Schweigaard Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Han er veldig god på Football Manager hvertfall! Sterk, god kondis, gode defensive stats...mindre god på innlegg/teknikk. Regner det uansett som ganske usansynlig at han velger oss. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Ja, det var det, da.. I følge artikkelen jeg leste har visstnok Liverpool, Arsenal og City tilbudt ham kontrakt, mens også Juventus, AC Milan og Roma har vært i kontakt med han. Arsenal har Monreal og Gibbs, City har Clichy og Kolarov, Juventus har Alex Sandro, Milan har Antonelli, Vangioni og De Sciglio og Roma har Rui, Juan Jesus og Emerson. Liverpool har Milner og Moreno. Jeg vil dermed si at Liverpool er desidert dårligst stilt i konkurransen her, og hvis Kolasinac tenker spilletid har nok best sjanse for Liverpool. I dagens pengefotball er det nok andre ting som veier sterkere, og der stiller vi nok midt på treet. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Jose Gaya fra Valencia hadde vært en god match for Liverpool. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Ronnie Moran er død. RIP Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 (endret) Moro å se dette bildet! Moran var en av de originale Boot Room-herrene. R.I.P. Lånt fra Liverpool.no forøvrig. Endret 22. mars 2017 av oOF Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Sebastian Coates spiller for Uruguay akkurat nå. Visste ikke at han er på landslaget. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) Kanskje ta det i en primeira liga-tråd? Sorry om jeg virker grumpy, men Coates har jo vært innom to klubber etter oss og var aldri noen stor Liverpool spiller, så jeg bryr meg ganske lite om han egentlig. Endret 24. mars 2017 av KANE2009 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Kommentatorene på beinsports omtaler Coates som den som skal ta over for Godin Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 [...]men Coates har jo vært innom to klubber etter oss[...]Gerrard har jo også spilt andre steder enn Liverpool Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Kanskje ta det i en primeira liga-tråd? Sorry om jeg virker grumpy, men Coates har jo vært innom to klubber etter oss og var aldri noen stor Liverpool spiller, så jeg bryr jeg ganske lite om han egentlig. Han hadde jo et ganske fint mål da. Eneste jeg egentlig også husker fra han Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 [...]men Coates har jo vært innom to klubber etter oss[...]Gerrard har jo også spilt andre steder enn Liverpool Du får lese resten av setningen Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Du får lese resten av setningen Jeg gjorde det, men da ble ikke poenget mitt like godt Uansett: Coates har vært i klubben, scorte et fantastisk mål mot QPR (synd vi tapte kampen). Kan fint snakkes om han her =) Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Du får lese resten av setningen Jeg gjorde det, men da ble ikke poenget mitt like godt Uansett: Coates har vært i klubben, scorte et fantastisk mål mot QPR (synd vi tapte kampen). Kan fint snakkes om han her =) Coates spilte 24 kamper iløpet av to sesonger (hvorav halvparten var i cuper) og var på sin beste dag en middelmådig spiller (minus 3 sekunder med magi mot QPR). Jævlig glad for at han er borte fra klubben igrunn. At han sleit mot Oldham sier vel sitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Men sexy var han. <3 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Coates leverte betre enn middelmådig på sitt beste. Fantastisk mot City i august 2012 t.d, sjølv om det endte 2-2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Uenig. Han sugde balle for det meste av tiden og glimtet til her og der med en middelmådig prestasjon. Hang ikke med i svingene i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Speaking of: sakho, Wijnaldum og Klopp er alle nominert til månedens spiller /trener. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Hadde vært så sykt kult om Sakho vant månedens spiller etter sine 3 første PL-kamper for sesongen. Skikkelig fuck you til alle som tvilte på hans kvaliteter. Han fortjener prisen så utrolig mye. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Vi hadde hatt clean sheet og vunne ligaen OOOOOOG CL med Sakho!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå