Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det nytter ikke å fokusere kun på det negative nå, det ble jo uavgjort mot United på Old Trafford uten Clyne, Matip, Mane og delvis Coutinho (kom senere inn på kampen).

Resultater fra og med 2. januar 2017:

Sunderland 2-2 Liverpool (D)

Liverpool 0-0 Plymouth (D)

Southampton 1-0 Liverpool (L)

Man Utd 1-1 Liverpool (D)

Plymouth 0-1 Liverpool (W)

Liverpool 2-3 Swansea (L)

Liverpool 0-1 Southampton (L)

Liverpool 1-2 Wolves (L)

Et annet lyspunkt før Chelsea kampen er at Liverpool har den beste statistikken mot topp 6 lag i PL, i tillegg til at Mane er tilbake.

Det at vi har kun topp 4 i PL å spill for kan vise seg å være en stor fordel, spesielt når spillstallen vår er så tynn. 

Etter sesonger så håper jeg at laget bygges videre rundt Coutinho, Mane, Lallana, Firmino, Matip, Henderson, Clyne, Wijnaldium (usikker) og Milner (squadspiller). Øvrige spillere er byttbare.
Lenke til kommentar

Etter sesonger så håper jeg at laget bygges videre rundt Coutinho, Mane, Lallana, Firmino, Matip, Henderson, Clyne, Wijnaldium (usikker) og Milner (squadspiller). Øvrige spillere er byttbare.

Sakho må inn i varmen igjen!

Sakho er ferdig som Liverpool-spiller og det vet du veldig godt, jeg ønsker han lykke til videre. 

Lenke til kommentar

Sakho er ferdig som Liverpool-spiller og det vet du veldig godt, jeg ønsker han lykke til videre.

Vet jeg...?

Da vet du noe jeg ikke vet.. Er han solgt?

Det er en grunn til at han ikke har vært på benken for Liverpool denne sesongen og har heller ikke spilt så mye for U-23s? I tillegg ville Klopp ikke uttale seg om Sakho i sitt siste intervju, noe som for meg indikerer at han vil avvente til situasjonen avklares før overgangvinduet stenges? Videre går det rykter om at Liverpool forsøker å selge han, men problemet er hans høye lønnskrav. Dette kan føre til at han blir lånt ut resten av sesongen. Jeg tror dermed at sannsynligheten er betydelig større at han vil bli lånt ut/solgt enn beholdt, men det er ingen utenom Klopp som kan garantere for det da.

Endret av Stoltzekleiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...