Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-343576

Skal vi først cashe ut hadde jeg ikke sagt nei takk til Dybala. Men hva er sjansen for at klubben vil punge ut 50M for én spiller egentlig? Skjer neppe uansett

Lenke til kommentar

Lol å tro at Dybala koster 50m. Legg på en hundrings foran det tallet der, så begynner vi å snakke. Han går uansett ikke til Liverpool heller. Helt uforståelig å gå fra Juventus til Liverpool, faktisk. 

Ang Icardi og Auba - det skjer seff ikke. Auba drar til Real i sommer, Icardi er kaptein på et hardsatsende og nyrikt Inter. 

Det er absolutt ingen grunner til at noen av de skal til Liverpool. 

Endret av Mchansern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool kjøper ikke verdensstjerner,ikke måten vi gjør det på. Bruke uhyre mye penger på en fyr som kan eller ikke kan levere?

Kjøper heller tre-fire gode spillere og gjør de verdensstjerner og selger de for MAX mulig penger. Noe blir bra, noe blir middelmådig. Sånn er det Liverpool fungerer.

Lenke til kommentar

De fleste lag har gullet innen rekkevidde om de "henter" verdensklasse i de posisjonene. Rart ikke alle gjør det.

Dog ikke alle som har elendig keeper, elendig venstre back og klønete midtstoppere som tabber ting til hele tiden.På tide at Liverpool selger Sturridge nå og erstatter han med Icardi, Aubameyang eller Lukaku. Kan regne en netto kostnad på rundt 25 million pund for en slik forbedring av laget.

Netto kostnad er nok nærmere £50M tror jeg.

Lenke til kommentar

De fleste lag har gullet innen rekkevidde om de "henter" verdensklasse i de posisjonene. Rart ikke alle gjør det.

Dog ikke alle som har elendig keeper, elendig venstre back og klønete midtstoppere som tabber ting til hele tiden.På tide at Liverpool selger Sturridge nå og erstatter han med Icardi, Aubameyang eller Lukaku. Kan regne en netto kostnad på rundt 25 million pund for en slik forbedring av laget.

Spørs egentlig hvem det blir. Aubameyang tror jeg kan gå for 65 million Euro. Icardi litt over det, mens Lukaku nok vil koste rundt 75 million pund.

Sturridge er vel verdt opp mot 30 million pund.

Litt pluss og minus på både salg og kjøp så kan man regne med netto kostnad på rundt 25 million pund, litt mer for Lukaku, og litt avhengig av hvordan man regner pund/euro kursen.

Lenke til kommentar

Spørs egentlig hvem det blir. Aubameyang tror jeg kan gå for 65 million Euro. Icardi litt over det, mens Lukaku nok vil koste rundt 75 million pund.

Sturridge er vel verdt opp mot 30 million pund.

Litt pluss og minus på både salg og kjøp så kan man regne med netto kostnad på rundt 25 million pund, litt mer for Lukaku, og litt avhengig av hvordan man regner pund/euro kursen.

Hvorfor skal både Auba og Icardi gå ned i karrierestigen til Liverpool når de er på sitt aller beste? 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Transfermarkt har hatt anslått markedsverdi på Sturridge på 21 millioner pund siden 2014. Fyren har sugd over ganske lang tid nå, og er allerede 27 år så det skal nok litt til å få solgt han for over 25 millioner hvis han ikke viser noe snart. Og da har jeg tatt med at han er engelsk...

Skjønner ikke snakket om Aubameyang eller Icardi heller. Hvorfor skal de velge å gå til Liverpool nå? Mulig hvertfall førstnevnte går fra Dortmund snart, men han kommer til å få saftige tilbud hos bedre klubber med større sjanse til å vinne sølvtøy. 

Stjernekjøp blir nok vanskelig. Men det er vanskelig å finne gode spillere uansett i posisjonene det trengs fremover for Liverpool. Gode venstrebacker vokser ikke akkurat på trær. En midtbanegeneral trengs vel også, i tillegg til spiss og stopper.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Eneste måten å få £25M for Sturridge er nok Kina, ja. Kan ikke tenke meg at noen klubber i Europa vil legge så mye mer enn £15M på bordet.

Jeg tror forresten ikke at Aubameyang er noe billigere enn de to andre.

Om Liverpool skulle klare å hente en av dem, så tror jeg egentlig at dere har mest sjanse på Icardi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...