Colin. Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Så fordi Mignolet ikke hørte fløyta skal man altså bytte keeper... 1 "feil" og ut. Mens Karius fikk begå 3-4 grove feil før han ble byttet. Må komme på at Mignolet også reddet straffe. Jaja, bare å gjøre seg klar til nye runder med tabbebonanza featuring Karius om så er tilfelle at han får startplass. Ingenting av det Karius har vist har imponert meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 En feil? Hva med tabben mot Hull? Karius har visstnok imponert i 2017, vært god i cupkampene(ikke hans skyld Liverpool ikke scorer) , Mignolet trenger pauser en gang i blant. Alltid gjort. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Ingen av de er gode nok. Hvorfor har Barca to keepere i verdensklasse og Liverpool ikke har en som er topp 10 i PL engang...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Fordi vi ikke er Barcelona? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Burde vært! Endret 10. februar 2017 av indahla Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Ingen av de er gode nok. Hvorfor har Barca to keepere i verdensklasse og Liverpool ikke har en som er topp 10 i PL engang...? Har Barca to keepere i verdensklasse? Den er jeg ikke helt med på. Ter Stegen er god, men ikke i nærheten av De Gea og Lloris osv. Jeg rater Leno over Ter Stegen uten tvil. Cillesen er dårligere, og heller ikke noe spesielt god. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Både Ter Stegen og Cillesen er verdensklasse IMO. (så spørs det hvordan en definerer verdensklasse). PS: Jeg skrev ikke verdens beste Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Alle keeperbyttene vitner bare om hvor dårlige Klopp vurderer keeperne sine å være. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Så fordi Mignolet ikke hørte fløyta skal man altså bytte keeper... 1 "feil" og ut. Mens Karius fikk begå 3-4 grove feil før han ble byttet. Må komme på at Mignolet også reddet straffe. Jaja, bare å gjøre seg klar til nye runder med tabbebonanza featuring Karius om så er tilfelle at han får startplass. Ingenting av det Karius har vist har imponert meg. En feil? Har du sett Liverpoolkamper de siste 3 årene? Vil heller spørre hvorfor Mignolet får mange sesonger med sjanser, mens Karius avskrives etter 10(?) kamper. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1760898 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Så fordi Mignolet ikke hørte fløyta skal man altså bytte keeper... 1 "feil" og ut. Mens Karius fikk begå 3-4 grove feil før han ble byttet. Må komme på at Mignolet også reddet straffe. Jaja, bare å gjøre seg klar til nye runder med tabbebonanza featuring Karius om så er tilfelle at han får startplass. Ingenting av det Karius har vist har imponert meg. En feil? Har du sett Liverpoolkamper de siste 3 årene? Vil heller spørre hvorfor Mignolet får mange sesonger med sjanser, mens Karius avskrives etter 10(?) kamper. Jeg mente ikke igjennom hele Liverpool-karrieren... siden han ble "byttet inn" igjen... Karius avskrives fordi han ikke har vist noe som helst annet enn brølere. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Både Ter Stegen og Cillesen er verdensklasse IMO. (så spørs det hvordan en definerer verdensklasse). PS: Jeg skrev ikke verdens beste Jeg misforsto ingenting, er bare uenig. Llallana og Herrera er gode fotballspillere, men likevel ikke verdensklasse, spør du meg. Jeg rater dem egentlig høyere enn keeperne til Barca. Men hva er egentlig defenisjonen på verdensklasse? Det er vel en evig diskusjon? Det er nok en 20 keepere som er bedre enn Ter Stegen og Cillesen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Men hva er egentlig defenisjonen på verdensklasse? Å spille noen gode kamper på rad for Liverpool. 7 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Hold flamingen til kamptråder Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 3 poeng! Og topp 4 igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Årets første tre poenger! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Top of the league nå! Kjør! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå