Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Heia Kamerun! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Straffekonk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Kamerun vant, Mané is coming home! And not a moment too soon. Helst før tirsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Tror Mané bommet med vilje fordi han savner Liverpool såååååååååååå masse <3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Nei, han hadde nok bare ikke trent så mye på straffer. Trodde vel ikke at det ville bli nødvendig så lenge han ikke spilte med Liverpool-drakt. Forståelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 I like my theory better. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Velkommen tilbake til Loserpool! Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 29. januar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 29. januar 2017 ÅÅÅ! Synd AN! Hadde du vært 41 minutter tidligere så hadde du satt rekord i antall Loserpool skrevet her inne iløpet av et døgn fra 00.00 til 23.59. Men du er jo godt igang allerede, så går du for et nytt forsøk?? 13 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Vet ikke... Men vet hvilken rekord du kunne ha satt rekord i ;-) ;-) ;-) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Klubben har sendt eget fly Gabon for å hente hjem Mane fortest mulig. Han blir da aktuell mot Chelsea på tirsdag, men antagelig ikke fra start. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Er det ikke bare å få Gerrard inn i troppen? Han vil jo øke både kvaliteten og tempoet på midtbanen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Gerrard mot Chelsea? Accident waiting to slip up Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Gerrard mot Chelsea 2017. Yup. Da har du glemt å se fotball i tre år ca. 1 Lenke til kommentar
Raude Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Det nytter ikke å fokusere kun på det negative nå, det ble jo uavgjort mot United på Old Trafford uten Clyne, Matip, Mane og delvis Coutinho (kom senere inn på kampen). Resultater fra og med 2. januar 2017: Sunderland 2-2 Liverpool (D) Liverpool 0-0 Plymouth (D) Southampton 1-0 Liverpool (L) Man Utd 1-1 Liverpool (D) Plymouth 0-1 Liverpool (W) Liverpool 2-3 Swansea (L) Liverpool 0-1 Southampton (L) Liverpool 1-2 Wolves (L) Et annet lyspunkt før Chelsea kampen er at Liverpool har den beste statistikken mot topp 6 lag i PL, i tillegg til at Mane er tilbake. Det at vi har kun topp 4 i PL å spill for kan vise seg å være en stor fordel, spesielt når spillstallen vår er så tynn. Etter sesonger så håper jeg at laget bygges videre rundt Coutinho, Mane, Lallana, Firmino, Matip, Henderson, Clyne, Wijnaldium (usikker) og Milner (squadspiller). Øvrige spillere er byttbare. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Etter sesonger så håper jeg at laget bygges videre rundt Coutinho, Mane, Lallana, Firmino, Matip, Henderson, Clyne, Wijnaldium (usikker) og Milner (squadspiller). Øvrige spillere er byttbare.Sakho må inn i varmen igjen! Lenke til kommentar
Raude Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Etter sesonger så håper jeg at laget bygges videre rundt Coutinho, Mane, Lallana, Firmino, Matip, Henderson, Clyne, Wijnaldium (usikker) og Milner (squadspiller). Øvrige spillere er byttbare.Sakho må inn i varmen igjen! Sakho er ferdig som Liverpool-spiller og det vet du veldig godt, jeg ønsker han lykke til videre. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Sakho er ferdig som Liverpool-spiller og det vet du veldig godt, jeg ønsker han lykke til videre.Vet jeg...? Da vet du noe jeg ikke vet.. Er han solgt? Lenke til kommentar
Raude Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Sakho er ferdig som Liverpool-spiller og det vet du veldig godt, jeg ønsker han lykke til videre.Vet jeg...?Da vet du noe jeg ikke vet.. Er han solgt? Det er en grunn til at han ikke har vært på benken for Liverpool denne sesongen og har heller ikke spilt så mye for U-23s? I tillegg ville Klopp ikke uttale seg om Sakho i sitt siste intervju, noe som for meg indikerer at han vil avvente til situasjonen avklares før overgangvinduet stenges? Videre går det rykter om at Liverpool forsøker å selge han, men problemet er hans høye lønnskrav. Dette kan føre til at han blir lånt ut resten av sesongen. Jeg tror dermed at sannsynligheten er betydelig større at han vil bli lånt ut/solgt enn beholdt, men det er ingen utenom Klopp som kan garantere for det da. Endret 30. januar 2017 av Stoltzekleiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå