KANE2009 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 sector skrev (På 8.4.2017 den 15.53): Kan ikke være mye moro for Charlie Adam hvertfall.Får etterhvert spille når Allen får strekk i første omgang, og blir tatt ut igjen langt uti andre omgang, og da er det Ramadan som kommer inn, og han virker jo ikke noe særlig i det hele tatt...Vanskelig å synes synd på Charlie Adam. Drittspiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Roger Roger skrev (På 8.4.2017 den 15.54): Topp 4 ser mer og mer lyst ut for Pool nåFor mange "drittlag" og for mange Liverpoolskader igjen dessverre. Dette har jeg ikke troen på. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Slettet-D7I5Gr2 skrev (På 8.4.2017 den 15.53): Colin. skrev (På 8.4.2017 den 14.58): Klopp kan tørke av seg hånfliret sitt som han presterer å komme med etter Stokes mål, Klopp er ansvarlig for denne jævelskapen, ikke noe poeng i å skylde på skader.. Stoke har allerede fått sitt mål, som forventet. Liverpool spiller grusomt og fortjener ikke en dritt av poeng i denne kampen. Flaut, maks flaut, og dørgende kjedelig. Lurer på hva forklaringen på tapet blir denne gangen... "we didn't start well" eller noe annet bs. Se på navnene som spiller, Alexander, Woodburn, Klavan... herregud. Eh...3 poeng. Helt sykt at man får 3 poeng i denne kampen, Mignolet banens desidert beste spiller. Greit at både Cou og Firmino var effektive, det hjelper jo. Men den første omgangen var skammelig. Alt i alt vil jeg si Liverpool er heldige som slipper unna denne forestillingen med 3 poeng. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Slettet-D7I5Gr2 skrev (På 8.4.2017 den 16.12): Roger Roger skrev (På 8.4.2017 den 15.54): Topp 4 ser mer og mer lyst ut for Pool nåFor mange "drittlag" og for mange Liverpoolskader igjen dessverre. Dette har jeg ikke troen på. + at både United og Arsenal er på samme poengsum som oss med full pott i sine kamper de har tilgode (takk og lov at de også er veldig ustabile om dagen). Jeg tror ikke det skjer, men kan jo faktisk være at 4.plassen blir avgjort på målforskjell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Men poenget ditt forsvinner,ja Liverpool var dårlig i første omgang.men best i 2. Coutinho har vært syk,kastet opp i pausen på onsdag, klart Klopp må starte han på benken. Woodburn var et av ekstremt få lyspunkt i 1.omgangen. Og det er ikke å kaste under en stol at bortom HELE angrepsspill er ut med skader. (lallana, henderson,Mané) ikke rart han vil beskytte Coutinho og Firmino litt da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 ErlendRU skrev (På 8.4.2017 den 16.16): Slettet-D7I5Gr2 skrev (På 8.4.2017 den 16.12): Roger Roger skrev (På 8.4.2017 den 15.54): Topp 4 ser mer og mer lyst ut for Pool nåFor mange "drittlag" og for mange Liverpoolskader igjen dessverre. Dette har jeg ikke troen på.+ at både United og Arsenal er på samme poengsum som oss med full pott i sine kamper de har tilgode (takk og lov at de også er veldig ustabile om dagen). Jeg tror ikke det skjer, men kan jo faktisk være at 4.plassen blir avgjort på målforskjell.Om United får full pott i sine hengekamper så er Liverpool foran City. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Slettet-D7I5Gr2 skrev (På 8.4.2017 den 16.18): Men poenget ditt forsvinner,ja Liverpool var dårlig i første omgang.men best i 2. Coutinho har vært syk,kastet opp i pausen på onsdag, klart Klopp må starte han på benken. Woodburn var et av ekstremt få lyspunkt i 1.omgangen. Og det er ikke å kaste under en stol at bortom HELE angrepsspill er ut med skader. (lallana, henderson,Mané) ikke rart han vil beskytte Coutinho og Firmino litt da. Der er jeg uenig, han må ikke starte Cou på benken. Bedre å få en god start og svak avslutning enn motsatt. Woodburn gjorde ingenting spesielt, og forsvarer hvertfall ikke en startplass på noen som helst måte. Han hadde ett raid der ballen spratt hans vei, men det førte ikke til noe fordi Origi gadd ikke å løpe. Poenget mitt står, Klopps formasjon og utvalg av spillere i første omgang er uvirkelig. Hvorfor spiller ikke Sturridge i det minste? Er det virkelig sånn at så fort man får noen skader så skal plutselig hele laget se ut som et league 2-lag? Grusomt. Glad for 3-poenger, men veldig bismak må sies. Ikke ofte jeg føler det sånn når man får 3 poeng. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Slettet-D7I5Gr2 skrev (På 8.4.2017 den 16.12): Roger Roger skrev (På 8.4.2017 den 15.54): Topp 4 ser mer og mer lyst ut for Pool nåFor mange "drittlag" og for mange Liverpoolskader igjen dessverre. Dette har jeg ikke troen på. Nja, sant nok. Heldigvis for dere er United og Arsenal ustabile også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Sturridge vært skadet siden krigen,ikke klar for 90 min. Må gå litt rolig frem . Du husker hvor lenge Coutinho trengte for å komme i form igjen etter skade Endret 8. april 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
sector Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Slettet-D7I5Gr2 skrev (På 8.4.2017 den 16.12): Roger Roger skrev (På 8.4.2017 den 15.54): Topp 4 ser mer og mer lyst ut for Pool nåFor mange "drittlag" og for mange Liverpoolskader igjen dessverre. Dette har jeg ikke troen på. Taler ikke til Liverpool sin fordel at de andre lagene rett bak har flere kamper igjen å spille enn Liverpool, med andre ord flere kamper å skaffe seg nok poeng til å komme seg opp på topp 4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 sector skrev (På 9.4.2017 den 7.46): Slettet-D7I5Gr2 skrev (På 8.4.2017 den 16.12): Roger Roger skrev (På 8.4.2017 den 15.54): Topp 4 ser mer og mer lyst ut for Pool nåFor mange "drittlag" og for mange Liverpoolskader igjen dessverre. Dette har jeg ikke troen på. Taler ikke til Liverpool sin fordel at de andre lagene rett bak har flere kamper igjen å spille enn Liverpool, med andre ord flere kamper å skaffe seg nok poeng til å komme seg opp på topp 4.Men det taler til Liverpools fordel at alle som kjemper for topp fire skal møte hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Sitat – Jeg har fortsatt kontrakt i tre år til. Om jeg kan spille i Liverpool-drakten igjen vil jeg gjerne det, sier han til Telefoot. – Jeg var sen til trening, noe som kan skje hvor som helst. Jeg betalte en bot, og nå vet jeg ikke hva mer jeg kan gjøre. Det er opp til sjefen. Han tar avgjørelsene, og jeg kan bare akseptere det, sier Sakho. Blir spennende å se Endret 9. april 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Arsenal virker helt ute av form. 0-3 mot Crystal Palace. De spiller seg selv ut av kampen om topp 4 om ting fortsetter som dette et par kamper til. Da blir det United og/eller City Liverpool skal kjempe mot. Blir spennende med City mot United kampen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Ikke rart han blir skadd, de låra har ikke godt av å gå med slike bukser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 oOF skrev (På 11.4.2017 den 20.33): Ikke rart han blir skadd, de låra har ikke godt av å gå med slike bukser.Hoppet du litt nå? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Haha er det Lallana det er snakk om, med de hullete buksene? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Er det det at noen vil komme til å knuse kneskålene når man går kledd slik som er utfordringen? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Bildet ble ikke med... Sjekk instagrammen til Lallana. Endret 12. april 2017 av oOF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå