Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Hva mener du med det?

 

Merkelig at du er fornøyd med kampen, når dere blir pult på deres egen hjemmebane.

 

Jeg er ikke interessert i å høre dårlige argumenter for hvorfor United er et fysisk sterkere lag enn Liverpool når jeg vet det ikke er sant. Bedre? Kanskje. Mer fysisk? Nope.

 

Er forholdsvis fornøyd ja, ettersom vi viser at vi klarer å spille 4-3-3 og ikke minst matcher serielederen etter en elendig kamp i Istanbul.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok resultat, var litt heldige i dag, men generellt skuffa. Det som skuffer mest er at vi ikke fortsetter og presse for scoring nr2 i andre omgang. Fantastisk kamp av Masche, gjorde jobben sin og tok ut Fabregas som var stort sett fraværende med unntak av scoringa. Ellers synes jeg det blir litt for mange pasningsfeil. Hvis Alonso og Torres er ute med skader igjen så går jeg og henger meg. Så ikke mye av Torres i dag, men han fikk jo også veldig lite og jobbe med. Synes Alonso gjorde en god innsats. Hyypia er altfor treig ser vi i dag, men akkurat det fikk heldigvis ingen store konsekvenser.

Lenke til kommentar
Hva mener du med det?

 

Merkelig at du er fornøyd med kampen, når dere blir pult på deres egen hjemmebane.

 

Jeg er ikke interessert i å høre dårlige argumenter for hvorfor United er et fysisk sterkere lag enn Liverpool når jeg vet det ikke er sant. Bedre? Kanskje. Mer fysisk? Nope.

 

Er forholdsvis fornøyd ja, ettersom vi viser at vi klarer å spille 4-3-3 og ikke minst matcher serielederen etter en elendig kamp i Istanbul.

 

Du vet dere er mer fysisk enn United ja, saklig. United er minst like fysisk som Liverpool, ingen tvil.

 

Dere matcher ikke serieledern, men trodde jo at et lag som Liverpool, som har ambisjoner om seriegull år etter år burde klare å spille litt bedre mot et av de andre topplagene i England på sin egen hjemmebane.

 

Men for all del, bare å fortsette å tape poeng det, hyggelig for meg.

Lenke til kommentar
Tror Arsenal tar United neste helg, ettersom United ikke er like fysisk sterke som oss.

Offensivt kanskje mer Kg, defensivt ganske så jevnt. Men tror nok ikke den kampen avgjøres på det, er vel heller den som klarer og få angrepspillet igang tidligst. Å det jeg så av Arsenals forsvar var ikke avskrekkende idag, selv med det spillet Liverpool hadde idag slo de til tider sprekker.

 

Forøvrig tror jeg Liverpool skal prise seg lykkelig for det tidlige målet, tok helt luven av Arsenal offensivt frem til det 70'ende minutt. Å Liverpool ga jo vekk ballen hele tiden, heldigvis klarte aldri Arsenal utnytte det skikkelig.

 

Resepten mot Arsenal er uansett stor løpskraft og ikke la dem få muligheter til å doble på kantene.

Samt at Fabregas må takles konstant.

 

Uansett takk for kampen Liverpool, nå er det igjen opp til United neste helg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dette var en opptur etter kampen i Istanbul, både spillmessig og resultatmessig. Vi er selvsagt langt fra vårt beste, men vi må unne oss å være litt fornøyde når det går oppover.

Lenke til kommentar
Er forholdsvis fornøyd ja, ettersom vi viser at vi klarer å spille 4-3-3 og ikke minst matcher serielederen etter en elendig kamp i Istanbul.

Dere er veldig heldige som ikke taper på hjemmebane i dag. Hadde jeg heiet på Liverpool ville jeg vært delvis fornøyd med resultatet, men ikke fornøyd med selve kampen.

Lenke til kommentar
Herregud da så elendig, det var akkurat som jeg sa. Vi roter bort poeng som vanlig ved å ikke greie å drepe kampene ved å score et eller to mål til. Det er så ufattelig typisk Liverpool. Vi har ikke sjangs på ligatittelen i det hele tatt, det tør jeg si nå. Vi ligger etter allerede, og vi roter i tillegg bort så jævlig unødvendige poeng hele tiden. Altfor dårlig. I andre omgang slutter vi helt å presse og faller heller tilbake selv, og det er ikke det man skal gjøre mot teknisk gode Arsenal. Baaah. Skade på Alonso og Torres også, kjempebra.

Bra at du innser det! :)

 

Jeg er forholdsvis fornøyd med kampen. Vi misset noen store sjanser, Arsenal misset noen enda større. Babel skulle kommet inn i stedet for Arbeloa, det irriterte meg. Alt i alt fornøyd. Tror Arsenal tar United neste helg, ettersom United ikke er like fysisk sterke som oss.

Tøysekoppen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dere matcher ikke serieledern, men trodde jo at et lag som Liverpool, som har ambisjoner om seriegull år etter år burde klare å spille litt bedre mot et av de andre topplagene i England på sin egen hjemmebane.

 

Vi gjør jo det. Vi leder største delen av kampen og har like mange sjanser som Arsenal (selv om to av deres var veldig klare og burde vært satt).

 

For dem som har fulgt med så har de kanskje fått med seg at vi har spilt ganske dårlig på hjemmebane i år og derfor så er 1-1 mot serielederen et bra resultat i forhold til mange av de andre prestasjonene våre på Anfield.

 

Jeg har aldri hatt ambisjoner om gull i år, så jeg regner med den kommentaren var rettet mot noen andre.

 

Er forholdsvis fornøyd ja, ettersom vi viser at vi klarer å spille 4-3-3 og ikke minst matcher serielederen etter en elendig kamp i Istanbul.

Dere er veldig heldige som ikke taper på hjemmebane i dag. Hadde jeg heiet på Liverpool ville jeg vært delvis fornøyd med resultatet, men ikke fornøyd med selve kampen.

 

Da har du forstått hvordan jeg ser på kampen.

Lenke til kommentar
Dere matcher ikke serieledern, men trodde jo at et lag som Liverpool, som har ambisjoner om seriegull år etter år burde klare å spille litt bedre mot et av de andre topplagene i England på sin egen hjemmebane.

 

Vi gjør jo det. Vi leder største delen av kampen og har like mange sjanser som Arsenal (selv om to av deres var veldig klare og burde vært satt).

 

For dem som har fulgt med så har de kanskje fått med seg at vi har spilt ganske dårlig på hjemmebane i år og derfor så er 1-1 mot serielederen et bra resultat i forhold til mange av de andre prestasjonene våre på Anfield.

 

 

Spillet har fortsatt Arsenal mesteparten av, å i Liverpool er det mer slurv enn jeg har sett på lenge. T.o.m Alonso slo feilpasninger, noe jeg aldri tror jeg har sett før. Å Hyppia forærte ballen til Arsenal hver gang han mottok den, dunket den frem til midtbanen der Flamini fikk plukke.

 

Men det største slaget for Liverpool idag er at Alonso ble skadet. Tror mannen betyr minst like mye som Gerrard når kommer til oppbyggning av det offensive.

 

Jeg har aldri hatt ambisjoner om gull i år, så jeg regner med den kommentaren var rettet mot noen andre.
Var vel rettet mot Liverpool som klubb :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg håper ikke Alonso pådro seg noe alvorlig. Med mange spillere ute føler jeg nesten klubben kan bruke det som påskudd for dårlige prestasjoner og det har jeg ikke spesielt lyst til. Irriterte meg litt at Crouch viste seg frem i dag ettersom jeg vil ha ham bort. Mascha gjorde vel sitt for at kontrakten skal gå i boks og Riise gjorde det motsatte.

Lenke til kommentar

Nå tror jeg neppe at Liverpool som klubb har planlagt formsvikten. Tror du? Ambisjoner skal man ha, ellers kan man egentlig bare slutte å drive klubb.

 

Vi hadde en fin start på sesongen, men den siste perioden nå viser at Benitez fortsatt har mye jobb igjen å gjøre. Og selvfølgelig er vi på ingen måte ute av noen gullkamp nå, men vi er det hvis vi roter bort poeng slik vi holder på med for tiden. Vi er seks poeng bak serielederen og tre poeng bak serietoeren hvis vi vinner kampen til gode (hjemme mot West Ham = win), og de to møtes neste helg, så det er ingen krise sånn sett, men poenggavene til motstanderne våre kan bare ikke fortsette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Selve resultatet i dag leder ikke til PL-krise, men spillet gjør. Vi ser jo at Liverpool per i dag ikke er gode nok til utfordre United til tittelen, men jeg tror fortsatt på andreplass. Det mangler fortsatt en del på noen posisjoner og forsvaret er elendig i forhold til i fjor. Angrepet har blitt bedre, men vi må ikke miste fokuset på forsvaret av den grunn. Jeg lurer egentlig på hvorfor Rafa kjøpte Babel hvis han ikke har tenkt å bruke ham i slike kamper. Føler det er litt trynefaktor ute og går for jeg vet Rafa digger Arbeloa. Han burde startet sammen med Carra i stedet for Hyypiä, ikke kommet inn på bekostning av Babel.

Lenke til kommentar
Hvem er fornøyd med spillet? Det var en opptur etter Istanbul, men sånn generelt sett not so good.

Ser ikke den store oppturen, i Istanbul klarte man i det minste å holde på ballen selv om det var totalt planløst fremover, noe som tydeligvis begynner å bli resepten. I dag putter vi på frispark og velger å forsvare oss samt tape ballen resten av kampen. Eneste positive er jo at vi faktisk ikke taper, men spillet er bekymringsverdig svakt, synes jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dummeste jeg har hørt noen gang, srry.

 

Jaha. Hvem bryr seg?

 

Jeg må få lov å mene akkurat hva jeg vil uten at du skal komme å si at det er det dummeste du har hørt, noe du har gjort et par ganger før.

 

Edit: Sa jeg dårligere fysikk? Les innleggene før du kommenterer dem :)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...