Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Sakho er ikke vår beste i forsvaret. Greit at du er sprengkåt på han,men slapp litt av. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Jo, det er han. Liverpool vil ikke selge han for £12m, fordi han er verdt mye mer. Liverpool ønsker £20m, noe som er helt fair. Hvilke andre forsvarere har Liverpool hvis prislapp kunne vært £20m? Ingen. Matip ligger i £15m området og den som kommer nærmest i kvalitet. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Forstår heller ikke de som har så stor tro på Gomez. Han har ikke vært god siden har returnerte. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Vært dårlig ja, men han er jo bare 19 år. Han har fysikken til å kunne bli god i fremtiden. Han sliter med posisjonering og timing i dueller, og gjør en del rare valg. Vidic og Evra var også elendige i sine første måneder for United i sin tid, men endte opp med å bli verdensklasse. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Gomez viste tegn forrige sesong på at han var ganske lovende før han ble skadd. Man skal ikke dømme han riktig enda etter å ha vært skadd i mer enn ett år. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Syns spelarar skal levere før en begynner å hause opp. Gomez har vist null og niks enda. Potensialet er der. Det var der med Januzaj også liksom. ..og Ibe.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Slik Liverpool har prestert i det siste, så er det å tro på en 4.plass alt for mye, desverre. Idag vinner Man Utd og er to poeng bak... Man Utd... som ødela sesongen sin tidlig, men nå står klare til å gå forbi Liverpool... let's face it, Liverpool har fucka det opp med for mye tulleresultater og i det siste liten effektivitet foran mål. For å ikke snakke om forsvaret da, mistakes all over the place. Hva gjør Klopp? Jo, han låner ut den beste forsvarsspilleren vi har til Crystal Palace. Det er ikke godt nok at forsvarsspillerne står frem i enkelte kamper og er totalt bøtte i andre kamper. Klopp har ansvaret, og han har også ansvaret for at fansen skal tro på hans prosjekt. Den troen har i det siste fått seg en alvorlig ripe i lakken. Se til Conte, han har sikkert hatt problemer med Costa, men han lar ikke sitt eget ego gå utover laget ved å plassere Costa på reservelaget i et halvt år... Det er bare sykt det Klopp har gjort med Sakho. Sakho forjener skryt for å ha holdt kjeft i det siste, for jeg hadde hatt full forståelse for om han skrek ut enda mer enn det han har gjort. Vel, jeg tror vel kanskje det at Coutinho, Mane og Matip tilbake kan gjøre underverker jeg da, i tillegg til at det ekstremt tette kampprogrammet som var i desember og januar ikke akkurat har hjulpet på. Nå har vi kun PL og fokusere på, og kan stille vår sterkeste ellever for første gang siden november. Kan være enig i at United og City gjerne skulle vært lengre bak, men om vi finner tilbake til høstformen tror jeg det går fint. Synes det er litt søkt å spekulere noe som helst i saken med Sakho. Jeg er også fan av han, men det er jo helt tydelig at det ligger mer bak denne konflikten enn bare forseintkomming og litt fjasing. Det er noe her som ikke vi vet, som også Sakho sa han ikke ville snakke om i dette intervjuet for noen dager siden. Jeg synes uansett Matip ikke står noe tilbake for Sakho, spesielt mtp. at vi slipper de horrible Sakho-momentsene man så altfor mye av. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Kan aldri tenke meg at Sakho holder tett når han har forlatt Liverpool, enten det blir nå eller til sommeren. Prepare for the shitstorm when it happens. Jeg liker'n litt da selv om han av og til kan se ut som en nyfødt kattunge på stylter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Firmino må ta bussen i 9 måneder og må ta minst en dag uten sukker til grøten. Dønn ferdig Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Synd at de ikke tørr å fengsle fotballspillere. Mener generelt og ikke bare Firmino. Fyllakjøring er såpass alvorlig at de burde straffes hardere enn "oss vanlige". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Kjendiser likeså,heldigvis gjelder dette ikke Kristian Valen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Synd at de ikke tørr å fengsle fotballspillere. Mener generelt og ikke bare Firmino. Fyllakjøring er såpass alvorlig at de burde straffes hardere enn "oss vanlige". Vet du ikke snakker bare om Firmino, men jeg tror resultatet for de aller fleste hadde vært akkurat det samme i denne situasjonen, selv her hjemme i Norge. Det skal litt mer til enn å bli tatt for fyllekjøring for første gang før du havner i fengsel. Vet selv om en fyr som kjørte i fylla og til og med kjørte ut. Han mistet lappen og fikk bot. Og han ikke noen kjent person, bare en vanlig bygdetulling. Så jeg vil ikke påstå at Firmino har fått noen form for forskjellsbehandling, men snarere en helt vanlig reaksjon for å blåse rødt. Jeg finner heller ikke noe om hvor mye over han var. Var han pære dritings eller var han bare litt over grensen? Endret 1. februar 2017 av Cappo Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Sakho er ikke vår beste i forsvaret. Greit at du er sprengkåt på han,men slapp litt av. Han er det, med god margin også. På en god andreplass kommer Matip. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Tja, jeg mener vel at det kanskje er for mildt da - og at kjente personer burde straffes hardere enn vanlige siden de er forbilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Sakho er ikke vår beste i forsvaret. Greit at du er sprengkåt på han,men slapp litt av.Han er det, med god margin også. På en god andreplass kommer Matip.Setter han on par med Lovren, men bak Clyne og Matip. Sakho er definitivt gøyere å se på, utvilsomt. Men gjør mye rart baki der,liverpool og sakho var heldige i flere episoder. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Så heldige at de i 14/15 sesongen hadde snitt poeng på 2,2 pr kamp med 0,7 snitt på innslupne med Sakho på banen og 1,4 poeng og 1,4 innslupne i snitt uten han mener du? Eller sleng på at de i løpet av 26 kamper tapte 1 når han spilte og 6 når han ikke gjorde det. På 11 kamper med han på banen slapp de inn 8 mål, rundt samme tid på 15 kamper slapp de inn 21. De er ikke tilfeldig, han er den beste stopperen vi har hatt på veldig lenge. 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Må stå skralt til fremover hos Hull når Markovic går rett inn i startoppstillingen for Hull mot Manchester United. Håper for guds skyld han ikke får spille mot Liverpool, for hadde ikke forundret meg om han hadde scoret mot oss til helga om han spiller. Endret 1. februar 2017 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Sakho var veldig god i en periode Liverpool var veldig god,Sakho og Lovren gjorde hverandre gode,samme som Matip gjør lovren bedre. Sakho gjorde mye rart/gøy som får supporterne til å elske han,heldigvis var lovren der for å rydde opp etter sakho,og vica versa. Endret 1. februar 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Må stå skralt til fremover hos Hull når Markovic går rett inn i startoppstillingen for Hull mot Manchester United. Håper for guds skyld han ikke får spille mot Liverpool, for hadde ikke forundret meg om han hadde scoret mot oss til helga om han spiller. Utlånte spillere kan ikke spille mot sine klubber. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Må stå skralt til fremover hos Hull når Markovic går rett inn i startoppstillingen for Hull mot Manchester United. Håper for guds skyld han ikke får spille mot Liverpool, for hadde ikke forundret meg om han hadde scoret mot oss til helga om han spiller. Utlånte spillere kan ikke spille mot sine klubber. Er det en generell regel? Eller er det en tilleggsklausul en kan ha i kontrakten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå