Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Så jeg burde ikke like fotball fordi jeg ikke er noe særlig fan av tabloide nyheter?

Nei men tolere det eller innfinne seg med det, uten å kalle store deler av tilhengerskaren patetisk :)

Jeg tolererer det, er ikke som om jeg lader pistolen og skyter de som livnærer seg av tabloidnyheter, men det er fortsatt min rett å synes det er patetisk. :) Var for så vidt heller ikke meningen å angripe de som av usannsynlige grunner skulle finne det interessant, men jeg må nesten si jeg blir lettere forfjamset over at noen orker å bry seg om det. Men så er jo Se & Hør et av de best solgte bladene her i landet, og Storbrittania er kongen av sladder, så jeg burde vel ikke bli overrasket heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil vel tro at dette er billetter som skal gå til venner å kjente. Eller har liverpool så dårlig råd at de må ta betalt av sine egne spillere for tjene penger :p

 

Han ene karen som jeg kjenner som spiller i tippeligaen fikk alttid et par billetter som han disponerte som han ville, samme med landskampbilletter. Så skulle nesten tro de gjore det samme i PL, tydeligvis ikke...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg vil vel tro at dette er billetter som skal gå til venner å kjente. Eller har liverpool så dårlig råd at de må ta betalt av sine egne spillere for tjene penger :p

 

Har vi dårlig råd? Hvem har egentlig de rikeste eierne av United og oss? Ikke kast stein i glasshus, vet du.

Lenke til kommentar
Jeg vil vel tro at dette er billetter som skal gå til venner å kjente. Eller har liverpool så dårlig råd at de må ta betalt av sine egne spillere for tjene penger :p

 

Har vi dårlig råd? Hvem har egentlig de rikeste eierne av United og oss? Ikke kast stein i glasshus, vet du.

 

Ikke så vidt jeg vet, har vel mye bedre råd en United for tiden også.

 

Bare stusser over at folk blir trukket £36 for billetter og £65 for mat når man gir folk millioner i ukelønn, skulle tro de klarte å innkludere det i lønnen. Men for alt jeg vet så gjør de det samme i United :)

 

Og for alt vi vet så er den lønnsslippen fake også...

 

Edit:

 

Når ble det slutt på å være svær i kjeften når det kommer til fotball selv om man kaster kampestein på små glasshus :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Jeg vil vel tro at dette er billetter som skal gå til venner å kjente. Eller har liverpool så dårlig råd at de må ta betalt av sine egne spillere for tjene penger :p

 

Har vi dårlig råd? Hvem har egentlig de rikeste eierne av United og oss? Ikke kast stein i glasshus, vet du.

 

Ikke så vidt jeg vet, har vel mye bedre råd en United for tiden også.

 

Bare stusser over at folk blir trukket £36 for billetter og £65 for mat når man gir folk millioner i ukelønn, skulle tro de klarte å innkludere det i lønnen. Men for alt jeg vet så gjør de det samme i United :)

 

Og for alt vi vet så er den lønnsslippen fake også...

 

Edit:

 

Når ble det slutt på å være svær i kjeften når det kommer til fotball selv om man kaster kampestein på små glasshus :p

Glazer tok jo betalt for billetter fra spillerne som ikke skulle spille i en FA-cup kamp for et par år sia.

Lenke til kommentar

Lagoppstilling: Itandje Arbeloa Carragher Hobbs Aurelio El Zhar Gerrard Lucas Leto Babel Crouch

 

Fy faen Rafa, Babel får spille på topp!!!

 

 

 

Benk:

 

Martin Riise Benayoun Mascherano Kewell( :new_woot: )

 

Er det noen som har funnet en stream?

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
B preget lag, men har troen på at vi klarer oss. Glad over å se Babel på topp. Håper Kewell får et inhopp i løpet av kampen også :)

 

Itandje, Arbeloa, Hobbs, Carragher, Aurelio, El Zhar, Lucas, Gerrard, Leto, Crouch, Babel

 

Jeg finner ikke det laget B-preget, jeg ser tre spillere som ikke blir brukt i det vanlige rotasjonssystemet til rafa.

Lenke til kommentar
B preget lag, men har troen på at vi klarer oss. Glad over å se Babel på topp. Håper Kewell får et inhopp i løpet av kampen også :)

 

Itandje, Arbeloa, Hobbs, Carragher, Aurelio, El Zhar, Lucas, Gerrard, Leto, Crouch, Babel

 

Jeg finner ikke det laget B-preget, jeg ser tre spillere som ikke blir brukt i det vanlige rotasjonssystemet til rafa.

Tuller du? Er bare Gerrard, Carra, Arbeloa og delvis Babel som har fått noe særlig spilletid på førstelaget før i år.

 

Kewell kommer inn og scorer! Mark my words! Morsomt om Fowler putter en når vi leder 3-0 mot slutten da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...