Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United tar lett plassen.

Som har City, Arsenal og Spurs borte i tillegg til EL og en haug med skader. Right.

Samme laget som slo Chelsea her med andre ord? Ikke akkurat et dårlig lag.

Har du sett hvem Liverpool har igjen? Bare skrotlag. Og hvordan gjør Liverpool det mot skrotlag? Ja nettopp, skrot!

Lenke til kommentar

Der røyk topp 4, på tide å åpne lommeboka nå gjerrige eiere.

Du tror det er pengene det står på?

Nei du, de som Liverpool ønsket seg var ikke interesserte i å spille for Liverpool. Tror du mer penger hjelper mot det?

Og hvorfor er dere overrasket over at vi blir slått av et lag som bare noen runder siden slo Chelsea?

Penger hjelper på alt, til syvende og sist så er det penger som trekker på mennesker, bare se på de som gikk til Kina. 

Og ja med 1mrd i overgangsbudsjettet slik om de andre topplagene i England så er jeg rimelig sikkert på en Semi-finale i Europa League hadde vært en easy case.

Spiller som ønsker seg bort i det sekundet bittelitt mer penger ligger på bordet? Er det slike spillere du vil ha? Eller et lag hvor halvparten byttes hver gang de gjør det bra på fotballbanen og tiltrekker seg oppmerksomhet?

Eneste grunnen til at vi fortsatt har spillere som Coutinho er nettopp fordi de liker å spille for Liverpool og ikke kun på grunn av pengene. For han vil alltids kunne få mer penger i f.eks Real Madrid.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå er det mange tafatte spillere utpå der

De er slitne..

Henderson, lallana, sturridge, Mané ut med skade,tynn tropp. Gjør noe med laget

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå er det mange tafatte spillere utpå der

Hva annet er nytt? Liverpool er ALLTID tafatte mot dårlige lag. Det er ikke noe som er spesielt for denne spillergruppen. Det har vært sånn i lang, lang tid.

Crystal Palace er ikke et dårlig lag.
Lenke til kommentar

Hurra Klopp. Du klarer sikkert å holde oss utenfor topp 4 i år også. 

Ja, synd at Roy Hodgson ikke er Liverpool-manager. 

I fjor kunne Klopp brukt Benteke mer, og antageligvis hadde Liverpool kunne fått noen flere poeng. I år er det Sakho. Og i tillegg er det endel kamper med høy % ballbesittelse som har gitt 0 poeng. Det burde gå an å være litt mindre sta, og mer fleksibel med spillere og system.

Lenke til kommentar

Ikke bare misser vi europaspill, men uten europaspill mister vi potensielt gode signeringer.

Neida, noen her inne mener det  bare er å kaste nok penger etter spillerne så skifter de plutselig mening.

Bedre enn trash som ikke har lyst til å spille virker det som, per dags dato så er vi ikke bedre enn 6 plass heller. Tynnere benk enn Liverpool på topp 7 skal du jaggu lete lenge etter. Putte inn 17-åringer for å presse frem en scoring er en vits. Jeg er positiv for å gro egne spillere men skal du kjempe om liga-tittel og videre europa spill så holder ikke stallen våres per dags dato.

Hva må man gjøre for å kanskje kjempe om en ligatittel? Ihvertfall ikke ha 6 17åringer med 2 gjennomsnittskamper på a-laget for å presse frem en scoring. 

Jeg ser virkelig ikke hvordan du tenker, tror du virkelig det laget vi har nå er gode nok til å vinne ligaen neste sesong uten og bruke et eneste pund? Da vil jeg gjerne vite hvilken cocktail du tar ved frokostbordet. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Heia City og tottenham. Arsenal må gjerne spille uavgjort mot United også.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ikke bare misser vi europaspill, men uten europaspill mister vi potensielt gode signeringer.

Neida, noen her inne mener det  bare er å kaste nok penger etter spillerne så skifter de plutselig mening.

Bedre enn trash som ikke har lyst til å spille virker det som, per dags dato så er vi ikke bedre enn 6 plass heller. Tynnere benk enn Liverpool på topp 7 skal du jaggu lete lenge etter. Putte inn 17-åringer for å presse frem en scoring er en vits. Jeg er positiv for å gro egne spillere men skal du kjempe om liga-tittel og videre europa spill så holder ikke stallen våres per dags dato.

Hva må man gjøre for å kanskje kjempe om en ligatittel? Ihvertfall ikke ha 6 17åringer med 2 gjennomsnittskamper på a-laget for å presse frem en scoring. 

Jeg ser virkelig ikke hvordan du tenker, tror du virkelig det laget vi har nå er gode nok til å vinne ligaen neste sesong uten og bruke et eneste pund? Da vil jeg gjerne vite hvilken cocktail du tar ved frokostbordet. 

Nei, det er jo ikke det jeg sier. Jeg sier at det stod ikke på pengene før her. Spillerne Liverpool ønsket seg ville ikke til Liverpool.

Gro egne spillere? Oppskrytte greier. Bare se på Chelsea. Ikke mange egenutviklede spillere der, men så blir det ligagull også.

Vi er i en ond sirkel det er veldig, veldig vanskelig å komme ut av. Uten Champions League spill så faller attraktiviteten betraktelig.

Men det blir heller ikke Champions League uten en bedre tropp.

Jeg mener derimot at Liverpool er gode nok til å vinne begge hjemlige cupene med den troppen vi har i dag, men Klopp ga faen i hele greia, så da ble det ikke noe pokaler.

Og hvem gidder vel å spille for et lag som gir faen i cuper når en ikke har noe annet å fokusere på? Oser jo manglende ambisjoner lang vei.

Og det er jo bare desillusjonerte supportere som driver og snakker om at Liverpool skal kjempe om ligagull.

Det er ALDRI målet til Liverpool. Målet til Liverpool er Champions League fotball.

Når en har stabilisert seg og jevnlig kvalifiserer seg til Champions League, ja først da kan du begynne å snakke om og konkurrere om ligagullet.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...