Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva baserer du dine meget bastante meninger om Gomez på? Han spilte noen få, men gode, kamper på førstelaget (som venstreback) for halvannet(!) år siden...

Han spilte vel en kamp (Edit: som midtstopper) for førstelaget for noen uker siden? Var IKKE bra i den matchen. Han er ung så han blir nok bedre men i mine øyne er han ikke klar. Både Matip, Lovren og Klevan er foran i køen. Endret av indahla
Lenke til kommentar

Hva baserer du dine meget bastante meninger om Gomez på? Han spilte noen få, men gode, kamper på førstelaget (som venstreback) for halvannet(!) år siden...

Jeg baserer det på at midtforsvaret til Liverpool er rævva og at det er verdt et forsøk. Gomez er en god spiller, ung ja, men nå har Liverpool ingenting å tape på å bruke Gomez fremfor f.eks Lucas Leiva som er elendig i midtforsvaret.

Klavan er heller ikke god nok, og Lovren gjør en del store tabber. Det er verdt å forsøke å spille Gomez inn på førstelaget. I verste fall er han ikke god nok enda, men det vil jo ikke være noe tap i forhold til å spille med Leiva. I et mer realistisk scenario blir Gomez rotasjon i midtforsvaret og i beste fall blir han fast.

Lenke til kommentar

Til dels er forsvaret dårlig fordi de fremfor har ikke en spiller som Kante som stopper mange situasjoner før det blir farlig.. Det er større rom for motstanderne enn det burde være og forsvaret er ikke blant de aller beste individuelt og Klavan/Lovren/Lucas er for treige også. Den eneste stopperen av noenlunde kaliber som er i klubben nå er Matip.

Klopp blir vel heller aldri den beste til å organisere laget bakover og spillestilen til Liverpool er primært vektet på at de skal score mer enn motstanderne. Det holder mot mange lag, men jøssenam så sårbare Liverpool er på kontringer når motstanderne ligger defensivt. Welbeck-målet på søndag viste tildels noe av det. Fin kontring av Arsenal forøvrig.

Lenke til kommentar

Dobling er litt vel drøyt. Så god har han ikke bevist at han stabilt er. Hadde han stabilt kunne ligge på det nivået vi vet han kan spille på, ja da skulle han gladlig fått det dobbelte.

Men at han fortjener mer enn Klavan og Ings er for meg ganske klart.

Jeg ble litt overrasket når jeg så lønnen til Moreno, mindre enn Markovic faktisk.

En kan si mye om Moreno, men bedre en Markovic er han ihvertfall. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool mener han skal få økning, men som reflekterer hvor han er på nivå. Blir ikke verdensstjernelønn for en som enda er i utvikling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...