Gjest bruker-343576 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Det er faktisk krise! Vi skal fortsatt ha et ganske slagkraftig lag uten dem, så jeg ville ikke sagt helt enda at det er krise. Det ordner seg til slutt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Topp 5 på Liverpool er Cou, Mané, Firmino, Lallana og Henderson. Når 3 av 5 er ute er det krise!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Hvis Everton ror dette i land mot United nå, så ser det plutselig ganske lyst ut for vår del. Om i tillegg Chelsea tar City i morgen så er jo alt opp til oss selv ang. en evt. tredjeplass til og med. Men vi har jo bare de jævligste lagene igjen å møte, så at vi tar full pott framover er jo ikke noe annet enn ønsketenking. Hadde vært mer optimistisk om vi hadde hatt kun topp 7 lagene igjen å møte. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Og så på straffe da..... På overtid.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Still good.? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Tror nok United er ute av kampen, de spiller jo som Stoke, lemper opp ballen mot Fella og Zlatan. Endret 4. april 2017 av Colin. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Går nok all inn på EL uansett nå. Psykologisk sett så tror jeg spillerne også skjønner at topp 4 blir for vanskelig. Enklere vei gjennom EL hvis jobben gjøres bedre der. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Og så på straffe da..... På overtid...."Heldigvis" korrekt.. Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Kamptråd til i kveld, mot Bournemouth: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1769267 Endret 5. april 2017 av sector 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Latterlig kamp som vanlig. Vi kommer kanskje til å ta maks 7 poeng de siste 7 kampene. Skjer rett og slett ikke at vi vinner mot dårlige lag. Og hvorfor tar Klopp ut Coutinho og setter inn Matip? Skal han ri på resultatet med 30 minutter igjen? Er jo som å invitere Bournemouth tilbake i kampen. Trodde han skjønte like godt som oss supportere at Liverpool er beste når de er offensive, ikke når de legger seg bakpå. Vil du hvile Coutinho? Greit, men sett nå for faen inn Sturrigde, Woodburn eller fuckings Moreno som kan spille venstre ving ut kampen, ikke Matip! Trodde Klopp liksom skulle være en genial manager jeg, men dette er lilleputt taktikk av dimensjoner som ikke passer Liverpool-stilen i det hele tatt! Og hvorfor spiller Klavan i stedet for Matip? Dette blir for dumt rett og slett. Eneste som teller nå er å PRØVE og få en 4. plass og Champions League, da stiller du ALLTID det sterkeste laget. Når kommer mest sannsynligvis Manchester City, Arsenal og Manchester United til å gå forbi Liverpool, så da er det bare å vinke farvel til alt av Europaspill neste sesong også... Endret 5. april 2017 av Cappo 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Stoke next. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Når kommer mest sannsynligvis Manchester City, Arsenal og Manchester United til å gå forbi Liverpool, så da er det bare å vinke farvel til alt av Europaspill neste sesong også...De skal møte hverandre og Chelsea, så det er lite sannsynlig at alle de tre kommer over Liverpool. At vi kommer på 4.plass er ikke så sikkert med de skadene vi har. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Wijnaldum får 8 på .no . Med et slikt tilbakespill til førstemålet ville jeg gitt 4 siden han ikke scoret tre mål for å rette opp. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Når kommer mest sannsynligvis Manchester City, Arsenal og Manchester United til å gå forbi Liverpool, så da er det bare å vinke farvel til alt av Europaspill neste sesong også...De skal møte hverandre og Chelsea, så det er lite sannsynlig at alle de tre kommer over Liverpool. At vi kommer på 4.plass er ikke så sikkert med de skadene vi har. Ja, skulle enda vi også møtt de så hadde jeg hatt troa. Men når vi bare møter møkkalag, så kan jeg nesten garantere dårlig poengfangst. Vi taper mot Crystal Palace og Southampton. Uavgjort mot Stoke og West Bromwich og Watford og seier mot West Ham og Middlesbrough. Så 8 poeng da. Blir ikke mye Europaspill av det tror jeg. Endret 5. april 2017 av Cappo Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Trenger ikke Sakho, ikke i det hele tatt. Nei, Klopp er spot on her, få vekk den beste spilleren i forsvaret fordi han ikke møter presist til frokost, genial plan. Klavan ftw! Klopp MOTY! Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 2-2 mot Bournemouth. Hjemme. What? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Fryktelig dårlig forsvarspill som vanlig, og fryktelig bra offensivt. For en gangs skyld er ikke keeper medskyldig i målene som slippes inn. Klavan som kløner skikkelig på andremålet. Endret 5. april 2017 av zeebra Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Og Wijnaldum på første. Nok en gang felles Liverpool av tabber som følge av sløvhet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Latterlig kamp som vanlig. Vi kommer kanskje til å ta maks 7 poeng de siste 7 kampene. Skjer rett og slett ikke at vi vinner mot dårlige lag. Og hvorfor tar Klopp ut Coutinho og setter inn Matip? Skal han ri på resultatet med 30 minutter igjen? Er jo som å invitere Bournemouth tilbake i kampen. Trodde han skjønte like godt som oss supportere at Liverpool er beste når de er offensive, ikke når de legger seg bakpå. Vil du hvile Coutinho? Greit, men sett nå for faen inn Sturrigde, Woodburn eller fuckings Moreno som kan spille venstre ving ut kampen, ikke Matip! Trodde Klopp liksom skulle være en genial manager jeg, men dette er lilleputt taktikk av dimensjoner som ikke passer Liverpool-stilen i det hele tatt! Og hvorfor spiller Klavan i stedet for Matip? Dette blir for dumt rett og slett. Eneste som teller nå er å PRØVE og få en 4. plass og Champions League, da stiller du ALLTID det sterkeste laget. Når kommer mest sannsynligvis Manchester City, Arsenal og Manchester United til å gå forbi Liverpool, så da er det bare å vinke farvel til alt av Europaspill neste sesong også... Vel, jeg er i utgangspunktet enig, men hvis man ser på tapet i den motsatte kampen, så var jo en av de største feilene at i stedet for å trygge 3-1 ledelsen, gikk vi heller for 4-1, og fikk 3 kjappe baklengs i stedet. Det byttet ser veldig defensivt ut, men med tanke på det shaky forsvaret, så skjønner jeg at det ble gjort. I tillegg la vi om til tre bak, som ikke nødvendigvis trenger å være mer defensivt. Jeg tror heller mentaliteten og evnen til å tilpasse oss til slike kamper er det største problemet. For en uke siden Hadde jeg trua på at dette skulle gå vår vei ift CL denne sesongen, men med skadene vi har fått nå på noen av våre viktigste spillere + det usaklig tøffe kampprogrammet (sett med Liverpool-øyne) så er jaggu ikke sikker lenger. Får se det positive i at de andre konkurrentene også vakler i hytt og pine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå