo og Eccleston for å nevne noen av dem. Ser storspillere i hele den gjengen her altså, bare de får lov til å utvikle seg. Pacheco har jeg spesielt tro på! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=177542 Riise trekker ikke flere damer på Sms'ene sine, så nå legger han like greit ut lønnslippen Han tjener da £139 000 i uka så blir man trukket £101 for mat og billetter Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 En annen ting her hvorfor han må betale for sine billetter til Liverpool kamp? Er det ikke i Benitez og Liverpools interesse at spillerene ser kampene? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Når ble det i det hele tatt bekreftet at denne utrolig interessante lønnsslippen er ekte ..? Angående billetter så er det vel ganske åpenbart at det i så tilfelle er snakk om billetter til venner/familie, ikke til han selv. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg vil vel tro at dette er billetter som skal gå til venner å kjente. Eller har liverpool så dårlig råd at de må ta betalt av sine egne spillere for tjene penger Han ene karen som jeg kjenner som spiller i tippeligaen fikk alttid et par billetter som han disponerte som han ville, samme med landskampbilletter. Så skulle nesten tro de gjore det samme i PL, tydeligvis ikke... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Når ble det i det hele tatt bekreftet at denne utrolig interessante lønnsslippen er ekte ..? Hey, klokka er 1:20. Jeg får ikke sove. Den er ekte nok for min del Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg vil vel tro at dette er billetter som skal gå til venner å kjente. Eller har liverpool så dårlig råd at de må ta betalt av sine egne spillere for tjene penger Har vi dårlig råd? Hvem har egentlig de rikeste eierne av United og oss? Ikke kast stein i glasshus, vet du. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg vil vel tro at dette er billetter som skal gå til venner å kjente. Eller har liverpool så dårlig råd at de må ta betalt av sine egne spillere for tjene penger Har vi dårlig råd? Hvem har egentlig de rikeste eierne av United og oss? Ikke kast stein i glasshus, vet du. Ikke så vidt jeg vet, har vel mye bedre råd en United for tiden også. Bare stusser over at folk blir trukket £36 for billetter og £65 for mat når man gir folk millioner i ukelønn, skulle tro de klarte å innkludere det i lønnen. Men for alt jeg vet så gjør de det samme i United Og for alt vi vet så er den lønnsslippen fake også... Edit: Når ble det slutt på å være svær i kjeften når det kommer til fotball selv om man kaster kampestein på små glasshus Endret 31. oktober 2007 av Manx Lenke til kommentar
fakey Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg vil vel tro at dette er billetter som skal gå til venner å kjente. Eller har liverpool så dårlig råd at de må ta betalt av sine egne spillere for tjene penger Har vi dårlig råd? Hvem har egentlig de rikeste eierne av United og oss? Ikke kast stein i glasshus, vet du. Ikke så vidt jeg vet, har vel mye bedre råd en United for tiden også. Bare stusser over at folk blir trukket £36 for billetter og £65 for mat når man gir folk millioner i ukelønn, skulle tro de klarte å innkludere det i lønnen. Men for alt jeg vet så gjør de det samme i United Og for alt vi vet så er den lønnsslippen fake også... Edit: Når ble det slutt på å være svær i kjeften når det kommer til fotball selv om man kaster kampestein på små glasshus Glazer tok jo betalt for billetter fra spillerne som ikke skulle spille i en FA-cup kamp for et par år sia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Glazer tok jo betalt for billetter fra spillerne som ikke skulle spille i en FA-cup kamp for et par år sia. Touchè, Manx Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Lagoppstilling: Itandje Arbeloa Carragher Hobbs Aurelio El Zhar Gerrard Lucas Leto Babel Crouch Fy faen Rafa, Babel får spille på topp!!! Benk: Martin Riise Benayoun Mascherano Kewell( ) Er det noen som har funnet en stream? Endret 31. oktober 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Tror neppe kampen blir streamet. Er jo kun Liverpool TV som sender den. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Fant ut at den blir streamet klokka 01:00 i natt. Begynner klokka 21:00 btw. http://livesport247.com/program_schedule Endret 31. oktober 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 babel som spiss Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 B preget lag, men har troen på at vi klarer oss. Glad over å se Babel på topp. Håper Kewell får et inhopp i løpet av kampen også Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 B preget lag, men har troen på at vi klarer oss. Glad over å se Babel på topp. Håper Kewell får et inhopp i løpet av kampen også Itandje, Arbeloa, Hobbs, Carragher, Aurelio, El Zhar, Lucas, Gerrard, Leto, Crouch, Babel Jeg finner ikke det laget B-preget, jeg ser tre spillere som ikke blir brukt i det vanlige rotasjonssystemet til rafa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Kewell er på vei inn. Fett. To til tre av de spillerne starter til vanlig, så jo, det er b-preget. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 B preget lag, men har troen på at vi klarer oss. Glad over å se Babel på topp. Håper Kewell får et inhopp i løpet av kampen også Itandje, Arbeloa, Hobbs, Carragher, Aurelio, El Zhar, Lucas, Gerrard, Leto, Crouch, Babel Jeg finner ikke det laget B-preget, jeg ser tre spillere som ikke blir brukt i det vanlige rotasjonssystemet til rafa. Tuller du? Er bare Gerrard, Carra, Arbeloa og delvis Babel som har fått noe særlig spilletid på førstelaget før i år. Kewell kommer inn og scorer! Mark my words! Morsomt om Fowler putter en når vi leder 3-0 mot slutten da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå