Stimann Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Må stå skralt til fremover hos Hull når Markovic går rett inn i startoppstillingen for Hull mot Manchester United. Håper for guds skyld han ikke får spille mot Liverpool, for hadde ikke forundret meg om han hadde scoret mot oss til helga om han spiller. Utlånte spillere kan ikke spille mot sine klubber. Er det en generell regel? Eller er det en tilleggsklausul en kan ha i kontrakten? Generell regel. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Infographic-Matip-Lovren-Sakho02.jpg Sakho var veldig god i en periode Liverpool var veldig god,Sakho og Lovren gjorde hverandre gode,samme som Matip gjør lovren bedre. Sakho gjorde mye rart/gøy som får supporterne til å elske han,heldigvis var lovren der for å rydde opp etter sakho,og vica versa. Mulig jeg leser den statistikken som Fanden leser bibelen, men nøkkeltallet for meg er interceptions per game. Der er Matip i en egen klasse. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Runden ble ikke så ille likevel Bare ManC med full pott. Arsenal og Tottenham faller av i feb/mars. Liverpool tar minimum 3. plassen Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Uff.. Markovic var bare centimeter unna å gi Hull seieren. Men han får bittelitt for mye skru i ballen. At han i det hele tatt får stå stille slik å avslutte er jo ganske horribelt forsvarsspill etter min mening, men de slapp med skrekken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Mye kan bli avgjort når topplagene møter hverandre, heldigvis har Liverpool arsenal og tottenham på hjemmebane. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Er vel ein neve med lag som skal ut i Europa igjen snart også, og i tillegg har engelske cupar. Klarer vi å ha litt flaks med skader frykter eg ikkje vårsesongen. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Infographic-Matip-Lovren-Sakho02.jpg Sakho var veldig god i en periode Liverpool var veldig god,Sakho og Lovren gjorde hverandre gode,samme som Matip gjør lovren bedre. Sakho gjorde mye rart/gøy som får supporterne til å elske han,heldigvis var lovren der for å rydde opp etter sakho,og vica versa. Det er ikke rettferdig å sammenligne Matip sin statistikk fra Bundesliga mot Lovren og Sakho sine fra Premier League, med mindre du mener at nivået i disse ligaene er helt likt. Hvis jeg hadde rangert Liverpool sine CB's, inkludert Skrtel (ikke Liverpool-spiller lenger), så ville de endt opp i denne rekkefølgen (den beste først): 1. Matip - det er for tidlig å trekke en konklusjon om han enda, men jeg håper at han ender her til slutt. 2. Skrtel 3. Sakho 4. Lovren Representativ statistikk (PL) som viser tydelig og klart at Skrtel var vår beste CB sammenlignet med Sakho og Lovren: http://www.liverpool-kop.com/2015/11/sakho-lovren-skrtel-who-is-best-defender-liverpool.html Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Matip, Lovren, Sakho, Klavan, Skrtel i mi bok Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Skrtel var god for noen år siden og kunne sikkert vært et greit 4-5 valg nå. Men på slutten av tida i Liverpool var han krise.. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Runden ble ikke så ille likevel Bare ManC med full pott. Arsenal og Tottenham faller av i feb/mars. Liverpool tar minimum 3. plassen Fun fact: Arsenal har prestert bedre enn Liverpool fra februar og utover i fire av de siste fem sesongene. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Kanskje ikke fullt så fun for dere, nei. Lite som peker mot en topp 3-plassering for dere om dagen. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Lucas starter(pga sykdom) og Can fortsetter... Dommeren har ikke giddet å møte opp Endret 4. februar 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Ingen som ser kamp? Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Kun her på puben lyden bølger frem og tilbake i volum? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Coutinho må finne groove'n sin snart! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Er jo den klareste hansen jeg har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå