Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Må stå skralt til fremover hos Hull når Markovic går rett inn i startoppstillingen for Hull mot Manchester United. :p

Håper for guds skyld han ikke får spille mot Liverpool, for hadde ikke forundret meg om han hadde scoret mot oss til helga om han spiller. :p

Utlånte spillere kan ikke spille mot sine klubber.

Er det en generell regel? Eller er det en tilleggsklausul en kan ha i kontrakten?

Generell regel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

attachicon.gifInfographic-Matip-Lovren-Sakho02.jpg

Sakho var veldig god i en periode Liverpool var veldig god,Sakho og Lovren gjorde hverandre gode,samme som Matip gjør lovren bedre. Sakho gjorde mye rart/gøy som får supporterne til å elske han,heldigvis var lovren der for å rydde opp etter sakho,og vica versa.

Mulig jeg leser den statistikken som Fanden leser bibelen, men nøkkeltallet for meg er interceptions per game. Der er Matip i en egen klasse.

Lenke til kommentar

Uff.. Markovic var bare centimeter unna å gi Hull seieren. Men han får bittelitt for mye skru i ballen.

At han i det hele tatt får stå stille slik å avslutte er jo ganske horribelt forsvarsspill etter min mening, men de slapp med skrekken.

Lenke til kommentar

attachicon.gifInfographic-Matip-Lovren-Sakho02.jpg

Sakho var veldig god i en periode Liverpool var veldig god,Sakho og Lovren gjorde hverandre gode,samme som Matip gjør lovren bedre. Sakho gjorde mye rart/gøy som får supporterne til å elske han,heldigvis var lovren der for å rydde opp etter sakho,og vica versa.

Det er ikke rettferdig å sammenligne Matip sin statistikk fra Bundesliga mot Lovren og Sakho sine fra Premier League, med mindre du mener at nivået i disse ligaene er helt likt. 

Hvis jeg hadde rangert Liverpool sine CB's, inkludert Skrtel (ikke Liverpool-spiller lenger), så ville de endt opp i denne rekkefølgen (den beste først):

1. Matip - det er for tidlig å trekke en konklusjon om han enda, men jeg håper at han ender her til slutt.

2. Skrtel

3. Sakho

4. Lovren

Representativ statistikk (PL) som viser tydelig og klart at Skrtel var vår beste CB sammenlignet med Sakho og Lovren:

http://www.liverpool-kop.com/2015/11/sakho-lovren-skrtel-who-is-best-defender-liverpool.html

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lucas starter(pga sykdom) og Can fortsetter...

Dommeren har ikke giddet å møte opp :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...