Jefe Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Neste kamp er mot Blackburn borte. Noe jeg tror kommer til å bli vår tøffeste bortekamp så langt denne sesongen. Så hvis vi klarer 3 poeng der, blir jeg meget fornøyd. Synd med Torres Håper at Alonso ikke blir så lenge borte. Mascherano var ikke noe alvorlig med har jeg skjønt. Det er en megafordel i tunge borteoppgjør der vi trenger en kriger. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Jepp bortekamp mot Blackburn blir hardt. Som jeg nevnte i Premier Leaguetråden så har de en McCarthy i scoringsform og Santa Cruz spiller også godt. Forsvaret må dermed være meget kompakt og disiplinerte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg tror vi knuser Blackburn. De har surfet på en bølge sammen med City og det har ikke akkurat vi. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Er vi heldige er Agger tilbake, da skal det bli sving på forsvaret. Hvis ikke er han nok tilbake til neste kamp. Jeg tror vi tar Blackburn, men at det blir tøft er det ingen tvil om, vi har ikke råd til å være så gavmilde som vi har vært i det siste. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Fra Liverpool.no Fernando Torres innser at han kom tilbake for tidlig etter adductor-skaden han pådro seg under trening med Spania i forbindelse med EM-kvalifiseringskampen mot Danmark, og sier til Radio Marca at han nå vil ha mer tålmodighet og ta tiden til hjelp før han returnerer etter den nye skaden han pådro seg mot Arsenal. Torres insisterer på at det ikke er den samme adductor-muskelen som har blitt skadet, men uansett går han en ny frustrerende rehabliteringsperiode i møte. - Det er ikke den samme skaden som jeg hadde tidligere. Nå må jeg ha tålmodighet, selv om jeg ønsker å komme tilbake så raskt som mulig. Jeg må være mer forsiktig en noen gang tidligere. Jeg må jobbe hardt sammen med det medisinske teamet, og så får vi se, uttaler spanjolen. Tre uker på sidelinja venter nå Liverpools toppscorer. Han har imidlertid funnet seg godt til rette på Merseyside. - Jeg skal minimum fullføre kontrakten min med Liverpool. Jeg føler meg komfortabel i denne fantastiske klubben. Her blir du respektert som en stor spiller. Du går til kampene med en følelse av at du skal vinne. Jeg tenker ikke på å returnere til Spania. Ikke nå, og ikke på mange år ennå. Støtten jeg har fått av supporterne har vært fenomenal. Her blir du lagt merke til på gata, og folk hilser på deg som de hilser på en venn. Rundt om på banene opplever jeg å få applaus av rivaliserende fans når jeg blir byttet ut. Det er veldig ulikt det jeg har vært vant med fra Spania. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Tipper Rafa går for et reservepreget lag på onsdag. Itandje Arbeloa Carragher Hobbs Aurelio (er han klar igjen?) Benayoun Lucas Sissoko Babel/Kewell Crouch Voronin Dette laget burde være mer enn kapable nok til å slå Cardiff, men med den formen vi har hatt de siste ukene veit man jo aldri. Håper Kewell får prøve seg. Tipper han og Babel/Benayoun for en omgang hver seg. Regner nesten med at Itandje får spille, har jo ikek akkurat stått flust med kamper siden han kom. Ellers er vel både Leto spørs det vel om ikek Leto får litt spilletid også. Edit: Regner med at Rafa sparer Masche selv om han er tilbake i full trening igjen. Endret 30. oktober 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Støtter det laget, kanskje med Hyypiä i stedet for Carragher. Ellers et helt greit reservelag som bør slå Cardiff, men er ikke noen stor krise om vi ikke vinner heller. Det er faktisk viktigere for meg å se Kewell tilbake enn å vinne på onsdag, selv om jeg selvfølgelig håper på seier, spesielt med formen vår om dagen. Enhver seier er et pluss da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg støtter også det laget. Håper vi får se Kewell ja. Går kampen på TV? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Noen som vet om Cardiff kampen går på TV her i norge? Er vel sansynligvis ikke det. EDIT: der var jeg litt for sen ja Endret 30. oktober 2007 av MagnusW Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Bare og se på liverpool.no det. Der står det Ons 31.10.07 kl 21.00 Liverpool-Cardiff LFC TV (01.00) Altså nei, med mindre du betaler for LFC TV på nettet. Håper på å finne en stream jeg. Enig med Hewitt forøvrig. Ikke noe krise om vi taper denne kampen, men vi skal nå i utgangspunktet vinne ganske greit, samma hvilket lag vi stiller. Men de har jo gud da, så veit jo aldri. Endret 30. oktober 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Så lenge Fowler scorer er jeg fornøyd. Neida, men hvis de scorer så håper jeg det er Fowler, og at vi allerede har en komfortabel ledelse ellerno, for da får han kanskje jubel hvis han scorer også. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Håper på å finne en stream jeg. Si ifra hvis du finner en da ------------------------------------ Om Rafa og rotasjonspoltikken o.l. http://www.skysports.com/video/0,20285,12606_2832702,00.html Endret 30. oktober 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=177542 Riise trekker ikke flere damer på Sms'ene sine, så nå legger han like greit ut lønnslippen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Patetisk at noen synes det er interessant, og enda mer patetisk at avisene skriver om det. Blir for dumt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Patetisk at noen synes det er interessant, og enda mer patetisk at avisene skriver om det. Blir for dumt. Word. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Patetisk at noen synes det er interessant, og enda mer patetisk at avisene skriver om det. Blir for dumt. Tabloid sport. Holder med feil sport om du forventer noe annet Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Så jeg burde ikke like fotball fordi jeg ikke er noe særlig fan av tabloide nyheter? Tullball. Fotball som sport har ingenting med tabloide nyheter å gjøre, men det er selvsagt kjedelig at fotballen er blitt så populær at tabloidnyhetene hiver seg over saker som for eksempel denne. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Tipper den saken står på førstesida på vg i mårra. Hovedoppslaget i sportsdelen. Tragisk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Så jeg burde ikke like fotball fordi jeg ikke er noe særlig fan av tabloide nyheter? Nei men tolere det eller innfinne seg med det, uten å kalle store deler av tilhengerskaren patetisk Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Så jeg burde ikke like fotball fordi jeg ikke er noe særlig fan av tabloide nyheter? Nei men tolere det eller innfinne seg med det, uten å kalle store deler av tilhengerskaren patetisk Synes du det er interessant da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå