Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

God kamp idag!

Svært bra av Alonso før skaden, og Masche.

Gerrard MOM for min del.

 

Synd Fabregas får målet på slutten, men satt og ventet på det. Vi blir smålig defansive etter 50 minutter, og kommer oss ikke fremover før Fabregas putter.

 

Synd Lucas ikke var på benken. Tror vi kunne trengt han da Alonso måtte ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dummeste jeg har hørt noen gang, srry.

 

Jaha. Hvem bryr seg?

 

Jeg må få lov å mene akkurat hva jeg vil uten at du skal komme å si at det er det dummeste du har hørt, noe du har gjort et par ganger før.

Og slik som du skal få lov å mene hva du vil bør vel han få lov å mene hva han vil?

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dummeste jeg har hørt noen gang, srry.

 

Jaha. Hvem bryr seg?

 

Jeg må få lov å mene akkurat hva jeg vil uten at du skal komme å si at det er det dummeste du har hørt, noe du har gjort et par ganger før.

Og slik som du skal få lov å mene hva du vil bør vel han få lov å mene hva han vil?

 

Sant nok, men tror du virkelig det er det dummeste han har hørt? Synes det blir litt feil å komme med slike utsagn uten å backe dem med noe som helst. Litt for bombastisk for min smak.

Lenke til kommentar

Å hvis han vil det han mener som kan, men ikke mener så vil han men det du vil som han mener :dontgetit:

 

Anyway, takk for at Liverpool tar 2 poeng fra Arsenal. Å samtidig muligens ødelegger sin egne sjanser på ligagull ved skade på Alonso og Torres.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Det var en god forbedring fra Istanbul, og sett ut fra vår form i forhold til Arsenals synes jeg slett ikke uavgjort er et dårlig resultat. Arsenal kunne forøvrig lett ha puttet to til, så jeg er relativt fornøyd. Litt surt var det med Fabregas sitt mål men.

Får håpe Alonsos skade kun er kortvarig, for i dag beviste han seg, bokstavlig talt, å være gull vært for Liverpool.

Lenke til kommentar
Xabi Alonso måtte ut etter 68 minutter av dagens kamp. Det gikk kaldt nedover ryggen på de fleste røde da Xabi hinket seg i garderoben. I følge Rafa har Alonso slått opp metatarsal-skaden.

 

- Uheldigvis har Xabi skadet sin metatarsal, men jeg tror ikke det er så alvorlig som sist.

 

Det kan man bare håpe Rafa har rett i inntil Alonso blir grundigere undersøkt. Heller ikke Fernando Torres var 100 % og ble byttet ut ved pause.

 

- Fernando trente bra på fredag, men det var tydelig at han hadde problemer under kampen. Han kunne ikke bruke farten sin, og vi fikk ikke se den virkelige Torres, sa Benitez etter kampen.

 

- Mascherano fikk et spark på ankelen. Jeg må høre med legene hvordan disse spillerne er de neste to dagene.

 

Får håpe det ikker alvorlige skader som setter dem ute lenge, for vi kommer til å slite uten Torres, Alonso og Masche ... Alonso viste i dag hvor viktig han er, og det kunne blitt en helt annen kamp om Torres var i form og 100% fit.

Lenke til kommentar
Dette var en opptur etter kampen i Istanbul, både spillmessig og resultatmessig. Vi er selvsagt langt fra vårt beste, men vi må unne oss å være litt fornøyde når det går oppover.

Enig, dette var på ingen måte noen stor kamp (fra noen av lagene sin side?) Men vi reiser oss mange hakk fra de foregående kampene, og det må sees på som positivt. Vi jobber ikke bare bedre individuelt, men også som lag, var forresten ganske fornøyd med startoppstillingen i dag. Og i tillegg krysser jeg fingrene for at Alonso og Torres ikke blir ute lenge.

Lenke til kommentar

Er sånn middels fornøyd med kampen. Spesielt etter Istanbul-katastrofen.

 

Herlig scoring av Steven Gerrard, og 1-0 ledelse. Jeg synes vi dabber av litt etter hvert og Arsenal begynner og angripe. Deilig å se Torres og Alonso igjen etter skadeavbrekk, tenker jeg når jeg ser dem i spillertunnelen. Men skuffende nok ser man ikke til mye til El Ninõ, kanskje ikke så rart når han ikke er 100% fit.

Alonso var et friskt pust, han betyr virkelig mye for laget. Mascherano er i verdensklasse på sitt område ingen tvil.

Så scorer Arsenal, noe som jeg forventet derfor er det drittkjedelig at vi ikke kan score ett par mål for å drepe kampen. Jævlig irreterende! Men Arsenal var farlige også, å Fabregas sitt skudd i stolpen så jeg inne. Vi hadde også et par sjanser men, 1-1 er egentlig helt greit. Håper så noe inni helvete at Masche, Alonso, og Torres er klare så snart som mulig.

Lenke til kommentar

Etter å ha fordøyet nok et skuffende resultat på hjemmebane, kan man prøve å fokusere på det positive.

 

1) Vi ligger fortsatt bra an i serien (utrolig nok). Media skal alltid lage sensasjoner av mindre ting, og hevdet før kampen i dag at hvis Liverpool ikke vant nå, så ville kampen om seriegullet allerede være over. Chelsea derimot, er visst på full fart inn i den kampen igjen. Dette til tross, så ligger vi fortsatt foran Chelsea om vi vinner hengekampen vår.

 

2) Vi ligger "bare" 6 poeng bak tetduoen, og neste helg må minst ett av disse lagene avgi poeng.

 

3) Gerrard ser ut til å være tilbake i toppform.

 

4) Utskjelte Peter Crouch gjorde absolutt godkjent omgang i dag. Han kommer innpå i en vanskelig kamp, men viste seg å være mye mer involvert enn Torres - i dag i alle fall.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Altså, det finnes nok av positive greier å søke trøst i og vi er langt ifra ute av tittelkampen. Problemet vårt er at vi er ute av form og vi avgir for enkle poeng. Slutter vi med det, kan vi vinne like gjerne som Arsenal og Man Utd, men da må vi få igang formen fort også. Spennende blir det hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...