indahla Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg tror dermed at sannsynligheten er betydelig større at han vil bli lånt ut/solgt enn beholdt, men det er ingen utenom Klopp som kan garantere for det da.Så jeg vet det men ingen andre enn Klopp kan garantere for det..? Ja, ja... =) Nok OT. Skulle ønske han ble! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 har kostet oss mye utestengelsen til Sakho. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Jepp,hans dumskap kostet oss sist vårsesong, årets sesong derimot. Storspilt i store deler av sesongen, en møkk elendig måned har lite å si på sakho eller ei. Klavan var veldig god mot Everton og city så at han og Can skulle ha et bunnivå som en måke er uforståelig. Firmino court date for juleaften-bråket Har blitt flyttet så han får spille mot Chelsea Lenke til kommentar
Raude Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Jeg tror dermed at sannsynligheten er betydelig større at han vil bli lånt ut/solgt enn beholdt, men det er ingen utenom Klopp som kan garantere for det da.Så jeg vet det men ingen andre enn Klopp kan garantere for det..?Ja, ja... =) Nok OT. Skulle ønske han ble! Alt tilsier at han ikke blir værende i klubben og det å håpe på at det motsatte så inntreffer blir naivt, synes jeg. Ja, alt er mulig, men sannsynlighet for at han blir tatt i varmen igjen er like stor som at vi vinner PL 10 år på rad basert på ryktene og signalene fra Klopp. Ja, han fortjener nok en sjanse til, men den får han dessverre ikke. Endret 31. januar 2017 av Stoltzekleiven Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Jepp,hans dumskap kostet oss sist vårsesong, årets sesong derimot. Ok? Regner med du mener UEFAs dumskap? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Nei,hans. Slankepiller utenom å gå gjennom klubblegen? Reall? Hvor dum kan man være? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Er det en dårlig vits at det ikke kommer inn noen spillere? Lenke til kommentar
Raude Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Er det en dårlig vits at det ikke kommer inn noen spillere? Kan du begrunne på et rasjonelt vis om hvorfor man skal hente inn noen nye spillere nå når vi har røket ut av alle turneringer og vi har kun PL-kamper igjen? Bredden i spillerstallen er mer en god nok nå og i etterpåklokskap så kan man si at man burde ha hentet inn flere marquee signings i sommer. I tillegg så vet vi at de store klubbene er ikke villige til å selge sine beste spillere midt i sesongen med mindre man kommer med et gigantisk bud. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Du kan si at vi har bredde, men det er ikke mye kvalitet i bredden. Se på midtbanen. Det er jo skillpaddetempo der og det blir for lett å skylde på forsvaret når midtbanen ikke klarer å binde opp spillet. Så snart Cout/Lallana/Mane er ute så stopper jo verden opp. Det er bare å få pengene på bordet og betale for kvalitet. Blir ikke topp 4 hvis ikke troppen forsterkes og dermed mindre penger inn på konto. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1758539 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Bredden i stallen er på langt nær god nok, har ikke januar vist nettopp det? Førstelaget til Liverpool er i utgangspunktet brukbart, men det tåles jo lite kader før det blir krise. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Du kan si at vi har bredde, men det er ikke mye kvalitet i bredden. Se på midtbanen. Det er jo skillpaddetempo der og det blir for lett å skylde på forsvaret når midtbanen ikke klarer å binde opp spillet. Så snart Cout/Lallana/Mane er ute så stopper jo verden opp. Det er bare å få pengene på bordet og betale for kvalitet. Blir ikke topp 4 hvis ikke troppen forsterkes og dermed mindre penger inn på konto. Nettopp, man trenger kreative spillere for å binde opp spillet. Mangel på spillere med tekniske og kreative ferdigheter er påfallende for meg. Sterkeste førsteelleveren i dag i 4-3-3 formasjon? Mignolet Clyne Lovren Matip Milner Lallana Henderson Wijnaldum Mane Firmino Coutinho Slik ser det ut når vi er i angrep i Klopp sitt system (2-3-5): Lallana Henderson Wijnaldum Clyne Mane Firmino Coutinho Milner Jeg har utelatt Mignolet, Lovren og Matip her fordi de spiller en mindre sentral rolle i angrepsspillet, med mindre det er et hjørnespark e.l. Og hvor mange av spillere over kan anses som kreative? Coutinho? Ja. Firmino? Ja. Mane? Ja. Lallana? Ja. Henderson og Wijnaldum? Iblant. Hverken Clyne eller Milner tilfører laget kreativitet, det skal dog nevnes at de er relativt stabile i forsvar og gode på å slå innlegg. Så når en av Lallana, Mane, Firmino eller Coutinho blir borte, eller er i dårlig form begynner problemene å bli synlige med mindre noen andre kompenserer for nettopp dette. Jeg mener dermed at vi mangler spillere med tekniske og kreative ferdigheter. Og backene har like stor skyld i problemene som midtbanespillere, men det blir ikke like synlig når vi stiller med det sterkeste laget, for angrepsrekken og til dels midtbanerekken kompenserer for manglende kreativitet hos backene våre. Når det gjelder kjøp av spillere så er det ytterst få som kunne utgjort en forskjell på så kort sikt dersom vi hadde hentet inn et utenlandsk spiller uten erfaring fra PL. Det er ikke enkelt å komme og tilpasse seg til et nytt land, en ny liga, et nytt lag, en ny by, en ny kultur osv. umiddelbart. Det ser jo mye lysere ut nå når Mane er tilbake fra African Cup of Nations og med den terminlisten vi har foran oss er sannsynligheten for at noen vil pådra seg en skade (utenom Sturridge) relativt liten. Så det gjelder bare å håpe på at alle kommer tilbake i sitt beste slag. Endret 31. januar 2017 av Stoltzekleiven Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Nei det kommer nok ingen spillere inn. Klopp har jo selv gått ut og sagt at klubbene ikke ønsker å selge spillerne Liverpool ønsker seg i Januar-vinduet og jeg må si jeg skjønner dem godt. I tillegg er det jo et slags tegn på at det er spillere av en hvis kvalitet vi ønsker oss. Hadde de ikke vært en viktigere del av lagets tropp så hadde de jo selvsagt bare solgt oss spilleren dyrt nå i Januar. Endret 31. januar 2017 av Cappo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Sakho er observert i London og det meldes at et utlån til Palace blir klart i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Haha.. Herregud.. Hvordan kan Chelsea score på noe sånt? Slikt ser du jo knapt nok blant amatørfotballen. Er vel for mye å håpe på hjelp fra Arsenal til helga, som taper 2-1 hjemme mot Watford? Heldigvis tapte vi ikke terreng til Arsenal og Tottenham i kampen om Champions League plass. Endret 31. januar 2017 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Greit med poeng mot Chelsea, slo de borte fair enough. Heldigvis er januar over og vi får håpe februar blir mye mye bedre. Et poeng på arsenal er bra. Firmino burde ha stått med et mål idag,Mané fra start mot Hull er et must Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Sakho lånt ut til Crystal Palace ut sesongen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Er egentlig veldig greit med ett poeng mot Chelsea synes jeg, men er irriterende at vi igjen har for dårlig effektivitet foran mål. Chelsea kunne dog avgjort flere ganger i går de også. Tror lite kan gjøres med de i år, virker altfor solide til å gå på noen så store smeller som trengs med det forspranget dems. Til tross for en totalt ræv januar måned er vi fortsatt bare ett poeng bak 2.plassen, tak og lov for poengtap til Arsenal og Tottenham i går. Får håpe Markovic kan lage en skrell mot United i kveld. Men med alle tilbake fra skade og Afrika, og kun 3 kamper i februar har jeg god tro på at resultatene vil snu og at en CL-plass er godt innenfor rekkevidde. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Slik Liverpool har prestert i det siste, så er det å tro på en 4.plass alt for mye, desverre. Idag vinner Man Utd og er to poeng bak... Man Utd... som ødela sesongen sin tidlig, men nå står klare til å gå forbi Liverpool... let's face it, Liverpool har fucka det opp med for mye tulleresultater og i det siste liten effektivitet foran mål. For å ikke snakke om forsvaret da, mistakes all over the place. Hva gjør Klopp? Jo, han låner ut den beste forsvarsspilleren vi har til Crystal Palace. Det er ikke godt nok at forsvarsspillerne står frem i enkelte kamper og er totalt bøtte i andre kamper. Klopp har ansvaret, og han har også ansvaret for at fansen skal tro på hans prosjekt. Den troen har i det siste fått seg en alvorlig ripe i lakken. Se til Conte, han har sikkert hatt problemer med Costa, men han lar ikke sitt eget ego gå utover laget ved å plassere Costa på reservelaget i et halvt år... Det er bare sykt det Klopp har gjort med Sakho. Sakho forjener skryt for å ha holdt kjeft i det siste, for jeg hadde hatt full forståelse for om han skrek ut enda mer enn det han har gjort. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Uten å ta noe fra Conte, så har Chelsea en mye bedre stall enn Liverpool. Conte er en knakende god manager, det skal ingen ta fra han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå