Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow. Ser på høydepunktene at Liverpool er tilbake i god gammel forsvarsform. Elendig med andre ord. Dårlig stopperspill og en keeper som er ut som han ikke kan eller orker å slenge seg. Er han så stiv i ryggen at han risikerer at den brekker hvis han slenger seg eller er han betalt for å slippe inn mål?

Mignolet MÅ ut av klubben nå og Liverpool er nødt til å hente skikkelige midtstoppere.

Ellers kan de fylle på med så mange gode angrepsspillere de vil, men de vil alikevel tape når forsvaret og keeper er så elendige.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Vanskelig å legge skylden på Mignolet i dag. Tviler på at det er så mange som kunne tatt det skuddet til Drinkwater.

En grei keeper hadde reddet den.

Jeg legger uansett ikke bare skyld på Mignolet. Jeg påpekte både stoppere OG keeper. Elendig forsvarsarbeid på alle målene, og generelt ikke bra til middelmådig keeperspill.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan aldri Origi starte?

Er vell pga at han er alt for dårlig for Liverpool. Ellers håper jeg Firmino er benkesliter neste sesong. Er ikke bra nok med hver 3 kamp med godt spill og elendig resten.

Firmino spiller bra når han har gode spillere sammen og ikke minst bak seg.

Can og Lucas må bort. Holder absolutt ikke mål. Jeg ante at det ble tap når jeg så at Can startet.

Hvorfor ikke Moreno fra start og Milner på midten? Hvorfor Lucas i midtforsvaret når alle bortsett fra Klopp vet at han ikke holder mål der? Hvorfor er det fullstendig kollaps så snart Hendo er ute?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi spiller jo 4-2-3-1. Da mener jeg at Origi bør spille på topp, Coutinho til venstre, Firmino i midten og Mane til høyre i enkelte kamper mot svakere motstand.

Mot topplagene kan vi godt spille som vi vanligvis gjør, med Firmino på topp, Coutinho venstre, Lallana midten og Mane høyre. For det ser ut til å fungere veldig bra.

Litt usikker på hvorfor Can får så mye pes. Syns han spilte helt greit og forarbeidet til målet var jo flott.

Største problemet er at Henderson er en motor og pågangsfyr av dimensjoner. Er jo nettopp derfor han er kaptein.

Men ja, skulle gjerne hatt et skikkelig defensivt rivjern som da kan spille med Henderson eller Can.

Can fungerer bra med Henderson. Wijnaldum fungerer bra med Henderson. Can og Wijnaldum fungerer ikke så bra. Noen som ser et mønster her? :p

Mest håpløse er at Sakho er lånt ut og vi bruker Lucas når, som dere sier, ALLE unntatt Klopp tydeligvis, ser at dette sjeldent gir bra resultater.

Hvor er Gomez? Er han skadet?

Greit nok, jeg er ingen fotball manager, men jeg ser da for svarte at Lucas ikke er aktuelt. I hvert fall ikke når vi egentlig har en fransk landslagsspiller i stallen.

Men, men.. Kanskje vi får solgt Sakho til sommeren og hentet inn en ny god stopper som ikke er skadet hele forbanna tiden.

Lenke til kommentar

Can,Milner , Lucas må ut til sommer .

Pluss vi må tilpasse spillestil til motstander , er helt grusomt å stå slik mot et lag som dette

Nei, Milner er en allsidig og god spiller. En perfekt rotasjonsspiller. Han bør ikke dra. Emre Can er et talent og bør ikke selges med mindre prisen er svært høy.

Lucas er jeg enig, han må ut. Han bør ikke spille flere kamper for Liverpool.

Mignolet må også ut til sommeren, han er helt krise. Hadde jeg vært forsikringsmann hadde jeg ikke gitt forsikring på Mignolet med frykt for at det er noe alvorlig galt med ryggen hans som gjør at den kan brekke om han slenger seg eller beveger seg sideveis med overkroppen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...