Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hmm.. Jeg ser nå at de tallene jeg så ikke stemmer overens med denne artikkelen. Så ta mine tidligere utsag med en klype salt, med unntak av temaet Can selvsagt, det gjelder fortsatt. :p

Men er det Can eller agent som krever dette? Can er kanskje mye rart, men han virker da ikke som en som er korka nok til å forventer mer enn en dobling av lønna?

For all del, er han ikke fornøyd i Liverpool så ha nå ballene til å si at en vil vekk da. Tror ikke Liverpool vil nøle med å selge han om han ikke vil bli.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det vært riktig så hadde Can blitt trekt i lønn etter denne sesongens opptredener...

Nå vel.. Da måtte en i så fall trukket hele laget i lønn for de latterlig dårlig kampene mot Leicester og sånn og ikke bare Can.

Can var jo god mot Arsenal igjen, men samme var resten av laget.

Lenke til kommentar

Dobling er litt vel drøyt.

Hvis det stemmer at han krever dobling av lønnen, krever han høyere lønn enn f.eks Sadio Mane, Nathaniel Clyne, Jordan Henderson og Roberto Firmino såvidt jeg kan finne ut. (de i uthevet er bekreftet av to kilder). Eller med andre ord, han ønsker å være den 3. eller 4. best betalte spilleren i klubben.

Det virker litt drøyt. Vil si at Emre Can ikke er verdt mer enn 75.000 Euro eller pund per uke på nåværende tidspunkt, men at det bør være mulig å strekke det til 80.000 eller 85.000.

Selv med ett år igjen av kontrakten til sommeren vil jeg si Liverpool har mulighet til å få rundt 30-50 million Euro for Emre Can ved et salg.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Det spørs jo hva som dobles. Et sted har jeg lest at hans lønn i dag er 55.000. En dobling gir altså 110.000.

Det er alt for mye.

Artikkelen på Liverpool.no derimot sier at lønnen til Can er 35.000. En dobling vil da si 70.000, som altså er innenfor det du nevner.

Men stemmer det at lønnen hans i dag er 35.000, ja da ville jeg nok ikke tilbudt han mer enn 55.000 - 60.000.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Det spørs jo hva som dobles. Et sted har jeg lest at hans lønn i dag er 55.000. En dobling gir altså 110.000.

Det er alt for mye.

Artikkelen på Liverpool.no derimot sier at lønnen til Can er 35.000. En dobling vil da si 70.000, som altså er innenfor det du nevner.

Men stemmer det at lønnen hans i dag er 35.000, ja da ville jeg nok ikke tilbudt han mer enn 55.000 - 60.000.

Jeg har også lest at lønnen hans er 55.000 pund.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/liverpool-legenden-legger-opp/

Dette var spilleren Liverpool burde ha hatt i klubben helt til denne dagen. Fantastisk spiller rett og slett, og husker fortsatt over hvor stort det var da han gikk til Liverpool i 2004.

https://www.youtube.com/watch?v=jI7ECDeG0Yk

Fantastisk spiller. Synd Rafa presset han ut foran 09-sesongen.

Skulle vel erstatte Alonso med Gareth Barry?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...