Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Greit, nå roer vi oss. Ingen trolling.

 

Begge lagene snytt for straffe, så det går opp i opp. Det var ganske tydelig at Arsenalspilleren som Carra visstnok skal ha albuet, filmet. Han fikk en albue i brystet, men holdt seg til hodet. Typisk triks hos notoriske sleipinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grei omgang, men presset vårt faller litt og angrepet er rustent. Torres er ikke helt i form, men han har ikke akkurat fått mye å jobbe med heller. Men et supert mål og en fortjent ledelse til pause. Veldig typisk oss å være ineffektive og få en utligning imot nå, så vi må bare angripe og angripe og angripe og forhåpentligvis da score flere mål for å drepe kampen. Skulle hatt en straffe også.

 

Og rødt kort til Carra? :!: Kom igjen da, selv ikke dere mest fanatiske anti-Liverpool-ere synes det innerst inne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ganske klart at vi ikke matcher Arsenal teknisk sett, men fysisk så er vi overlegne. Arsenal sender svært få feilpasninger, men vi klarer likevel å vinne ballen. Babel hadde passet som hånd i hanske i den formasjonen, men nå kommer Crouch innpå for Torres. Håper Voronin blir byttet ut til fordel for Babel i andre omgang.

Lenke til kommentar

Herregud da så elendig, det var akkurat som jeg sa. Vi roter bort poeng som vanlig ved å ikke greie å drepe kampene ved å score et eller to mål til. Det er så ufattelig typisk Liverpool. Vi har ikke sjangs på ligatittelen i det hele tatt, det tør jeg si nå. Vi ligger etter allerede, og vi roter i tillegg bort så jævlig unødvendige poeng hele tiden. Altfor dårlig. I andre omgang slutter vi helt å presse og faller heller tilbake selv, og det er ikke det man skal gjøre mot teknisk gode Arsenal. Baaah. Skade på Alonso og Torres også, kjempebra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er forholdsvis fornøyd med kampen. Vi misset noen store sjanser, Arsenal misset noen enda større. Babel skulle kommet inn i stedet for Arbeloa, det irriterte meg. Alt i alt fornøyd. Tror Arsenal tar United neste helg, ettersom United ikke er like fysisk sterke som oss.

Lenke til kommentar
Jeg er forholdsvis fornøyd med kampen. Vi misset noen store sjanser, Arsenal misset noen enda større. Babel skulle kommet inn i stedet for Arbeloa, det irriterte meg. Alt i alt fornøyd. Tror Arsenal tar United neste helg, ettersom United ikke er like fysisk sterke som oss.

 

Ikke like fysisk sterke? Hahahahhaha

 

Evra, Hargreaves, Rooney, Tevez, Vidic, Anderson, må jeg nevne fler?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er forholdsvis fornøyd med kampen. Vi misset noen store sjanser, Arsenal misset noen enda større. Babel skulle kommet inn i stedet for Arbeloa, det irriterte meg. Alt i alt fornøyd. Tror Arsenal tar United neste helg, ettersom United ikke er like fysisk sterke som oss.

 

Ikke like fysisk sterke? Hahahahhaha

 

Evra, Hargreaves, Rooney, Tevez, Vidic, Anderson, må jeg nevne fler?

 

Nei, du kan drive ønsketenkningen i deres tråd.

Lenke til kommentar

Liverpool har TO problemer:

1. De legger seg nesten alltid bakpå når de får et mål og gidder ikke angripe. I dag prøvde de riktig nok noen ganger å angripe fremover, og det er bra, men de tillater andre lag å komme inn i kampen altfor ofte!

2. De setter ikke sjansene når de virkelig gjelder.

Lenke til kommentar
Jeg er forholdsvis fornøyd med kampen. Vi misset noen store sjanser, Arsenal misset noen enda større. Babel skulle kommet inn i stedet for Arbeloa, det irriterte meg. Alt i alt fornøyd. Tror Arsenal tar United neste helg, ettersom United ikke er like fysisk sterke som oss.

 

Ikke like fysisk sterke? Hahahahhaha

 

Evra, Hargreaves, Rooney, Tevez, Vidic, Anderson, må jeg nevne fler?

 

Nei, du kan drive ønsketenkningen i deres tråd.

 

Hva mener du med det?

 

Merkelig at du er fornøyd med kampen, når dere blir pult på deres egen hjemmebane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...