Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper noen satsen noen lapper på Leicester seier, for da har en tjent en fin sum penger. :)

Jeg skjønner ikke, hvordan det er mulig å valse over toppkonkurrente for så å bli valset over av bunnlag.

Det må jo være enorme motivasjonsproblemer og undervurderinger til tusen.

Men takk og lov. Nå slipper vi europaspill neste år også. Så kan vi nok en gang neste sesong fokusere på å nå Champions League plass, for cupene er tydeligvis ikke spesielt interessante.

Lenke til kommentar

Sånn har det vært, år etter år etter år.

Så det er ikke noe som er spesielt for denne spillegruppa. Det er mange forskjellige spillegrupper opp gjennom de siste 10 årene som har vært akkurat like ille.

Så glad vi har lånt ut Sakho så vi kan spille Lucas i midtforsvaret, IGJEN!. Fml...

Lenke til kommentar

Forøvrig må jeg le etter å ha hørt at Leicester spillerne påstår de ikke hadde noe med sparkingen av Ranieri å gjøre.

Det er jo rimelig klart og tydelig at de ikke spilte 100% under han. Rett og slett kvalmt og ikke minst jævlig frustrerende.

Men jeg visst jo det kom til å skje. Det skjer omtrent hver eneste gang. Lag sparker manageren sin og får umiddelbart et, i det minste midlertidig, løft.

Uheldig for oss, så var vi førstemann til å møte de i Premier League etter sparkingen.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spillergruppa har fått for mye penger tidlig i livet og er altfor egosentriske, desverre har de for mye makt ovenfor eierne enn det manageren har. Lettere å bytte ut en mann enn 11

Lenke til kommentar

Vel, mye av sentrallinja er borte med Henderson og Lovren. Jeg holder fortsatt på mitt og mener Liverpool er helt nødt til sprenge bankene for en knallgod defensiv midtbanespiller.

Fortrinnsvis noen som klarer å holde seg skadefri.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...